Hurra!

Underbart!
Nu är så gott som allt klart i lägenheten!
Hyllor, byråer, skrivbord m.m är äntligen på plats!

På fredag kommer mamma, pappa, mormor och farmor på besök över helgen!
dom ska såklart se musikalen :) Längtar otroligt mycket!
Vi får se vad vi hittar på för skoj.

Idag föll första snön. Eller iallafall vad jag har sett. Små, ynkliga flingor svävade utanför
sovrumsfönstret när jag drog upp persienderna imorse.

Nu är det film dags :) Kevin har hyrt en skräckis. Tur att jag har mina kuddar att gömma ansiktet i :P
Fast jag är inte så lättskrämd så det ska nog gå bra!

Kram!
Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Maria

Tjaba Sofia!! Hur är läget? Skönt att allt är på plats!! Nu är det bara att leva livet i er nya lägenhet!:)

Själv är jag inte så förtjust i skräckfilmer, men den som Kevin har hyr är säkert jättebra! Och även om det är läskigt, ni har ju varandra att hålla handen i!

Ha det så bra!!:)

Maria

2009-11-04 @ 18:50:24
Postat av: Mikaela

åh vad skönt att allt är klart nu :) Kul att familjen kommer och hälsar på :)



kevin kan hålla om dig om du blir för rädd ;)<3



kram // Mikaela.B

2009-11-04 @ 19:03:20
Postat av: Marielle

Vad skönt att allt är klart nu:)

Åh vad kul att dem kommer och hälsar på:) Jag ska se musikalen på lördag:)



Här har det också snöat.. första gången iår me:)



Kevin får ta hand om dig om du blir för rädd.. Men det går säkert bra:)

2009-11-04 @ 19:10:15
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :)

Åh, va härligt allt är klart nu :)Måste kännas skönt :D

Kul att familjen kommer på besök :) Och att dem ska få se musikalen nu :)Hoppas ni får en mysig och härlig helg tillsammans :)

Det snöa faktiskt lite här med idag, men bara små mini flingor :P

Skräckisar kan vara rätt kul att se, bara man har någon bredvid sig :) Tur att du har Kevin ;)

Ha en mysig kväll! :)Pussar och kramar <3<3

2009-11-04 @ 19:38:29
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Gabriella

Gud vad härligt att det är klart. Jag såg också första snön idag det var riktigt kul, hoppas vi ses snart igen. saknar dig. ha det underbart kram kram

2009-11-04 @ 20:13:53
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Janet

Va roligt att ni blev klara och att familjen kmr att komma på besök ^^

Idag såg jag också första snön falla :P

Jag + skräckis går inte ihop...haha jag är lättskrämd. Men som tur så har du ju Kevin brevid dig :D Ha det bra! <3

2009-11-04 @ 20:18:43
URL: http://janecita.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

Heej kära sofia :)

vad kul gud att ni har gjort klart med möblerna :) borde kännas skönt att äntligen ha fått det gjort :) åå vad kul att familjen kommer :D hoppas att ni alla får en trevlig och rolig helg tillsammans :D <3

aa snön har börjat kommit här i eskilstuna med :D vart så glad när jag såg det första snöflingorna falla :D nu är det bara den mysiga julen man längtar till:D och till high school musical såklart :D åå vad kul med en skräkis film:) skräkisfilmer är en utav mina favoriter :) hoppas att filmen är/var bra då och att ni inte blev ihjälskräckta eller vad man nu ska kalla det:P du och kevin får ha de så bäst, basmekram till er båda sötnosar :) <3<3 miss you both <3<3<3

2009-11-04 @ 20:26:34
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: emelie

nej vad skönt för er att lägenheten är klar :o)



usch skräckisar haha dom är inte kul om man inte har kuddar som man kan gömma sig bakom :)



och snön såg jag i skolan idag :D blev så glad ^^

Men jag trodde att det bara snöade på Öland xD



Puss sofia :D

2009-11-04 @ 20:30:45
Postat av: Ellinor

Härligt med lägenheten hörni! :)



Hoppas ni får en jättebra helg, åh musikalen är ju grymt bra.

Hoppas du inte får mardrömmar av filmen nu bara ;) Vilken film ska ni se?

Kram

2009-11-04 @ 20:39:31
Postat av: Britt-Marie

Så skönt för er att ni har klart med möblerna. Bra jobbat. Och vad roligt för dig att få ner familjen på besök. Dom kommer att bli imponerade av Kevins insats i musikalen. Apropå snö så har det kommit lite vitt här också men det blir bara slask av det. Ha en nu en mysig kväll tillsammans och jag hoppas att filmen är bra.

Kram



Britt-Marie

2009-11-04 @ 21:05:17
Postat av: kia

Såg också "the white stuff" i kväll men det blir ju inget av den första snön söderut. Måste kännas skönt att sätta sej ner o koppla av nu när allt är färdigt.

Ha en trevlig helg, det måste vara roligt att få uppleva musikalen med familjen! Stor kram

2009-11-04 @ 22:37:32
Postat av: SofiaSöderström!

Kul att dom kommer se musicalen :D

dom kommer ju bli helnöjda :D

Ja jag och rebecka så också några ynka snöflingor efter dansen ...jätte mysigt faktist! nu börjar det kännas att det är vinter ...igår var det 2 minus grader ...och det är ju egentligen ingenting men jag tyckte det var svinkallt!

åhh skräckiiiiis ...hoppas den är bra :D

massor med kramar från Sofia :)

2009-11-04 @ 22:50:25
URL: http://ssofiijaah.blogg.se/
Postat av: Faster C

Ja, vad roligt att dom kommer ner till er, lite avundsjuk är jag allt... Och snart kommer Matilda, hon ser fram emot det...

Kram

Faster C

2009-11-05 @ 07:40:29
Postat av: MATILDA

heej kusin! :D

snart kommer jag till stockholm och till er!

bara 14 dagar kvar! jag räknar ner! längtar sjukt mycket!

hälsa så mycket, saknar er!!

KRAM!

2009-11-06 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle