Underbara Vår!

Måndag och Tisdag var det verkligebn kanon väder här i Stockholm :)
Jag blir på ett sådant toppen hunör när solen skiner. Det får mig att längta
ännu mer till sommaren. Jag blir lika förbluffad varje år när  jag ser de första tecknen på
vår för det känns alltid som en evighet dit under vinter halvåret. :P

Bilden tog jag i förrgår när jag och darlingen var ute på en prommenad.



Jag älskar verkligen området vi bor i, jätte mysigt. Det är lungt och charmigt.

Nu är vi påväg till Malmö! Woohoo! Ser faktiskt framemot att se staden. Det är nog en av de bästa sakerna med
att följa med på turnen, att man får se så mycket av Sverige. :)


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: kia

Ja är det inte härligt när våren är på intågande! Man får så mycket energi! Vad roligt att ni trivs i ert nya område, det verkar finnas fina gröna strövområden där ni bor och det behövs när man ska slappna av o ladda batterierna. Ha så kul i Malmö! Stor kram till er båda o ha en trvlig helg!

2009-03-20 @ 12:14:02
Postat av: kia

Försökte skriva kommentar men kom ej med få se om jag lyckas denna gång! Visst är det härligt när våren är i antågande! Man får mycket energi när solen skiner! Det verkar som ni har gröna strövområden där ni bor o det är bra så man kan koppla av o ladda batterierna. Ha det så trevligt i södra Sverige där våren förmodligen kommit längre, stor kram till er båda o ha en trevlig helg!

2009-03-20 @ 12:41:56
Postat av: Faster C

Hej på er! Vad kul att få åka runt och att ni får göra det tillsammans!!!

Hoppas att allt går bra och att det är mycket folk när Kevin showar, han är värd det!

Kramar från oss alla!

//C

2009-03-20 @ 15:24:48
Postat av: Mikaela

vad vårigt det såg ut :D



ha det bra i Malmö, jag har aldrig varit där :)

2009-03-20 @ 17:33:40
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Jag var i Stockholm förra helgen och våren hade kommit längre där än här i Örebro. Det var så skönt att trampa barmark och känna sanden under fötterna. Här är det forfarande en hel del snö och jag är så trött på snön. Jag är en sommarmänniska och vill bara ha bort snöeländet. Hoppas att ni får en fin kväll i malmö.Förmodlingen har ni ett tajt schema annars vore det väl kul för er att åka över till köpenhamn och kanske ta en promenad på ströget. Ta hand om er Sofia hälsa din underbara Kevin. Kramar från Britt-Marie med vänner

2009-03-20 @ 19:51:37
Postat av: Marie

Ja, här i Norrbottens inland har vi fortfarande mer än en halv meter snö, men vi har sol och vackra dagar. Hoppas det blir en härlig kväll i Malmö.

2009-03-20 @ 21:46:36
Postat av: Jenny

Det sägs att man blir piggare o på bättre humör av solen! Härligt, GIVE ME MORE SUUUN!! ;D

2009-03-20 @ 21:55:54
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: hafsa

Jaaa det är så skönt med våren :D

2009-03-20 @ 22:12:09
Postat av: Miwa

Heeeej Sofia!!!!!!!!!! Jättekul o träffa dig idag i Malmö...vet att du behöver massa värme nu, fy attans sitta o frysa som du gjorde. Imorron blir de 10+ grader i Skåne. Hoppas ni öppnat paketet o får nytta av innehållet. Ni e bara såååå söta o fina ihop. Tack för allt ikväll.

2009-03-20 @ 22:17:33
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! Ja det är verkligen skönt när våren börjar komma, känner att man behöver lite solsken :) Jag var i Malmö och såg dig och Kevin!! :D Det var verkligen en av dem bästa dagarna i mitt liv :) Så otroligt kul det var :) Du var verkligen jättesöt och snäll :) Du kanske inte kommer ihåg mig men det var jag som gav Kevin den hjärtformade kudden med armar :) Hoppas ni hade det trevligt i Malmö :) Ha det bra!! kramar

2009-03-21 @ 11:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle