Gamla minnen

Jag kollade igenom bilderna jag har på min telefon och fick syn på kort som jag tog för en vecka sedan.
Kevin hade ju spelning i Umeå och då passade jag på att ringa till min vän Evelina för att fråga om vi kunde ses och om hon hade tid att hjälpa mig sälja t-shirts och album. Och självklart ställde hon upp. Det var verkligen roligt att träffa henne igen. Det var nästan ett år sen sist vi sågs. Hur som helst så började jag tänka på gamla minnen och allt knas som vi hittat på genom åren. Det är så synd att vi bor så himla långt ifrån varandra. Jag har känt Evelina sedan 4:e klass och jag frågade henne såhär: "trodde du att våra liv skulle se ut såhär när vi var yngre?" Hon svarade: "Nej det hade jag aldrig kunnat tro. Men vi har det ju väldigt bra"

Jag har två vänner som står mig extra nära och det är Evelina och Frida. Vi var oskiljaktiga när vi gick på gymnasiet. Även om vi inte ses allt för ofta nu så vet jag ändå att när vi väl träffas så är det "precis som om det vore igår" och det för mig är hur värdefullt som helst. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte ibland tänkte på och saknade den gamla goda tiden vi hade tillsammans. För det gör jag. Ibland önskar jag till och med att man kunde spola tillbaka tiden. För det var en helt underbar tid.



Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Jenny

Du e lika söt som vanligt! ^^

Visst e det härligt att känna nostalgi?

2009-05-04 @ 21:54:05
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej Vännen!

Många bekanta kan man ha men riktiga vänner växer inte på trän.......Så var rädd om dem du har.

2009-05-04 @ 22:08:50
Postat av: Britt-Marie

Jag är benägen att hålla med signatur Lena. Bekanta har man massor av men vänner kan man lätt räkna. Vårda er fina vänskap väl.

Kram och God Natt.

2009-05-04 @ 23:35:35
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Jag är benägen att hålla med Lena.Bekanta har man massor av men vänner är lätt att räkna. Vårda er fina vänskap väl.

2009-05-04 @ 23:38:40
Postat av: kia

Underbart att ha vänner som man kan träffa o det känns somom man kan fortsätta där man slutade sist man sågs. Vad härligt att du fick möjlighet att träffa henne, kanske det finns flera tillfällen nu när ni reser runt så mycket. Stor kram



2009-05-04 @ 23:48:26
Postat av: Marielle

Nämen gu va kul att träffa en sån fin vän!

Om du hade kunnat spola tillbaka så hade du inte haft Kevin nu och när jag ändå nämner Kevin så ser han bakom er, haha va gör han?

2009-05-04 @ 23:50:29
URL: http://www.nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Linnea Gröning

Åh du är så himla söt! Haha gaah, du verkar vara den mest fantastiska tjej på denna jord!

2009-05-05 @ 07:17:05
URL: http://imlinnea.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Åhh, så roligt!! :)Härligt att du fick en chans att träffa henne :D Det är alltid kul att träffa gamla vänner :) Jag har en kompis som jag haft sen första klass och vi är fortfarande oskiljaktiga idag och det är så himla kul att träffas och prata gamla minnen!! :D Tiden går väldigt fort så ta vara på tiden och njut av alla härliga stunder!! :D Du är verkligen jättesöt på bilden försten!! :) Fast det är du ju alltid :) Ta hand om dig!! Pussar och kramar <3<3

2009-05-05 @ 07:48:15
Postat av: mikaela

söt Kevin i bakgrunden :D

2009-05-05 @ 08:14:27
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag kan inte annat än hålla med dig. Även om det inte är allt för länge sedan vi gick på gymnasiet så känns det som att det har hänt SÅ mycket sen dess. Jag kan också sakna den "gamla goda tiden" ibland men om vi hade stått stilla där så hade vi ju aldrig kommit dit vi är idag :)Kul att du fick träffa Evisen, det skulle jag också vilja göra, det var allt för länge sen. Om du läser Evelina så tycker jag att det kunde vara dags för en Stockholmstripp för dig framåt sommarn ;)Vi ses i morgon Sofia, och du, jag har med mig en liten överraskning! :)

2009-05-05 @ 18:46:21
Postat av: Linnea Gröning

Pusss!<3

2009-05-06 @ 14:13:10
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Du är så himla söt och gullig Sofia!! :) puss <3<3

2009-05-06 @ 16:09:22
Postat av: Maria

Hej Sofia!! Hur är det?? Med mig är det JÄTTEBRA!!

Va kul att du träffa din kompis!! Och att ni gick igenom gammla minnen tillsammans, va mysigt!!

PUSSAR O KRAMAR MARIA!!!

PS. HÄLSA KEVIN!!!

2009-05-06 @ 17:38:02
Postat av: Marielle Eriksson

Heeej sofia :)

gud vad kul, det är så kul att träffa någon kompis som man inte hinner träffa så mycket :) hoppas att allt är bra med diig och kevin också:)

säger samma, du är en sån gullig och söt person:) kevin borde verkligen kännas siig så stolt att ha en sån söt och snäll flickvän som du :) du är en rar och rolig person:)

stor kram till diig sofia :)<3

2009-05-06 @ 19:09:46
URL: http://kevinisthebest.blogg.se/
Postat av: Gabriela

hej sofia! du är underbar tillsammans med kevin.. ni passar så bra ihop, vi ses 31 maj på gröna lund

2009-05-09 @ 14:00:18
URL: http://blogg.se
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! Hoppas allt är bra :) <3<3

2009-05-09 @ 19:21:15
Postat av: Marsel

KUL att ni träffades igen (: fint skrivet av dig, verkligen! ryser när jag läser texten =) hoppas ni mår bra, du och kevin (: fin bild!! :D pusssssssss

2009-05-10 @ 14:10:57
Postat av: Karin

Vad roligt. Vänner är viktiga. Nyfiken på vad hon tyckte om livet du fått. Men vi vet att Kevin skulle inte vara den glädje spridare han är tan dig!

2009-05-10 @ 18:07:54
Postat av: Patrik och Simon

Hej sofia:) fick ni paketen?:) hehe hoppas du gillade handduken:D



Ha d bra:)



2009-05-10 @ 18:13:09
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Evis

Åååh, finaste du <3

Vi har verkligen haft ett underbart förflutet ja. Det är en tid jag aldrig kommer att glömma och en tid jag alltid kommer att värdera högt. Underbart att träffas igen som sagt, tiden går så skrämmande fort.. Men det band vi har älskar jag verkligen - allt känns som på den gamla goda tiden när man umgås med dig och man vet alltid var man har dig. Du är guld!

2009-05-25 @ 20:23:07
Postat av: Emelie

hej sofia.

Jag är kevins största tjejfan:)

Jag älskar han:D

Hoppas allt är good:D

Kram

2009-05-31 @ 18:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle