Natt Uggla

Kevin ligger och sover, han är helt slut efter idag, tror det håller i sig lite från igår också. Man blir så trött av att resa. Själv är jag klar vaken. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli trött. Kan inte sova alls.

Vi har vait vid vattnet idag och mått gott... solat, men inte badat... En fantastisk dag har det i alla fall varit. Önskar att hela sommaren kunde vara så här.. Förstår ju att regn också är nödvändigt men då kan det väl regna på natten tycker jag.

Det kommer mycket ljud från lägenheten under oss.. Det är ett par som bor där som bråkar konstant... Ljudnivån är på max under de mest konstiga tiderna på dygnet, tidigt på morgonen och sent på kvällen. Dom ska flytta till hösten. Då får vi nya grannar, hoppas dom kan hålla bättre sams.

Snart kommer min lilla Kusin Alma till Stockholm. Hoppas Hoppas att jag hinner träffa henne med familj. Har saknat dem såååååå mycket. Tänkte faktiskt på lilla Alma idag när jag såg alla små barn leka i vattnet..

Nu ska jag ta mig lite varm möjlk och hoppas på att John Blund kommer på besök :P

Kramar!
Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Marielle

Jag är också klarvaken men måste ändå försöka sova snart..



Vad träligt med grannar som bråkar.



Varm mjölk? Oj, är inte det äckligt?

2009-06-25 @ 23:14:49
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ellinor

Ligg i sängen o läs en bok, man somnar direkt ;) haha tips fån mig!



Härligt att du är på topp med bloggen! Gillar den starkt!

Godnatt :)

2009-06-25 @ 23:15:06
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Vonneprat.blogspot.com

Har också varit utsatt för störande grannar och det är inte kul, hoppas ni får trevligare grannar i höst. Där jag nu bor är det lugna friden och det är så skönt. Hoppas lilla John Blund kommer snart till dig, själv ska jag slafa om en liten stund tror jag och hoppas på att somna direkt. Jo en sak till apropå att Kevin var så slut idag. Jag tror att även värmen gör sitt och att ni varit vid vattnet idag. Godnatt, godnatt!

2009-06-25 @ 23:29:14
Postat av: Vonne

Jäklar, glömde ändra mitt namn, ska förstås inte vara blogadressen. Suss gott!

2009-06-25 @ 23:31:19
Postat av: ebba

hej sofia !

usch, jag är också klar vaken. och kan inte sova. gud vad jag saknar dej och kevin! lyllo kevin som kan sova :).

jag håller med ellinor läs en bok!



ååh, varm mjölk. mums ;). gott på kvällen!



ha det så bra och hälsa kevin :)

kram ebba !

2009-06-25 @ 23:45:05
URL: http://jjagheterebba.blogg.se/
Postat av: ebba

jag glömde! usch vad jobbigt med grannar som bråkar. när vi bodde i lägenhet så han som bodde nedanför oss kom alltid hem sent på natten och smällde i dörren och klampa inne. det lät som om det var typ 25 elefanter där!

hoppas du kan sommna! godnatt och sovgott :)

kramar!

2009-06-25 @ 23:48:35
URL: http://jjagheterebba.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Usch så otrevligt för er med grannarna skönt att de flyttar till hösten. Klokt av dig att dricka lite varm mjölk det brukar vara lugnande för kroppen. Hoppas att du får en skön natts sömn.

Kram Britt-Marie

2009-06-25 @ 23:48:35
Postat av: Linnea Gröning

Va irriterande att dom låter så mycket i lägenheten under! Jag skulle nog bli galen! Hoppas du blev trött förr eller senare så du fick sova lite (: Längtar jättemycket tills imorrn! Vi seees! Kramkram<3

2009-06-26 @ 07:18:13
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! :) Förstår att Kevin är trött, så mycket resor och annat, sånt brukar göra en trött. Va jobbigt att du inte kunde somna. Hoppas du fick en god natts sömn till sist iallafall :)Åhh, så jobbigt med sådana grannar. Min syster har exakt likadana, dem borrar och hamrar på alla tider på dygnet, hon håller också på att bli tokig. Hoppas dem nya grannarna ni får är bättre på att hålla ljudnivån nere.

Föresten, nu är min present som ni ska få färdig :D Hoppas jag får chansen att ge den till er den 11 :D

Ha det bra så länge!! Pussar och kramar <3<3

2009-06-26 @ 10:44:44
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: frejjssss

bra blogg ! :) kevin äger !

2009-06-26 @ 12:20:06
URL: http://bloggplace.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej Sofia. kommer du att följa med till skellefteå nästa lördag??

2009-06-26 @ 13:02:44
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej sofia! du har världens gulligaste pojkvän..

2009-06-26 @ 13:31:30
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: kia

Vad tråkigt med grannar som bråkar men´det blir nog bättre till hösten! Vad härligt att ni kan ta det lite lungt ibland. Stor kram!

2009-06-27 @ 00:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle