Beyonce Konsert

Woohoo Igår var jag och Frida och titta på Beyonces spelning i globen!
Fy tuuusan va bra det var, shit pomfritt. Damn vilken röst den tjejen har.
Sedan har hon ett utseende som heter duga också :D Det var ritkigt roligt och helt
klart värt pengarna flera gånger om. Försökte ta lite bilder men dom blev bara svarta och
fula. Så jag får leva på minnet.

Idag tvättar jag för fulla muggar. Är redan inne på min 4:e maskin och det lär bli
ca 6 totalt. Så jag har lite kvar. Men det är skönt nät det är gjort sen. Kevin är på ett möte
idag så jag passar på att göra en massa "nyttigheter" som borde ha gjorts för längesen men som
jag, av någon konstig anlending, alltid skjuter upp. Hehe. Nåja thats life.

Ha en riktig trevlig torsdag allesammans!
Over and out...


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Åhhh, va roligt!! :D Jag tycker också Beyoncé är jättebra! Synd det med bilderna men som du säger, det finns ju i minnet :)Haha, såna saker brukar jag också alltid skjuta upp :P Men islutändan så måste man ju ändå göra det, tyvärr :P

Förresten, visste du att du har namnsdag imorgon?? :D Grattis i förskott!! :)

Du får ha en riktigt bra dag Sofia!! Pussar och kramar <3<3

2009-05-14 @ 16:21:51
Postat av: Patrik

Måste varit super kul:):)

ville också dit, men hann inte skaffa biljetter:(

2009-05-14 @ 16:24:52
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Marielle

Du har namnsdag imorgon! Likaså jag som också heter Sofia i andranamn. Grattis till oss båda,hihi.



Kul med konsert och svarta bilder är inget roligt men du får bevara det i minnet



Ha det bäst

2009-05-14 @ 16:26:09
URL: http://www.nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Linnea Gröning

Åh jag hade verkligen också velat vara där. Hon har en sån mäktig röst, älskar hennes låtar dessutom. Men hon är tamejtusan inte bättre än kevin eller sötare än dig :) Du ser så speciell ut, vacker :)

2009-05-14 @ 16:37:04
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh, min kompis såg också henne igår! Hon gick o sjöng på alla Beyonce låtar hela dagen ;)

2009-05-14 @ 16:51:17
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Emma Simsek

hej gumman. allt är bara bra med oss. hur är det med dig/er? jaså har han det. åh, det skulle va roligt om vi kunde ses då kanske :) jag ska iofs eventuellt åka bort nästa helg, men kanske är hemma till söndag. vet du vilken tid ni kommer vara här? och hur länge? kram

2009-05-14 @ 16:56:48
URL: http://emmasimsek.blogg.se/
Postat av: kia

Förstår att det var kul! Jag var själv o såg tina turner o det o det var fart värre,nästan hela globen dansade! Stor kram!

2009-05-14 @ 17:43:41
Postat av: Lena

Tack för i helgen, det var jättetrevligt. Längtar redan tillbaka till er. Synd bara att avståndet är så stort.

2009-05-14 @ 19:44:29
Postat av: Maria

Hej Sofia!!! Va kul det låter med en lyckad konsert! I GLOBEN dessutom!! Minndes du tillbaka till IDOL-FINALEN då??

Hälsa Frida från mig!

PUSS O KRAM MARIA

2009-05-14 @ 20:14:51
Postat av: Ellinor

Gu vad häftigt o se henne live! Wow :)

Keep it up med tvätten!

2009-05-14 @ 23:07:17
Postat av: Ulrika

Grattis på namnsdagen!!:D Hoppas du får en bra dag!! :)Pussar och kramar <3<3

2009-05-15 @ 09:06:41
Postat av: Emma

Grattis på namnsdagen tjejen! =)

2009-05-15 @ 13:24:21
URL: http://rievssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle