truth or dare! :P

Ursäkta min frånvaro men det har varit mycket på sista tiden :)
Som tidigare nämt så åker jag med Kevin på alla hans spelningar.
Jag kommer att sälja hans album och vara lite "allt i allo" eller hur man nu säger.
Det känns otroligt viktigt för mig att känna att jag gör någon nytta och inte bara stör omkring.
Så jag jobbar medan jag är med honom. Det kan ju inte bli bättre :)

Igår kom vi hem från Gävle. Det var en fantastisk spelning och han fick jätte bra respons för hans nya album.
Det är så roligt när folk kommer fram till mig och säger vilken som är deras favorit låt. Och Kevin skiner såklart som en
soooool så fort det är någon som nämner hur mycket dom gillar hans nya platta. Vilket man verkligen kan förstå!

Igår var även den första natten vi spenderade i vår nya lya. Det var såååå himla mysigt.. Jag vet inte var det var men det kändes precis som första gången när jag var liten och skulle sova över hos min  (dåvarande) bästa kompis Sandra Larsson. NI minns säker hur det kändes. Lite mysko faktiskt men helt underbart på samma gång.  Kvällen slutade med att vi såg "dum och dummare istället", en av Kevins favorit filmer!

En sak är säker... Så länge man har varandra så klarar man ALLT!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Lina

gulligt :)

2009-03-18 @ 00:01:37
URL: http://broccolimos.blogspot.com
Postat av: Mamma Lena

Lycka till i er nya lägenhet. Ni verkar ha det mysigt.

2009-03-18 @ 06:16:45
Postat av: Miwa

Hej Sofia!!!



Stort lycka till att ni har landat i er lägenhet.



Woaw va kul att du är med honom hela tiden, va ju de han ville, vilket flyt i karriären. Å hans album är kanonbra rakt igenom hi hi har snart lyssnat sönder skivan :) Såå skönt att det löst sig att du jobbar med honom, sida vid sida :)



Kan säga vi ses i Malmö på fredag. NI e såååå välkomna till Skåne, blir ju fler ggr härnere i vår glad Sofia träna dig på skånska :) blir inte lätt o förstå vår dialekt/läte hi hi hi



Bamsekram o lycka till från Skåne



Ps härnere är det redan vår Ds

2009-03-18 @ 07:23:35
Postat av: Faster

Vad kul att höra att ni mår bra och skönt för er att landa i er lägenhet.

Här är det som vanlig förutom att vårsolen har kommit=)

2009-03-18 @ 07:51:29
Postat av: Mikaela

Jag var där i söndags och kollade på Kevin :D han var superduper bra och jag älskar alla hans låtar :)





Hälsa han från mig och ha det bra :)

2009-03-18 @ 08:09:00
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Anna Rönnbo

Stora lyckönskningar till er nya lya, äntligen får ni ert eget och tid tillsammans, ta vara på det. Vi önskar er allt det bästa och hoppas se er hemma någongång. Ta hand om varandra och jobba inte ihjäl er. Kram från hela familjen Rönnbo



ps. har beställt skivan men ännu inte fått den!! ds.

2009-03-18 @ 10:27:56
Postat av: susanne

Men hej Sofia och grattis att ni har kunnat flytta in i er lägenhet,och jag vet precis hur det känns när man ska sova första natten på ett nytt ställe.Vad kul att du kan följa med Kevin på hans turne du får se mycket av Sverige nu.Se hur olika långt våren har kommit på olika platser.Hälsa till din fina Kevin,från Susanne i Kalmar.

2009-03-18 @ 10:40:37
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! Grattis och vad kul att ni flyttat in i lägenheten nu, måste vara skönt :) Gud va roligt att du är med Kevin nu när han är på turné och får se så många olika platser runt om i landet:) Då ses vi väl i Malmö på fredag :D Längtar jättemycket dit :)

Ha det bra så länge!! Kramar till dig

2009-03-18 @ 12:44:30
Postat av: Jenny

Det har du så rätt i! =)

2009-03-18 @ 16:48:51
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Vonne

Det är ju jättebra att du kan känna dig lite nyttig också när du är med Kevin på turnen. Hoppas vi ses i Västerås för dit ska jag den 13/4. Hjärtevarma kramar och lycka till åt er som är så gulliga tillsammans!

2009-03-18 @ 17:50:51
Postat av: En annan mamma

Grattis till ert nya hem och att ni får jobba tillsammans. Lycka till med ALLT!

2009-03-18 @ 19:31:48
Postat av: kia

Grattis till er båda till ert egna krypin, inget går upp mot det! Var rädd om varandra o njut! Älskar Kevins platta! Var på Hötorget, såg dej inte då men jag kanske inte var tillräckligt uppmärksam. Ser fram emot till konserten i Västerås! Har gjort ett upprop till alla 08-or att slå Malmö o Umeå i publikrekord! Vi får se hur det går! Kram till er båda! Kia

2009-03-18 @ 19:52:52
Postat av: Anonym

Kul att du är med honom på turnen det ger säkert honom lite extra energi. Vi har så mycket att tacka dig för.

2009-03-18 @ 20:34:12
Postat av: Ellinor

Vad härligt! :) Synd att du inte var med i Linköping.. jag frågade efter dig med då sa dom att du var hemma och flyttade. Men jag ska försöka att åka o se Kevin igen! Det vore så coolt att se er tillsammans live :) Ni 2 är mina största idoler, göm aldrig det!

2009-03-18 @ 21:43:20
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Inte behöver du be om ursäkt för att du inte har bloggat på några dagar. Jag kan tänka mig att ni har fullt upp med lägenhet och annat.Så skönt för Kevin att du kan vara med honom på hans turne.Ta hand om varandra ni är så gulliga båda två. Ska till Västerås med min man då ses vi kanske.Kramar till er båda.

2009-03-18 @ 21:46:43
Postat av: Marie

Hej Sofia! Har du läst vad de skriver om Kevin i USA? "He is amazing!!..I love love him!!.. He's so talented.. He's got everything... He can do rocker songs and ballads..." Läs mer på: http://davidarchuletanetwork.ning.com/group/kevinborgfansswedishidolwinner2008

2009-03-18 @ 22:39:56
Postat av: Alexandra :)

hejhej :) Jag såg dig när Kevin va i Gislaved :).. Jag skulle nog också känna likadant :).. man vill ju inte va i vägen..

Kram! / Alexandra :)

2009-03-19 @ 21:33:36
URL: http://alexandranu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle