Mysig Helg

Hejsan!

Hoppas alla hade en riktigt trevlig midsommar.
Fredagen tog vi det mest bara lugnt. Mamma och pappa ringde och vi sjöng snapsvisor tillsammans, det var lite kul. Dagens teknologi säger jag bara :o) Det hade dock varit roligare om vi hade kunnat åka hem under midsommarhelgen. Men eftersom Kevin skulle sjunga på söndagen så var det ingen idé.

På lördag kom Gustav och Frida och hälsade på, vi gick ut och åt en god middagen och sedan åkte vi hem till oss, satt mest och svamlade hela kvällen. Jätte kul att se dem igen. De är allt  för mellan gångerna. Frida ska ju dessutom ha barn!!! Har vetat det ett tag nu så "chocken" har lagt sig. Känns roligt och konstigt på samma gång. Men jag vet att hon kommer att bli världens bästa mamma, är så glad för dera skull. Och behöver hon barnvakt så är ju jag bara ett telefonsamtal bort  :o)

Idag har vi varit på stan och shopat en massa nya kläder till Kevin. Han behövde det. Och jag fick mig 3 nya handväskor. Min gamla var så sliten och idag hade den gjort sitt. Ikväll har vi  käkat tacos och mysat. Jag ÄLSKAR tacos. Blir aldrig less på det.

Det var någon som undrade vad Kevin har för storlek på tröjor/t-shirts. Svaret på det är Small. Jag vet fortfarabde inte när  hans hemsida kommer igång. Vi kan bara vänta.

Kul också att  Laila Bagge har förlovat sig!!! Stort Grattis till henne.

Ha en skön Kväll Sötnosar!

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Marielle

Vad kul att hitta lite nya grejer:) Hoppas att det blev riktigt snygga kläder till Kevin!:) Dina väskor också:)



Tacos är så gott, tacostårta finns ju också:)



Det känns verkligen surt nu att man inte kan komma in på Kevins hemsida. Blir nog galen snart haha, om jag inte blivit det litegrann..



Ha det bäst Sofia!



2009-06-22 @ 22:13:31
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Patrik

Synd att man inte såg er i stan idag då;) haha var också i stan och kollade på kläder:)



Tacos är fett gott:D



Ha en bra kväll:)

2009-06-22 @ 22:19:30
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: julia

Kul med nya kläder!



2009-06-22 @ 22:51:27
URL: http://juliawilbertsson.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Håller med om att Tacos är mums. Visst är det mysigt att gå och shoppa? Hoppas att ni var nöjda med era inköp. Vi saknar Kevins hemsida jag går in ett antal ggr och kikar varje dag. Det har blivit lite av ett behov som nu inte kan tillfredsställas, men jag hoppas att den snart är igång igen.Ha det så bra och ta hand om varandra.

Kram Britt-Marie

2009-06-23 @ 08:44:13
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! :)

Va kul att ni hittade lite nya saker till er båda :) Det är alltid så roligt att bara kunna gå runt och mysa lite och shoppa :D

Håller med dig, jag älskar verkligen tacos, kan äta hur mycket som helst av det :D :P

Tråkigt att Kevins hemsida fortfarande inte funkar... hoppas verkligen den kommer igång snart alltså...

Ja, stort grattis till Laila :) Hon och Niklas passar super bra ihop :)

Du föresten... har du fått min lilla present som jag skickade med när jag skickade födelsedagspresent till Kevin?? Hoppas du har fått det och att du tyckte om det :D Ville så gärna att du också skulle få någonting, för du är sån gullig, underbar och fantastisk människa, och du lyser upp min dag :D Ha det bra så länge och hoppas vi ses den 11 juli i Svedala :D Pussar och kramar <3<3

2009-06-23 @ 09:20:25
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Ida

När ni kommer till hamnfesten på lörda till enköping. Snälla glöm inte att du och kevin måste komma och prata med alla fans <33 många glömmer det där.

2009-06-23 @ 15:22:58
Postat av: Anonym

Fin blogg du har . roligt att läsa!

2009-06-23 @ 20:37:20
Postat av: Patrik

Hej:) allt bra?:)



Kolla min vanliga blogg;)



2009-06-23 @ 21:29:01
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Evisen

Jaa! GRATTIS TILL FRIDA! FAN va kul :D Jag måste erkänna att jag blev smått chockad med (fast ändå inte, in a way) ;) Men som du säger - världens bästa mamma, no doubt about it! Hoppas allt kommer gå bra för henne :)

2009-06-26 @ 16:49:19
Postat av: Helon

Du får hälsa grattis till Frida från järvträskarna, Hanna, Emma o Helen :)

2009-07-13 @ 13:58:22
URL: http://mini.blogg.se/
Postat av: Helon

Du får hälsa grattis till Frida från järvträskarna, Hanna, Emma o Helen :)

2009-07-13 @ 14:01:57
URL: http://mini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle