Mycket på en och samma gång!

Onsdag:
Vakande klockan 07:00 för att lyssna på rix fm eftersom Kevin gästade programmet.
Klockan 10:00 kom Frida och vi lyssande igenom hela albumet tillsammans.
Sedan åkte vi till lägenheten för att mäta lite och sedan bar det av till IKEA :D
Kevin följde såklart också med och vi tittade på möbler och köpte det mest nödvändiga
sakerna som vi behöver. Vi måste fundera lite på vilka möbler vi vill ha. Men vi bestämde oss
iallafall för vilken säng vi vill ha! :D Sedan bar det iväg till Täby. Jag och Frida följde med för
att lyssna när Kevin framförde några av låtarna från albumet Live! Oj så bra han var!
Jag tycker att han har en kanon skiva! Är såååå stolt över honom. Det kunde inte ha varit bättre!
Har många favoriter ! Vilken/vilka låt/låtar tycker ni bäst om?





Torsdag:
Började dagen med att tvätta en massa kläder. Något jag borde ha tagit tag i för längesen. Skönt att det
är gjort nu. Sedan åkte jag in till city för att träffa det maltesiska Tv-teamet som var här. Dom ville intervjua mig
också. Efter det sprang jag runt på stan. shoppade lite och sedan käkade jag middag med en vän.

Idag
Skulle jag egentligen ha åkt till vår lägenhet och börjat städa. Men jag tror jag åker dit på Söndag istället. Jag
städer lägenheten vi bor i nu istället så det är fint när killen som äger den flyttar tillbaka. Det är mycket som ska
göras nu på kort tid. Försöker hitta hål i Kevins schema men det är inte lätt måste jag säga. :P Nåja, allt löser sig.

Ha en riktigt trevlig fredag!
KRAAM!

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Sandra

Hej Sofia! Kevin var ju som sagt i Skellefteå igår, och jag var självklart där. Jag är glad för din skulle att du har Kevin, han är världens finaste<3 Stor kram

2009-03-06 @ 16:36:04
Postat av: Sandra

Jag har många favoriter från albumet. Alla låtarna är jättebra, lyssnar på låtarna just nu :)

2009-03-06 @ 16:56:42
URL: http://trixans.blogg.se/
Postat av: Britt Marie

Hej ! Jag har många favoriter på Kevins skiva, t ex Ready to fly, Paint it black, When sunlight freezes, A hundred different ways. More than I do now är tillägnad dig och jag är glatt överraskad av hur duktig Kevin är som kompositör. Han kommer att gå långt ! Var rädda om varandra. Kram

2009-03-06 @ 17:18:33
Postat av: Mikaela

Jag tycker alla låtar är superbra :)



Ha en trevlig fredags kväll :)



Kramkram

2009-03-06 @ 18:26:38
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Albumet är såå bra. Jag har många låtar som favoriter vill lyssna mer innan jag väljer de bästa. Men låten till dig ligger bra till

Kram Britt-Marie

2009-03-06 @ 18:51:43
Postat av: Karin

Hej! Kevins 2 egna låtar är mina favoriter

2009-03-06 @ 19:28:59
Postat av: kia

Hej Sofia, vad kul att det börjar ordna sig. Det är bra att ha tid att tänka på vad man vill ha så det inte blir något förhastat. Gillar Kevins båda egnalåtardom är bäst och så Streetlights. Ha det så bra o en stor kram till er båda.

2009-03-06 @ 19:59:22
Postat av: Jenny

Det e mycket på g, asså! ;)

2009-03-06 @ 20:48:47
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vilka är dina favoriter Sofia?



Jag tycker att alla låtar är bra på sitt lilla sätt. Vissa är bättre än andra. Men jag gillar alla!



2009-03-06 @ 21:45:42
Postat av: Patrik

Tycker låt nr 2 och 11 är bäst:)



hehe såg dig i täby:)



du borde fixa myspace sofia:)

2009-03-06 @ 22:16:06
Postat av: Vonne

Kul att bofrågan har löst sig men jag förstår att det är ett pussel för er att tillsammans få till allt med möblemang och så för Kevin har ju verkligen ett tajt program nu framöver. Ta vara på er bara så det inte blir föör mycket. Albumet topp i min smak. Det är inte ofta man köper en CD som har så många favvolåtar, för det mesta brukar det bara vara en eller ett par låtar som man fastnar för, på Kevins skiva är det många fler. Ska jag lyfta några blir det nog When the sunlight freezez som bara är sååå bra liksom paint it black och "din" låt Sofia......

2009-03-07 @ 02:34:59
URL: http://vonneprat.blogspot.com
Postat av: Miwa

Hej Sofia!!! De e så kul att du bloggar :) Ta de bara lugnt m lägenheten, de löser sig. Du hänger väl med Kevin nu runt hela Sverige, men jissues vilket åkande hit o dit hela tiden. Ang, skivan så är den kanonbra. svårt o välja favoriter alla låtar e ju bra på den....men hans egna skrivna låtar är högt på favvolistan...han e sååå duktig. Ha de nu bäst o ta väl hand om er.....Önskar er lycka till med ALLT....Massa kramar från Skåne

2009-03-07 @ 11:23:50
Postat av: MICHELLE with every bit of me<3<3<3<

HEJ SOFIA HAN ÄR HELT UNDERBAR:DÅM LÅTAR SOM JAG TYCKER ÄR BRA ÄR MORE THAN I DO NOW OCH READY TO FLY

OCH PAINT BLACK. OCH ALLA SOM ÄR MED ÄR SUPER BRA JAG HOPPAS ATT JAG FÅR TRÄFA DIG NÅN GÅNG. GÅ IN OCH TITTA PÅ MAMMAS SIDA HON HAR LAKT UT BILDER PÅ MIG OCH KEVIN. OCH NÄR HAN STÅR OCH PRATAR MED MIG STORA KRAMAR MICHELLE

2009-03-07 @ 12:46:02
URL: http://[email protected]
Postat av: Christina Schönbeck-Persson

Jag måste sätta mig och lyssna på det ordentligt.

Vi skulle ju sett han ikväll i Gislaved men sjuka här hemma.

Det får bli Balders hage den 4/4 istället. Min kompis äger det så man kan slå 2 flugor i en smäll.

Ha en underbar helg!!!

2009-03-07 @ 15:38:07
Postat av: matilda

hej! jag tycker verkligen om alla låtar!

kram!

saknar er! hälsa /m,

2009-03-07 @ 19:41:33
URL: http://www.matildaomallt.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-03-08 @ 12:54:31
Postat av: josse

alla låtar på kevins album är kanon bra!

men när jag lyssnade på låten som Kevin hade skrivit till dig,more than I do now, så började jag gråta.

den var så sjukt fin,du måste vara världens lyckligaste :)

kram<3

2009-03-08 @ 13:14:55
Postat av: jennifer

Hej sofia! asså du äger världens sötaste och underbaraste kille!!:):) du måste vara världens lyckligaste!

jag älskar alla låtar! dom är sjukt bra!:) men mest more than i do now,paint it black,streetlights och a hundred different ways. :)

kram/jennifer

2009-03-08 @ 15:43:42
Postat av: ida

Såg dej idag på media markt när kevin va där ;)

2009-03-08 @ 16:26:09
URL: http://idaam.blogg.se/
Postat av: Paue

Jag tycker alla låtar är fantasiska. Älskar alla.:)Du måste vara världens lyckligaste som får vara med Kevin.:D Ta hand om er. Kram:)

2009-03-08 @ 18:31:47
Postat av: Linnea Gröning

Jag har aldrig hört någon bättre skiva, dessutom, jag såg dig i Barkarby idag :) Men jag var för feg för att gå fram, och jag ville ha ett kort på dig och mig men mina vänner va så tråkiga så dom vägrade gå med >__< haha! du är kändis för mig du :D haha! Kevin är världens underbaraste kille i hela världen, du får gärna hälsa honom från mig. Jag va där idag, lila svart tjocktröja, fullkomligt galen i Kevin, jag gav Kevin en ros när han sjöng också, haha, jag va helt hyper x'D Han är bäst, BÄST! :* <3

2009-03-08 @ 21:16:34
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: Bam Bam

alla låtar på skivan är bra men jag tycker lite extra om Paint it Black :)

2009-03-13 @ 09:56:26
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Teknikguden

Hur mår du och Kevin?

2009-03-14 @ 08:17:21
URL: http://teknikguden.blogspot.com
Postat av: hafsa



Min favvo låtar är absolut Street lights och More

thane i do now :)



men alla låtar är bäst ^^

2009-03-15 @ 13:10:55
Postat av: Anonym

aLLa hans låtar är bra men gillar mest Ready to fly, Hoppas ni trivs bra i eran lägenhet alltid spännande att flytta tillsammans,,

2009-03-24 @ 20:55:13
Postat av: Linda

Jag älskar skivan, men den låten jag tycker bäst om är Paint it black.

2009-03-30 @ 14:40:37
URL: http://liindiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle