Hoj

Hejsan!

Idag är man lite tröttans. Vi var bjudna på middag igår i Rönninge, himla trevligt och
väldigt god mat!! Det blev ganska sent innan vi kom hem så lite sliten är man allt
idag.

Vi har planer på att åka in till stan och handla juldekorationer idag. Vet inte hur det blir med det.
kevin sitter och spelar x-box och jag sitter framför datorn. men jag vet att han är sugen på
julgran och belysning. så man får väl lägga manken till. Jag har inte ritkigt fått julstämning än.
Men den kommer väl :)

Ser att det flesta vill ha en blandning på hans nya album precis som på det gamla (många säger också rock).
Vi får se vad det blir. Spännande :)

Allt gott!
Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Marielle

Det är så mysigt med jul. Julstämningen har inte kommit till mig heller faktiskt. De känns lite tidigt än..



Kevin & Xbox är inte ovanligt precis haha



Ha det bra

2009-11-12 @ 16:14:37
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ellinor

Längtar till julen! Men håller med dig att julstämningen inte riktigt kommit...



Ta hand om dig :)

2009-11-12 @ 16:21:32
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: emelie

hej hej underbara Sofia :)



Oh vad jag längtar till julen :) Men först sticker jag ju till Malta den 25:te



Ha det gott du med och hälsa Kevin en kram :)



Puss <3

2009-11-12 @ 16:40:50
Postat av: Putte

hehe jag har inte heller fått julstäning än;)



jag åker faktiskt Utomlands den 16 december till Kanariöerna kommer hem mitt i natten 23:e december haha:)



2009-11-12 @ 16:52:58
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej du! :)

Kul med en middagsbjudning, det är alltid kul att träffa vänner och snacka lite :)

Ne, julstämmningen har inte kommit hit än heller, men det är ju fortfarande ett tag kvar tills julen är här :)Jag älskar verkligen julen, det är en sån mysig högtid :D

Haha, Kevin älskar verkligen sitt Xbox :P

Ha en bra kväll sötis!! :)

Pussar och kramar <3<3

2009-11-12 @ 17:02:31
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Mikaela

Jag längtar till Julen mycket :D Min familj har börjat tända ljus i hela huset här hemma och det är mysigt :)



Längtar efter hans nästa skiva, är säker på att den kommer bli minst lika bra som den första<33

2009-11-12 @ 17:39:31
Postat av: Gabriella

Hoj sofia! vad roligt, jag länktar så otroligt mycket efter hans nästa skriva...

2009-11-12 @ 18:16:03
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej Sofia! Jag har en fråga till dig.. kan du fråga kevin när han har tid att komma till solna centrum? jag har alltid velat att han ska komma till det stället. kram och sköt om dig. hälsa till kevin att jag kommer till musikalen den 28 november kl 16:00 och att jag kommer att sitta längst fram i mitten typ...

2009-11-12 @ 19:08:31
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: ki

Hemma hos mej är det ingen julstämmning än, den kommer 1:a advent, då är det mysigt med ljus o adventskalender. Får säga grattis till er för det blir er första jul i er lägenhet och det är speciellt att välja egna juldekorationer. Lycka till o ha det så bra och stor kram till er båda.

2009-11-12 @ 19:16:49
Postat av: Janet

haha lilla Kevin spelar x-box ^^

Hos oss är det inte heller direkt någon julstämning än...men det kmr nog sen :P

Hare bra!! <3

2009-11-12 @ 19:37:29
URL: http://janecita.blogg.se/
Postat av: Maria

Tja Sofia!!:)

Du får nog mycket julstämmning när det väl gäller!:)

Va kul att middagen blev lyckad;)

Rock är inte helt fel heller i Kevins version!!! Han kan sjunga vad som helst, och han gör det såå kanonbra!!ALLTID!!

Skönt att ni slappnar av med slapp framför datorn och x-boxen:)



Ha det bäst!!;)

Puss o Kram Maria:)

2009-11-12 @ 19:53:46
Postat av: Gabriella

Jag håller med maria. han kan göra alla stiller så kanonbra eftersom han är världens bästa kille. det kommer han alltid att vara, hälsa det till honom. kan du kommentera min blogg:)

2009-11-12 @ 20:50:45
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Vonne

Lite för tidigt med julstämning hos mig än. Det får bli till 1:a advent och då är det riktigt roligt att pynta upp med adventsgran, mycket ljus etc.

Apropå nästa skiva. Kan vi få reda på något om var det ligger i tiden att den kan komma? Sommar eller höst 2010? Ha det fint!

2009-11-13 @ 00:14:32
Postat av: Britt-Marie

Hejsan på er. Min julstämning blir 1a advent då tar jag fram adventsstakar och julstjärna,jag bakar också lussekatter och värmer ett glas glögg. Doften av ljusen,baket och glöggen talar för mig om att julen närmar sig. Sen vill jag gärna ha en vit julafton, men det kan man ju bara önska.

Trevlig helg på er.

2009-11-13 @ 12:05:29
Postat av: gabriella

Hej Sofia! Jag har en fråga till dig.. kan du fråga kevin när han har tid att komma till solna centrum? jag har alltid velat att han ska komma till det stället. kram och sköt om dig. hälsa till kevin att jag kommer till musikalen den 28 november kl 16:00 och att jag kommer att sitta längst fram i mitten typ...

2009-11-13 @ 14:53:07
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Karin

Ni hinner med jul också. Jag tror på Kevin och att han kan välja låtar som vi gillar.

2009-11-13 @ 22:22:29
Postat av: Marie

Tänk vad det blev av din resa till Malta.

Läs och lyssna på det här:



http://www.sr.se/cgi-bin/norrbotten/nyheter/artikel.asp?artikel=3236266



Arvidsjaurbor åker till Malta på ett nio dagar långt vänortsbesök i dag/på lördag

2009-11-13 @ 23:19:31
Postat av: m/

Skiit fin blogg , Äre bra med kevin ??

2009-11-13 @ 23:59:24
URL: http://mahiraochmalin.blogg.se/
Postat av: Marie

Önskar att Kevin gör en låt på italienska.

2009-11-14 @ 22:51:29
Postat av: Gabriella

Det skulle bli skitt kul om han gjorde en låt på maltesiska och italienska, det skulle bli skiit kul att få höra:) puss och kram. hoppas att vi snart ses igen, hoppas vi får snö till julen och skööt om dig..

2009-11-15 @ 14:41:11
URL: http://kevinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle