Stockholm igen

Hej Alla Glada :)
NU är vi äntligen hemma i Stockholm igen. Det har varit en stressig helg med massor av spelningar för kevins del.
Men super kul på samma gång. Jag har träffat så otroligt många söta och underbara människor.!.

Jag vill också passa på att tacka alla läsare för era kommentarer, det värmer att läsa alla fina ord ska ni veta.
Jag har varit dålig på att uppdatera men jag får skylla lite på att vi inte haft tillgång till internet eftersom vi fick ett elakt virus så allt på datorn försvann och vi fick helt enkelt omformatera den.

En annan rolig nyhet som kanske de flesta av er redan vet, nämligen att Kevins skiva har sålt Guld!! wihiii! Helt fantastiskt! Jag såg att det var någon som undrade vad de pratade om i tv programmet på malta. Som ni vet så
kan inte jag heller det språket men Kevin översatte en del. I panelen så satt bland andra hans pappa, bror, kusiner, gamla kollegor och chefer som pratade om Kevins förflutna, hans underbara personlighet osv. De intervjuade också mig och hans farmor.  Alla hade såklart bara positiva saker att säga. Det hela handlade ju om vilken otrolig prestation Kevin har gjort här i Sverige. Dom är otrligt stolta över honom.

I veckan väntar nya äventyr. Det blir bland annat IKEA och en snabb visit till soliga Malta! :)

Önskar alla en underbar Måndags kväll!

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Kul att läsa din blogg igen, det blir som ett kompliment till Kevins bloggar. Förstår att ni har haft det jobbigt men det måste vara roligt på samma gång!Det är så kul för er att går bara framåt, tänk guldplatta det är inte dåligt! Tycker att det är roligt att Lena skriver i gästboken! Hoppas att det går bra på IKEA. Det kommer nog att bli stort o mäktigt på Malta! Man har väl läst i gästboken man förstår inte vad dom skriver men man kan ana. Kram till er båda, längtar mycket till konserten i Västerås!

2009-03-30 @ 20:16:54
Postat av: kia

Ursäkta glömde skriva signatur! Ha en skön kväll Stor kram! kia

2009-03-30 @ 20:26:26
Postat av: Anonym

Ursäkta kglömde skriva signaturslarvijgt! Ha en skön kväll o stor kram! kia

2009-03-30 @ 20:28:44
Postat av: Linda

Kul att se ett nytt inlägg (:

Låter som ni har det väldigt stressigt, usch jag skulle inte vilja flänga runt som er :)



Ska kanske komma på konseren i Västerås vilket är ca tre och en halv timma ifrån Åmål men det är värt det!



Ta med lite värme från Malta hem till sverige :P

2009-03-30 @ 20:44:08
URL: http://liindiiizen.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att se ett nytt inlägg (:

Låter som ni har det väldigt stressigt, usch jag skulle inte vilja flänga runt som er :)



Ska kanske komma på konseren i Västerås vilket är ca tre och en halv timma ifrån Åmål men det är värt det!



Ta med lite värme från Malta hem till sverige :P

2009-03-30 @ 20:44:29
URL: http://liindiiizen.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! Kul att höra från dig igen :) Hörde det med datan, hoppas ni slipper det framöver :)Jag såg den dokumentären men det enda jag förstod var typ när du pratade, haha :) Men lite kunde man ju ändå lista ut :P Va härligt att ni ska åka till Malta och hälsa på, hoppas ni har en underbar resa och har kul när ni är där :D Passa på att njuta nu!!! :) Ha det bra så länge!!! Pussar och kramar <3

2009-03-30 @ 21:06:46
Postat av: Mikaela

Stort Grattis till Kevin som lyckats sålt guld :D älskar hans skiva <33 :)



Hoppas ni får en trevlig vecka tillsammans Sofia :)

2009-03-30 @ 21:07:55
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hej Sofia!!! Kul att höra från dig igen :) Hörde det med datorn,vad tråkigt, hoppas ni slipper sånt framöver :) Det är verkligen jättekul att Kevin sålt guld, blev så glad när jag hörde det :D Jag såg den dokentären om Kevin :) Den var jättebra, även om jag typ inte förstod någonting, haha :) Det enda jag förstod var typ när du pratade :P Men lite kunde man ändå lista ut :) Va härligt att få åka och hälsa på i Malta :) Hoppas ni får en riktigt trevlig resa och har det super mysigt där nere och passa på att njuta ordentligt :)(Hörde föresten också att Kevin skulle träffa presidenten, va häftigt :D ) Ha det bra så länge!! Pussar och kramar <3<3

2009-03-30 @ 21:17:10
Postat av: Vonne

Hej Sofia! Roligt att se en blogg från dig igen. jag kommenterar inte så ofta men följer bloggen hela tiden ändå liksom även Kevins förstås. För en stund sedan tittade jag på en låt oss kalla det hyllningsklipp på youtube till Kevin från Floriana som faktiskt grep tag i hjärteroten och man förstår att de verkligen är stolta över Kevin. Har ni inte sett den så hittar ni den på youtube med sökbegrepp Kevin Borg Floriana Malta. Ha det så bra och hoppas allt går bra i Malta på torsdag. Som jag förstått så blir det bara en blixtvisit? Måste ni åka hem samma dag eller? Hoppas inte för alla där vill ju träffa er. Kram till er båda!!

2009-03-30 @ 21:20:55
Postat av: Bullen

Hoppas ni får det härligt på Malta!!

2009-03-30 @ 21:21:33
Postat av: Faster C

Hejsan Sofia! Vill bara skicka en liten hälsning från oss här hemma. Vad kul att Kevin sålt GULD!!!

Kramar från oss allihopa!!!!

2009-03-30 @ 21:23:31
Postat av: Kusin Markus =)

Tjenna Sofia, det var ett tag sen jag träffade dej och Kevin sist. Hälsa Grattis till Kevin, och att han blivit min idol nu. Det är det enda jag lyssnar på det är Kevins skiva som gäller. Men nu ska jag fika.

Tack och Hej :D:D

2009-03-30 @ 21:32:14
Postat av: bam bam

hej sofia, vill bara skriva att jag tycker det är jättekul att läsa din blogg. Man blir nästan lite beroende av att få läsa det du skriver. :D

Så sjukt kul att Kevin har sålt guld. :) och jag hoppas ni får en bra snabb visit i Malta :D

2009-03-30 @ 21:50:46
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Miwa

Heeeeej Sofia!!!! Äntligen en blogg från dig, saknat de, kollar ju in här varje dag o även på Kevins naturligtvis. Jätteglad att allt flyter kanonbra för Kevin o dig. Ni e bara sååå bäst, men mest då Kevin med sin underbara charm o energi o röst.....Bamsekram från Skåne..Ps ta med honom hem till Sverige igen Ds :)

2009-03-30 @ 22:15:32
Postat av: Ellinor

Hej tjejen! WOW och vad kul att hans skiva har gått så bra!! Jag är helt galen i skivan, det är inte ofta någon artist gör så bra låtar rakt igenom! Han är helt enkelt fantastiskt. Det är förstås hur kul som helst att han är så omtalad på Malta. Det känns så bra, för han är verkligen värd det!

Det är kul att du bloggar Sofia, som du säkert märker är det fler än jag som tycker det!

Ta hand om er på Malta och glöm inte att längta till Sverige lite. Ta gärna kort och visa oss svenskar hur det ser ut där på Malta. Det vore coolt! Blogga snart igen! :)

2009-03-30 @ 22:41:04
Postat av: patrik

Jätte bra blogg sofia:)



Är du intreserad av fotboll som kevin är?:)

2009-03-30 @ 22:41:52
Postat av: jonna

söker du jobb i stockholm nu?

2009-03-30 @ 23:38:12
Postat av: Anonym

Fiiiin!!

2009-03-31 @ 16:05:38
Postat av: patrik

Gillar du också att se på fotboll sofia?:)

hälsa kevin:)

2009-03-31 @ 17:06:18
Postat av: Anonym

Hej Sofia! Hoppas det är bra med dig.

Din och Kevins kärlekssaga är helt fantastisk.

Ni är så fina ihop. Tror du att du ska förlja med när Kevin ska spela i umeå den 28 april? Skulle vara kul att träffa dig.

2009-03-31 @ 18:47:11
Postat av: Jenny

Jag såg honom på Vakna med The Voice idag! Riktigt kul när han skulle lista ut stockholmska slangord xD

2009-03-31 @ 18:57:17
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker verkligen det är jätte kul med Kevin och guld och att du får vara med. Det är bäst. Du och Kevin är ett super bra par och ni ska alltid hålla ihop. Ni är så fina ihop. Kevin är en super bra kille och söt och har bra röst. Älskar han och dig<3

2009-03-31 @ 19:48:27
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Ha en fin resa till Malta Njut av varandra det är ni väl värda. Det är så fint med er kärlek man blir både rörd och glad.

Kramar.

2009-03-31 @ 22:41:51
Postat av: Veronika

Hej Sofia!

Var på Kevins konsert i Västerås idag med min syster. Följde mest med för min systers skull, för att hon ville ha sällskap. Men måste erkänna att Kevin var bättre än jag trodde!

Och så kom jag att tänka på dig. Du är ju en helt fantastisk kvinna! Kevin uppskattar nog absolut att du följer med honom och orkar med trots hans stressiga schema. Du är stark och jag tror absolut på ert förhållande. Ni är jättesöta ihop :)

2009-04-13 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle