Måndag Igen

Yes, då har veckan börjat om på nytt igen.
Det har varit en riktigt trevlig helg. Super kul att ha familjen på besök.
Dom gillade musikalen väldigt mycket, dom tyckte att Kevin var sååå duktig :)

Idag har jag bokat biljetter hem till Arvidsjaur till jul. Ska bli skönt, blev några fler dagar i norrland
än vad som var tänkt från början. Men då hinner man koppla av ordentligt! Men vi var nästan
ute i sista minuten, juletider är inga tider att vänta med att boka flyg. Det blir fullt direkt. Men vi hade tur.

På fredag kommer kusin Maltida och hälsar på. Jag har haft riktigt tur med så mycket besök på sista tiden.


Kevin sitter och spelar piano, sjuner och lyssnar på låtar :)

Nu ska jag vara nyfiken och fråga er: vad ni tycker att Kevin ska ha för stil på sin nya skiva?

Kraaam!
Sofia







Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Marielle

Jo musikalen är verkligen bra o Kevin är bäst.



Vad härligt att kunna resa hem ett bra tag:) Ni får ta och vila upp er då:)



Åh svår fråga. Kevin är verkligen bäst i allt:) Det kommer bli bra oavsett vad det blir för stil



2009-11-09 @ 18:19:07
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: emelie

hej hej söta Sofia.



Nej vad kul att dom gillade den :D

Och jag ska till Malta den 25 nu i November :D



Hälsa Kevin en kram :D



Puss och kram till er 2 :D <33

2009-11-09 @ 18:21:08
Postat av: Sanna eklund

Hej!

Jag tycker Kevin ska ha blandad stil på skivan, som det var på den förra. Men, jag tycker han borde ha några rocklåtar! För Living on a prayer i idol, det var helt klart så himla bra så jag dog! :D Haha :) Han borde ha några rocklåtar, men annars är det bra med blandad stil (: Han är ju så himla bra i allt!



Förresten, vet du eller Kevin när hans nästa turné blir eller så? (: Efter HSM alltså. Jag saknar Kevin otroligt mycket, och jag orkar inte vänta länge till D': Usch, det är jobbigt ju!



Ha det så bra båda två :)

Kram

2009-11-09 @ 18:27:28
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Heej Sofia!



Jag vet inte vilken still.. jag saknar kevin och dig otroligt mycket. hoppas ni har det bra i er nya lägenhet. ska se musikalen igen den om 2 veckor typ.



kram och ha det bra

2009-11-09 @ 19:01:58
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Mikaela

vad roligt med besök :) Ha så trevligt uppe i Arvidsjaur sen :)



Jag kan faktiskt inte svara på din fråga för jag tycker om Kevin`s musik oavsett vilken stil det är :)<3

2009-11-09 @ 19:10:51
Postat av: Ulrika

Hej bästa Sofia!! :)

Skönt att du haft en bra helg och att du fick träffa familjen lite :) Förstår att dem gillade musikalen, Kevin är verkligen grymt duktig i den!! :)Åh, va kul att du får spendera julen däruppe :D Då får ni ta och vila upp er och bara mysa!! :)

Hmmmm, va svår fråga :P Kevin är ju så duktig på alla stilar.... Lite blandad stil som på förra skivan, fast kanske lite mer rockigt hade nog varit bra :) Fast skivan kommer bli grymt vilken stil det än blir :)Det är jag säker på :)

Saknar er, hoppas du kommer till musikalen den 6 december :) Ska dit då igen :D

Ha det bäst!! Pussar och kramar <3<3

2009-11-09 @ 19:15:48
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Helena

Det behöver inte vara någon speciell stil, han är bra i allt han gör :)



ha det super! =)

2009-11-09 @ 20:05:14
URL: http://helenfyr.webblogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia!!!

Vad skönt med att ha familjen hemma hos sig!!!

Jag kan verkligen hålla med dem!! HAN VAR SÅÅÅÅÅ DUKTIG!!!!!!! MAN FICK SE EN NY SIDA AV HONOM, EN MYCKET POSETIV SIDA AV HONOM!!!! I LOVE IT!!!!!!

Vad skönt att åka till hem juva hem över jul!!!! Och för Kevin också!!!!! Det är somsagt jättesvårt att få tag i biletter när man ska åka nånstans, speciellt i jultider!!!!! Det är ibland helt hopplöst!!!:) Kul att du ska träffa din Kusin! Hälsa;) haha!!:) ja, du har haft mycket tur på sistone!!;)



Åh. vad mysigt att Kevin sitter o spelar piano,sjunger och lyssnar på musik!!! Det måste va mysigt att lyssna på det:)

Det var en svår fråga, men kan lungt o med glädje säga att Kevin passar i ALLA stilar!!!!! Det spelar ingen roll, han sjunger sååååå bra i ALLT!!!!! TAHT´S IT!!!!!!

HA DET SÅ BRA NU SOFIA, HON HÄLSA KEVIN!!!!!

PUSS O KRAM MARIA:)

2009-11-09 @ 20:56:41
URL: http://http://wwwlovekevin.blogspot.com/
Postat av: Josefine

hmm det är lite svårt att svara på vilken stil han borde ha på sin nya skiva, han är ju så otroligt bra på allt! men något som jag skulle vilja höra mer från honom är lite rockiga låtar, samt några powerballader! :)

2009-11-09 @ 21:02:36
URL: http://nylanderj.devote.se
Postat av: Emma

*Hej min tok! :)*

Du, allt är bara fint - ska ner till Stockholm på lördag (vi kör ner, så lär fara vid 02.30 snåret), ska på ett besök i Nyköping och sen spendera lördagkväll/söndag i Storstan! :)

Hur lever livet med dig då? Trivs som fisken i vattnet? :) Saknar dig & våra fika-prat-stunder!

Ha det bra, hälsa grabben! :) Kramar

2009-11-09 @ 21:09:33
URL: http://rievssat.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Musikalen är verkligen riktigt bra! Säg inte de till nån i HSM men det är Kevin som gör den sååå bra, hihi ;) Jag och Mikaela ska kolla musikalen i december igen!



Vad spännande med nya skivan... Jag tycker som Laila sa till Kevin i idol.. Han skulle kunna sjunga ur telefonkatalogen och det skulle bli en världs hit!

Men annars tror jag en skiva med olika stilar som pop, rock och ballader är Kevin :D Även nån låt som "Beating Me Up" är intressant!

Kraaamar :)

2009-11-09 @ 21:52:56
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Britt-Marie

2009-11-09 @ 22:11:43
Postat av: Britt-Marie

2009-11-09 @ 22:20:42
Postat av: britt-marie

Hej Sofia. Jag förstår att ni hade trevligt och att familjen blev imponerade av Kevins insats i musikalen. Så skönt att ni fick tag i flygbiljetter så att ni kommer upp till Arvidsjaur och kan fira jul med familjen. Du frågar vad vi tycker Kevin ska för stil på nästa album. Jag tycker Kevin i förstahand ska följa sitt hjärta men gärna blandade låtar som i första albumet. Gärna lite fler rockiga låtar. Ha det.

Kram



Britt-Marie

2009-11-09 @ 22:27:08
Postat av: Putte

åhh roligt att åka till arvidsjaur:)



Hm jag tycker nog Kevins skiva ska vara pop och rock!:D även nån ballad kanske. Kevin e så duktig i allt så det blir bra vad d än blir:))



Ha d bäst!



2009-11-09 @ 23:16:15
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Vonne

Det är lätt att förstå att släktingarna gillade HSM för den var ju såå bra och så kul att se Kevin agera på scenen förutom sången.

Vilken musik på skivan var din fråga - jag skulle föreslå lite rock/pop upptempo-låtar som är lätta att ta till sig blandat men någon powerballad. Det som förstås är viktigt är att det blir låtar som Kevin känner för att framföra och kanske profilera sig med.

Någon riktigt känslig fin låt där Kevins röst får en framträdande plats längtar jag också efter. Kort sagt, jag kommer gilla skivan oavsett för allt han gör blir ju bra men det finns ju en kommersiell sida av saken också. Kramiz från Yvonne

2009-11-10 @ 06:29:00
Postat av: Marsel

Hejsan Sofia (:

Jag tycker att Kevins nya skiva ska vara lite blandad som den första skivan :D Han är ju lika bra ändå, det spelar ingen roll om han sjunger en rocklåt eller en ballad, ALLTID BÄST! Fler låtar som Paint It Black hade varit jätte bra tycker jag (: Jag älskar den låten! Låtar som är lite svängiga är goa! (;

Ha det bra, & hälsa Kevin (:

puss!

2009-11-10 @ 14:30:40
Postat av: Emelie Karlsson

Hej Sofia, Musikalen är bäst asså. Jag tycker att han ska sjunga ballader, fast han är bra på allt men jag tycker ballader.

2009-11-10 @ 19:33:13
URL: http://emeemd.blogg.se/
Postat av: kia

Alltid härligt med besök o förstår att dom gillade Kevin i musikalen! När det gäller låtval så gillar jag allt vad Kevin sjunger men föredrar hans snabba låtar o ballader. Bäst blir det förstås när Kevin själv väljer det han gillar. Gillar allt han gör men håller med Vonne att det finns ju det kommersiella att tänka på. Stor kram !

2009-11-10 @ 19:41:46
Postat av: kia

Alltid härligt med besök o förstår att dom gillade Kevin i musikalen! När det gäller låtval så gillar jag allt vad Kevin sjunger men föredrar hans snabba låtar o ballader. Bäst blir det förstås när Kevin själv väljer det han gillar. Gillar allt han gör men håller med Vonne att det finns ju det kommersiella att tänka på. Stor kram!

2009-11-10 @ 19:42:36
Postat av: Marie

Precis som alla andra fans till Kevin gillar jag allt han sjunger.I Idol gjorde han ju soft rockiga All I want to do is making love to you och jag tycker att han gör den så otroligt skickligt.Hans sätt att sjunga den är helt magi för mig.Soft rock , uptempo och ballader, ja en blandning måste det nog vara, annars är det inte Kevin.Hoppas verkligen att han får någon riktig hit, så att han når ut till en ännu bredare publik.

Jättekul att man kan börja se fram emot album nr två.

2009-11-11 @ 15:28:54
Postat av: D

Living on a prayer som han gjorde på idol var och ÄR MAGISK. Så rockig inriktning med några sköna power ballader tack!!

2009-11-14 @ 00:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle