WIIIEEE

Imorse när jag vaknade var det ju faktiskt sol för första gången på väääldigt länge! Det har ju känts som höst den senaste veckan, definitivt inte som juni måndad som det faktiskt är. Håll tummarna nu för att detta väder håller i sig! Det ska jag göra!

Idag har jag inte gjort mycket alls. Kollat på när Kevin har spelat Harry Potter på X-box haha. Förrut brukade jag verkligen hata att titta när andra spelar men nu så kan jag tycka att det är rätt skoj, fast det beror sålkart helt på vilket spel det är.

Kevin är på Göta Lejon ikväll och repar inför musikalen. Han är så himla duktig! Han har redan lärt sig HELA manuset(!) Det är helt obegripligt för mig hur snabbt han har lärt sig. Han repar väldigt mycket dans också men jag är inte ett dugg orolig för alla ni som följde med i Idol vet ju redan att han är duktig på att dansa. Det kommer att bli kanon bra det här med musikalen.

Jag är hungrig som en varg men jag måste vänta till Kevin kommer hem. Han ska nämligen göra en grönsaksoppa till middag! :P Hoppas det smakar bra. Jag är egentligen inte så mycket för soppor men jag vet att Kevin älskar det så jag får väl offra mig :p

Kram Kram

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! :) Javisst är det härligt när solen börjar titta fram lite nu :D Man får lite extra energi då, vilket är super skönt :) Jag är helt säker på att Kevin komma göra rollen som Troy hur bra som helst, så duktig som han är :D Herregud, har han redan lärt sig hela manuset!!?? :P Det är helt fantastiskt ju :D Han är bäst (och du också) :D Det ska bli så kul att få se honom dansa, sjunga och spela teater!!! Jag längtar som in i!! :D

Hoppas soppan smakar :) Ha det bra så länge! Pussar och kramar <3<3

2009-06-16 @ 19:16:08
Postat av: Michelle<3

Hej sofia det är jätte bra att solen tittaarrr fram i bland. men man får alltid tårraarr i ögonneenn när man läser om kevin och dig ni e så söta i hoppppp fortsättt sååå /Michelle

2009-06-16 @ 19:37:32
Postat av: Ellinor

Hej,

Jag har också haft tur idag att få se en skymt av solen!

Bra gjort att offra dig att äta soppa, hehe :)

Inte dåligt av Kevin att kunna hela manuset! Man tror inte de e sant :)

Kram.

2009-06-16 @ 19:44:09
Postat av: Emelie

sofia du är så underbar:) Du och kevin är så bra tsm.

Är han bra på att laga mat? Hoppas det eller jag tror att han verkar väldigt duktig

Krammar på er<33

2009-06-16 @ 20:34:29
Postat av: emelie

hej sofia igen. Har du msn:):):):))))))))))))))

2009-06-16 @ 20:36:03
Postat av: jennifer johansson

Hej Sofia! Skulle du kanske vilja skaffa en ny blogg på devote.se ? :) Det är jättebra! isåfall skulle jag kunna göra en header&en bakgrund åt dig där. :) Helt gratis!! Hör gärna av dig!Kram/Jennifer

2009-06-16 @ 20:59:42
URL: http://jenniferjohansson.devote.se
Postat av: Mikaela

kevin är så himla duktig :) längtar verkligen till jag ska se han i musikalen den 4/10 :D <3

2009-06-16 @ 21:25:27
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: kia

Vad duktig Kevin är, helt otroligt, längtar till premiären det kommer att bli kanon! Soppor är gott o nyttigt, stor kram till er båda

2009-06-16 @ 21:45:39
Postat av: Patrik

Äntligen sol i stockholm:D har varit på handollsturering hela dagen idag:)



Jag tror kevins soppa blir super!:D



Grymt att kevin lär sig så snabbt:):)



Ha en bra kväll!:)

2009-06-16 @ 22:08:04
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie Nielsen

Jag blev också glad i morse när solen ÄNTLIGEN tittade fram. Hoppas att vi alla kan få en fin midsommar. Jag förstår att du är imponerad av att Kevin har lärt sig manuset så snabbt. Han är verkligen duktig. Heder åt Kevin. Jag ska åka och se musikalen det sak bli riktigt spännande. Ha nu en fin midsommar tillsammans med din Kevin.

Kram till er båda.

2009-06-16 @ 23:22:22
Postat av: Faster Christina

Hej Sofia!

Bra att ni har soligt, vi har haft überkallt, men idag skiner solen här åxå, hoppas att det håller i sig i midsommar. Vi åker till Tuttans stuga, sen ska jag jobba i Östersunde en vecka. Efter det semester=)

Glad midsommar på er!!! Kram, hälsa Kev!

2009-06-17 @ 07:40:27
URL: http://caharonu.blogspot.com
Postat av: marielle eriksson

åå vad kul att höra att det går så bra för kevin:D man blir så glad :D säger desamma..kevin kommer att klara detta galant :D det kommer att bli jättebra och han kommer att vara bäst :D och dansen och sångerna kommer han att sätta som ett smack :D hehe hoppas att soppan var god då:D det lätt jättegott i allafall:D och en sak till, GLAD MIDSOMMAR PÅ ER OCH STOR KRAM TILL DIF OCH KEVIN<3 NI ÄR TVÅ UNDERBARA OCH FANTASTISKA PERSONER:D :D

2009-06-19 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle