Regn och änglar


Hallå Hallå!

Nu ska vi se om jag har mer tur än förra gången jag skulle blogga. Då satt jag nämligen på ett tåg och hade skrivit hur mycket som helst men när jag skulle publicera det så hade jag inget internet och allt försvann. Då blev jag så irriterad och packade ner datorn i resväskan igen haha.


Anyway... Igår var vi i Söderhamn på schools out.. Det var jätte dåligt väder och regnet öste ner under hela konserten och signeringen. Jag var så otroligt imponerad av alla som stod kvar och såg hela showen trots att de flesta av dem varken hade paraply eller regnkläder. Ännu mer imponerad och tacksam är jag över dom som köade i ca en timme efter spelningen för att träffa Kevin och få sin skiva, t-shirt eller papperslapp signerad. Jag såg hur de frös och när de väl kom fram såg det ut om om de bokstavligen hade badat. Tack till alla föräldrar som så tålmodigt köade med sina barn också.
I kväll får vi hoppas på bättre väder. Det regnar inte än iallafall.. Peppar Peppar.. :o)
Kevin har fått en massa fina presenter  från sina fans, T-shirts, blommor och fotoalbum. Super gulligt.

STOOOR Kraaaaaam till alla som kommenterade mitt förra inlägg. Ni är bäst! Massa bra namnförslag! Dom har inte bestämt sig än. Men på valpens stamtavla heter han Vanko.. Kul med lite ovanliga namn också.. Det kanske blir Vanko men som sagt, de har inte bestämt sig än... Lovar att beratta senare vad det blev...

Trevlig Lördag Gott Folk :P

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! Äntligen ett nytt inlägg :D <3 Va glad jag blev nu :D

Åhh, typiskt att det inte funkade sist när du skulle blogga... Ibland går det inte som man vill...

Så gulligt av alla som väntade i regnet och stod ut i kylan bara för att få se er :D Men du ska veta att det finns inget som kan göra att man skulle missa en chans att få träffa dig och Kevin :) Ni betyder allt!!! :D Önskar att jag kunde varit där men återigen så bor jag för långt bort :( Men jag kommer och ser Kevin i Svedala på Sommarrocken :D Kommer du också följa med till Svedala då?? Hoppas det, hade varit kul om man hade kunnat träffa dig också :D

Naaw, Vanko var ju ett fint namn :D Ska bli kul att se senare vad den gulliga valpen kommer få för namn :)

Och du... om Kevin inte redan gjort det, så säg till honom att han borde kolla sin post på Sonykontoret när han har tid... Har skickat ett litet paket :D Jag har även skickat med en liten sak till dig... :D Hoppas du tycker om den :)

Ha det bra!! Pussar och kramar <3<3

2009-06-13 @ 18:47:53
Postat av: Marielle

Nä, nu får du bli bättre Sofia! Det är alltid lika kul att läsa det du skriver!



Snart kommer vi ses, om någon månad eller så, hoppas på innan men inte som det ser ut ut:/



Ha det bäst finaste!

Stor Kram, Marielle

2009-06-13 @ 19:01:57
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Britt-Marie

Hejsan. Vore kul att få se stamtavlan på er hund. Jag föder själv upp hundar så det är alltid intressant att se. Lycka till med valpen

2009-06-13 @ 19:10:21
Postat av: linnea gröning

Åh, vårt fotoalbum :* Du kollade också i det kanske? Du var med där ofc :) Hihi! Vi satt i säkert 4 timmar jag och Monika här hemma och pusslade ihop det för att det skulle bli så fint som möjligt, men det var det värt :) Lite trötta var vi eftersom vi satt ända in till natten men iaf, haha. Va gör man inte för Kevin! Jag vart superglad när jag gick in på din blogg och såg en annan rubrik än de ungefär 550 gångerna jag har gått in sen du skrev sist, haha, jag blir så glad när jag ser att du skrivit igen! Läser den alltid! Du anar inte hur glad jag blev igår när jag fick höra hur du hälsat tillbaka till mig från Monika igår, jag grät för jag var så glad för du vet vem jag är, seriöst, GRÄT! Jag saknar dig så himla mycket. Du är världens finaste tjej Sofia, tack för allt bästaste <3

2009-06-13 @ 20:24:15
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: patrik

Hej!:) hoppas allt är bra!:)

Tur att ni inte är i stockholm, det har varit så kallt och regnat hela dagen:(



Hoppas t-shirtsen passade på Kevin:)



Ha d bra!:)



2009-06-13 @ 20:36:36
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Mikaela

det var så himla kul i söderhamn igår, fast det regnade haha :)

2009-06-13 @ 21:38:01
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Michelle <3

Hej sofia valpen är jätte söt tycker jag kram saknar er

2009-06-13 @ 21:53:31
Postat av: kia

Kul att det gick bra trots allt regn, klart att folk väntar, Kevin o du är så gulliga! Ha det så bra i kväll, stor kram!

2009-06-13 @ 21:53:52
Postat av: Emilia Kostenniemi

Yaay, ett nytt inlägg! Jag blir så glad av att se något nytt inlägg högst upp på din blogg. Kollar flera gånger om dagen. Jag saknar dig Sofia, jag vet inte om du kommer ihåg mig. Från grönan "child hood" då vi stod och snackade vid vattnet(??) , men iallafall. Jag saknar dig jättemycket, jag hoppas verkligen vi ses snart. Det är så härligt att prata med dig, du får mig så glad! Jag tänker typ på det varje dag, du ska veta att du är en helt underbar person! Som är värd det allra bästa. Du är helt fantastisk! Ha det bäst Kraam / Emilia Kostenniemi

2009-06-13 @ 22:19:24
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Vonneprat.blogspot.com

Kul att du fått tillfälle att blogga igen. Jag går in varje dag och kollar ska du veta och det är roligt när det finns ett nytt inlägg.Visst är det för dj-ligt när datoriet strular,känner själv igen det. Och så detta eviga regnande denna vecka. Särskilt roligt då att det var bra i Söderhamn trots ösregnet. Hoppas det är bättre väder i Hallsberg ikväll. Jag tror det eftersom jag bor i Örebro och här regnar det inte, Hallsberg ligger inte långt ifrån. Håller tummarna att ni och publiken i vart fall slipper regn. kramar från Vonne PS. Jag tycker Vanko är ett jättebra namn på den lilla gulliga jycken!

2009-06-13 @ 22:34:43
Postat av: Michelle från Linköping :)

Hejhej :) Så söt lilla valpen är! Har du och Kevin hittat på något som ni ska göra i sommmar? :) Ska iväg och tälta imorrn, hoppas verkligen inte att det regnar.. Kram kram // Michelle

2009-06-14 @ 19:03:58
URL: http://keviinboorg.blogg.se/
Postat av: Ebba

hej sofia! jo, jag åkte 1 timme för att se kevin! jag och min kompis hade inte med oss några regnkläder eller paraply! för jag tittade på kevins hemsida innan vi åkte och där hade någon skrivit att det inte skulle regna förns natten i söderhamn. jo visst! men aja, väderlekarna har ju inte alltid rätt. men det var jätte bra och jätte kul att få träffa dej! du är så snäll sofia!

kommer du ihåg mej? jag var hon med vita kläder och en grå svart randig kofta? och sa till kevin att han sjöng national sången så fint? :)

hoppas vi ses nån mer gång!

puss och kram/ ebba :)

2009-06-14 @ 22:02:03
URL: http://jjagheterebba.blogg.se/
Postat av: Maria

HEEJ SOFIA!!!!!!! DET MÅSTE KÄNNAS HELT FANTASTISKT FÖR KEVIN ATT HA FANS SOM VÄNTAR SÅ LÄNGE FÖR ATT TRÄFFA HONOM!! O I REGNET DESSUTOM!!!!!!!

MEN DEN SKULLE JAG OCKSÅ HA GJORT!!! FÖR KEVINS SKULL!!!!!!!!! SKÄLVKLART!!!!!!!

PUSS O KRAM TILL DIG SOFIA!!!!

MARIA

2009-06-15 @ 13:38:09
Postat av: monika

guud vad surt att allt raderades :/ har också varit med om det... :s



men åååh! Söderhamn var otroligt underbart roligt!! :-D<3<3 haha, kan föreställa mig hur vi såg ut, typ dränkta katter? :p Men åååh!<3 Du var så gullig! Du är alltid så gullig! (= tacktacktack<3 det är så kul att prata med dig :)<3

2009-06-16 @ 19:42:45
URL: http://heartkevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle