En grå Lördag...

Vad ska man hitta på en grå Lördag som denna? Hade kanske tänkt åka in till stan och shoppa lite men så kom jag på att lönen inte kommer förrän på måndag så det är ingen idé, har aldrig varit bra på att fönster shoppa hihi.
Men in till stan måste jag nog hur som helst, ska handla lite mat och en flaska vin till ikväll.

Kevin är på rep inför musikalen idag. Det är mycket att lära sig så han tränar hårt både på sång, dans och sina repliker.
Men han är flitig och han har bra folk omkring sig så det kommer bli jätte bra till hösten.

Nej nu ska jag in i duschen så man vaknar till lite.

Ciao

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Patrik

Ja en riktigt grå lördag är det allt:(

men hoppas du får en bra dag ändå:)



nu ska jag iväg. ha d bra!:)

2009-05-23 @ 12:52:34
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: kia

Håller med att det är en jättetråkig dag. Ska snart fira min dotters födelsedag så det är tur att man har något roligt framför sig. Fönstershoppa är billigt o bra,hinner då fundera över sina inköp o det blir inget impulsköp. Förstår att Kevin ligger i hårdträning o det kommer att bli superbra! Har redan biljett, stor kram!

2009-05-23 @ 12:57:11
Postat av: Emma Simsek

hej gumman. okej, men då får vi ta och ses lite senare i sommar istället då förhoppningsvis :)

2009-05-23 @ 13:00:09
URL: http://emmasimsek.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! Håller med dig , det är en riktigt tråkig dag idag :( Förhoppningsvis blir det bättre snart :) Haha, nej jag är inte heller så bra på att fönstershoppa :P Därför går jag typ bara ut när jag har pengar :P Va kul för Kevin att han börjat repa nu och jag är säker på att han kommer göra rollen superbra!! :D Jag bor nere i Skanör men har köpt biljetter och ska ta mig upp till Stockholm för att se det, längtar jättemycket!! :)



Ha en underbar dag! Pussar och kramar <3<3

2009-05-23 @ 14:44:08
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Här är vädret ganska skapligt Solen lyser ganska bra.Har suttit och fikat på altanen och ätit en god hallonpaj. Jag kan tänka mig att det blir mycket rep för Kevin nu men det kommer han att klara galant. Det ska bli kul att få se honom i musikalen i höst.

Kram

2009-05-23 @ 15:29:38
Postat av: Angelica - Gika

Hej Sofia! Hoppas allt är bra med dej och Kevin, här i Sundsvall har det inte varit fullt så bra väder heller.. Idag är det sol, vilket är kul.. synd bara att man ska jobba lite idag så det blir inte mycket solande till mig.. ;) Take care! /Angelica - Gika

2009-05-24 @ 12:28:37
URL: http://kevinborgsfans.blogg.se/
Postat av: frida

vad jobbar du med ? , glöm inte allihopa att kika in min tävling

2009-05-24 @ 13:35:37
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia!!!! är allt bra me dig??!! det tror jag säkert att det är!!!! me mig är det bara bra! jag vet, vissa dagar är bara såå grå och tråkiga!!!!(suck) men då kan man spela spel´och spela kort om man har tråkigt!!! med vänner o familj!!! det är mitt tips på en tråkig dag!!!

KRAMAR O PUSSAR

MARIA

2009-05-27 @ 18:06:40
Postat av: Lorak · My official truth

Tråkigt när det är grått och tradigt ute=/

2009-05-27 @ 18:57:42
URL: http://lorak.blogg.se/
Postat av: Marielle

Trist med grått väder men de här dagarna har vart ganska bra. Lite blåsigt idag bara

2009-05-27 @ 19:39:20
URL: http://www.nogg.se/kevinborgmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle