High School Musical :)

Hehe då var nyheten ute :P
Kevin kommer att spela huvudrollen i mega succén High School Musical.
Det är ju verkligen hur häftigt som helst! Jätte roligt att Kevin får möjlighet att visa hans bredd
i denna bransch. Jag vet att det kommer bli kanon bra och jag längtar super mycket till premiären!
Hur spännande som helst. Och nyheten har spridits som en löpeld.
 
Annars då? Händer inte så mycket just nu för min del. Vädret har också varit rätt tråkigt men just nu tittar solen fram.
Har varit ute och sprungit idag, det var riktigt skönt men vi får väl se hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon, otränad som jag är! :S

Nu ska jag och sötnosen se en film och mysa.

Kramar


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Marielle

Riktigt trevliga nyheter:) Det ska bli superkul och jag hoppas att jag kan komma och se en föreställning. Inte helt omöjligt är det.

2009-05-19 @ 17:11:47
URL: http://www.nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Lena

Vad bra att du kommit igång med löpträningen men tänk dig för var du springer och vilken tid på dygnet. Du kan väl ta med Kev ibland???

2009-05-19 @ 17:44:52
Postat av: mikaela

jag har redan bokat :D längtar redan :D han kommer vara suverän :)<3

2009-05-19 @ 18:42:25
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag hörde det och det är verkligen så himla kul för honom :D Jag vet att han kommer klara det hur lätt som helst :D Först trodde inte jag att jag skulle kunna komma och se för jag bor rätt långt ner i landet och har inte så mycket pengar, men jag har lyckats skrapat ihop pengar och ska se föreställningen den 27 september :D Längtar jättemycket!! :) Åhh, så härligt med lite myskväll :D Ni får ha det så trevligt ikväll :) Hoppas du inte får för mycket träningsvärk, haha :P Ha det bra!! :) Pussar och kramar <3<3

2009-05-19 @ 19:04:39
Postat av: kia

Jättefina nyheter! Har bokat till premiären, måste få se Kevin! Älskar musikaler, ha så trevligt i kväll!

2009-05-19 @ 20:44:53
Postat av: Faster C

Vad roligt, verkligen!!! Han kommer att göra rollen superbra! Kramar, hälsa Kevin från oss!

2009-05-19 @ 20:49:39
URL: http://caharonu.blogspot.com/
Postat av: Tom Kjellberg

Shit vad kul :) Säger samma sak som Lena, ta med Kevin på dina springturer!



Efterlyser fortfarande bilder på läggan :)

2009-05-19 @ 21:31:43
Postat av: Tom Kjellberg

Shit vad roligt! :)



Efterlyser fortfarande bilder på läggan!

2009-05-19 @ 21:33:16
Postat av: Tom Kjellberg

Shit vad kul! :)



Efterlyser fortfarande bilder på eran lägga !



Hare bra!

2009-05-19 @ 21:35:19
Postat av: karin Betsvall

Va kul, skulle gärna komma å se musikalen, om det finns möjlighet.

Håller med föregående talare...

...vart är bilderna på er lägenhet!!!



Hade!!

2009-05-19 @ 22:58:25
Postat av: Vonne

Det var verkligen roliga nyheter. Är säkert en roll som kommer att passa Kevin. Absolut kommer jag att se musikalen. Nu förstår jag att det blir mycket av repetitioner. Och du Sofia får väl gnugga Kev på svenskan ännu mer hela sommaren. Tufft och modigt av honom med en roll helt på svenska efter så pass kort tid i Sverige. Men jag är övertygad om att han kommer att klara det med glans. Såg att det är några som önskar bilder på er lägenhet men jag vill säga att ni bör tänka er för innan ni lägger ut sånt privat på webben. Och Sofia - tänk dig för vilka tider och var du är ute och springer speciellt om du springer ensam. Ta med dig Kevin! Kram på er!

2009-05-19 @ 23:28:06
URL: http://vonneprat.blogspot.com
Postat av: Marsel

håller med, det ska bli sååååååå kul och spännande att se kev som huvudrollen! han kommer göra det så bra! VÄRLDENS BÄSTA KEVIN KLARAR ALLT SÅNT SUPER BRA =) puss på er både <333333333

2009-05-20 @ 02:16:30
Postat av: susanne

Hej Sofia så himla roligt att Kevin har fått en så bra huvudroll,min lilla tjej på snart 9 år är helt tokig i High School Musical som går på Disneychannel.Kevin kommer att klara av det väldigt bra så ambitiös som han är.Och ta med dig Kevin ut i skogen om du ska springa så inget händer dig.Kram på er båda två och hälsa Kevin att han är bäst alla kategorier.

2009-05-20 @ 10:58:20
Postat av: Maria

HEJ SOFIA!!!! HUR MÅR DU?? VA ROLIGT ATT KEVIN SKA BLI MUSIKALSTJÄRNA!!!!!!!!!!!!! DU MÅSTE VA SÅÅÅÅ STOLT ÖVR HONOM!!!!!!!! JAG SJÄLV ÄLSKAR MUSIKALER!!!!!!! OCH JAG ÄLSKAR ATT SPELA TEATER!!!!!!! JAG SKULLE GÖRA VAD SOM HELST FÖR ATT SEN HONOM!!!!!!! SKULLE GÖRA VA SOM HELST FÖR ATT FÅ TAG I EN BILJETT!!!!!!!! JAG LOVAR, JAG GÖR VAD SOM HELST!!!!<3<3<3<3<3 HOPPAS ATT DET GÅR I UPPFYLLELSE!!!!!!!! HÄLSA HONOM GRATTIS FRÅN MIG!!!!

PUSSAR O KRAMAR I MASSOR!!!!!!!!!!

MARIA

2009-05-20 @ 17:51:07
Postat av: Linnea Gröning

Haha du kan knappast vara mer otränad än mig Sofia, haha :D Du är så söt! Jag saknar dig som en tok, seriöst. Du är helt underbar! PUSS! / Linnea

2009-05-20 @ 21:58:16
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Vilka trevliga nyheter. Vi kom hem från Turkiet och läste det trevliga nyheterna,Det gladde oss mycket.









2009-05-20 @ 22:14:49
Postat av: Ellinor

Spännande med Kevin som huvudroll! Jag ska absolut åka och kolla musikalen i höst, blir häftigt!

Förresten, vill säga att det är super kul att du bloggar :D

Ta hand om er! Kraaam.

2009-05-20 @ 22:21:49
Postat av: marielle eriksson

Håller med diig sofia :)

tycker att det ska bli jättekul:) det kommer att gå jätte jättebra för kevin, det kommer att gå kanon ;) :) ska bara tjata på mamma om pengar så att jag kan boka en såndär biljett :) du borde känna diig så stolt över kevin :)

ha de så bra :) din blogg är så himla bra och jättekul att läsa :)

stor kram till diig och kevin:)

2009-05-21 @ 09:50:05
Postat av: marielle eriksson

Håller med diig sofia :)

tycker att det ska bli jättekul:) det kommer att gå jätte jättebra för kevin, det kommer att gå kanon ;) :) ska bara tjata på mamma om pengar så att jag kan boka en såndär biljett :) du borde känna diig så stolt över kevin :)

ha de så bra :) din blogg är så himla bra och jättekul att läsa :)

stor kram till diig och kevin:)

2009-05-21 @ 09:51:24
Postat av: Jenny

Åhh, va kul!! =D

2009-05-22 @ 09:37:02
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: jennifer

ååh gu så kuul!!:) kevin kommer passa perfekt som troy!;)

kan du inte lägga ut bilder på eran lägenhet? de skulle va kul å se hur ni har det:)puss

2009-05-22 @ 15:37:19
Postat av: Sanna Eklund

Det är ju verkligen jättekul att han har fått rollen :)

Ha, kul med springtur, jusste, det ska jag också börja med , tack för att du påminnde mig ;)

2009-05-27 @ 17:32:57
URL: http://flickaneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle