Helsingborg/Nässjö Nästa!!!

Det var en kanon bra dag igår i Malmö! Jätte mycket folk!
Jag träffade många trogna Kevin fans! En av dem hade med sig
en inflyttningspresent till oss. Det var två jätte fina glas. Tycker att det var gulligt gjort!
Tack så mycket Miwa! När signeringen var över och jag höll på att packa ihop alla grejer
så kom det fram ett gäng och frågade om jag hade tid att vänta för att dom ville köpa en present till mig.
Det var också otroligt gulligt. När dom kom tillbaka från butiken hade de köpt en korg med lite smått och 
gott i till mig. De sa att det tyckte så synd om mig eftersom Kevin får så många saker. haha. Gullungar!

Just nu befinner vi oss i Helsingborg och Kevin ska sjung om ett tag. Sedan bär det iväg till Nässjö då han ska sjunga på en klubb senare i kväll. Det blir roligt. Hoppas det kommer en massa folk.

Just nu önskar jag att det fanns en säng i närheten hehe. Känner för att lägga mig ner och vila en stund. Men jag ska nog ta mig en kopp kaffe (kors i taket) så kanske jag vaknar till! 

Trevlig helg allihopa!

 

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Emma Simsek

aaw vilka söta fans :)

kommer ni till norrköping något gumman?

2009-03-21 @ 14:07:18
URL: http://emmasimsek.blogg.se/
Postat av: Mikaela

vad gulligt att du också får presenter :) ska se Kevin imorn i skärholmen :D<3

2009-03-21 @ 14:16:32
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Jenny

VAAA, är Kevin i skärholmen imorrn?! AAAHH, måste seeee!

2009-03-21 @ 15:17:33
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Miwa

Heeeeeej Sofia!!!! jättekul o träffa dig igår i Malmö. Vilken go tjej du är o ni är ju helt underbara ihopa du o Kevin...Såååå glad att jag fick träffa er.....verka nästan som du förstod skånskan hi hi hi....Självklart ska du oxå ha uppmärksamhet Sofia, utan dig hade vi ju inte haft Kevin här....tack tack tack bamsekram från Miwa...Ps hoppas du fått upp värmen i kroppen igen Ds

2009-03-21 @ 15:33:48
Postat av: kia

Vad roligt att det kommer en massa folk, förstår att du är trött, ni använder väl öronproppar så att inte hörseln försämras. Hörde på videon hur dom skrek! Vad gulligt att folk har presenter med sej. Ha så kul i kväll! Stor kram till er båda!

2009-03-21 @ 15:37:28
Postat av: Ulrika

Naaw så gulligt av dem :) Önskar att jag kunde stannat längre men var tvungen att sticka hem :( Hoppas att du och Kevin kommer ner åt Malmö hållet igen :) Ni får ha det så trevligt idag :)Kramar till dig <3

2009-03-21 @ 16:53:03
Postat av: Patrik

Så kul att du bloggar när du är med kevin på turnee:)

Hann ni se nått av staden i malmö?:)



2009-03-21 @ 17:04:09
Postat av: Ellinor

Vad roligt! :) Jättekul att du bloggar Sofia fortsätt med det! :) Trevlig helg!

2009-03-21 @ 19:56:23
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia Jag är så glad för eran skull. Och jag hoppas att Kevin lyckas och kommer fram även i Norden och övriga världen.Jag har själv skickat in en föfrågan om ett uppträdande hos oss. Vi ska ha en kusinträff med gäster från Danmark och vi,min man och jag tyckte att Kevin vore den bäste att få respentera det vi vill ha i musikväg.

2009-03-21 @ 20:02:49
Postat av: susanne

Oh vad gulliga folk är som kommer med presenter till dig,så att du inte blir bortglömd.Kevin måste drunkna i alla presenter han får.Och du måste känna dig väldigt trött,men vad gör man inte för kärleken.Ni två kommer nog hålla ihop hela livet,så gulliga som ni är.Hälsa så mycket till Kevin och ha det så bra båda två.

2009-03-21 @ 21:32:10
Postat av: Saman

Hej Sofia, det var jätteroligt att få träffa dig och Kevin. Jag hade längtat jättelänge efter den dagen och tusen tack för den jättefina affischen jag fick av dig, det var verkligen jättesnällt av dig. Just nu är affischen inramad och den hänger på min vägg i mitt rum hihi :). Det var jag, min syster och min mamma som köpte den lila korgen med smått och gott, kommer du ihåg oss? =) Jag köpte även parfym till Kevin, hoppas att ni tyckte om sakerna ni fick, stor kram / Saman :)

2009-04-13 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle