Första doppet!

Idag tog jag sommarens första dopp! Det skulle tydligen vara 21 grader varmt i vattnet men jag kan lova att det kändes mer som minus grader haha. Men när man väl har tagit sig i vattet så är det inte lika farligt längre. Det var hur mycket folk som helst som badade och jag kunde ju naturligt vis inte vara sämre. Jag fick ha lite semester idag. Kevin var ju som sagt i göteborg men jag stannade i stockholm i det fina vädret och solade. Det blev dock ingen grillning eftersom allt var slut på affären. Men imorgon kanske.

Pratade lite med mamma också, hon väntade främmande och hade bakat en hallon paj. Men jag undrar om hon fuskade så som dom gör i reklamfimerna på TV :P Ni vet när dom glömmer bort att dom ska få främande och tar fram något från frysen :P

Frågor och svar nu :
Kommer jag till Enköping? Svar - Ja :P Ska bli jätte roligt.
Kommer jag till Åminne? Svar- Nej tyvärr. Hade gärna följt med men det funkade inte. :o(
Hur mycket kostar en Kevin T-shirt? Svar- 160 kr st och då får man en affish på köpet :)

Många soliga Kramar!
Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! Vågade du bada nu?? :P Haha, det hade jag aldrig vågat :P För att jag ska hoppa i måste det nästan vara typ 28 grader i vattnet, sån badkruka är jag :P Men som du säger när man väl doppat sig och så, då är det inte lika kallt längre.

Haha, du är för rolig Sofia :D Men paj är ju gott, hembakat eller inte :P

Hoppas verkligen du kommer till Svedala den 11 :)Vill så gärna träffa dig och ge dig min present :D Den är nästan helt klar nu :)

Ha det bra så länge och sov gott :P

Pussar och kramar <3<3

2009-06-24 @ 22:29:53
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej Sofia! Kul att du tog sommarens första dopp vad kallt 24 grader. vad moddig du var! vart tog du doppet någonstans? tråkigt att jag missade kevin i göteborg. vi ses i skellefteå om du är där..

2009-06-24 @ 23:35:17
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: freejjjss

fin blogg ! :) kolla in min blogg :)

2009-06-25 @ 00:27:41
URL: http://bloggplace.blogg.se/
Postat av: Ellie

Då ses vi i enköping :)

2009-06-25 @ 13:32:46
URL: http://streetlightss.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia!!!! jag gjorde mitt första dopp för länge sen!!! den 30 maj, om man ska va exakt!! de va JÄTTEKALLT!!!!!!!!! men kul ändå! de va ju ändå årets första dopp!!!!

jag måste bara köpa en t-shirt när jag ska komma o lyssna på kevin på töreboda-festivalen den 2 juli!!!! MÅSTE MÅSTE MÅSTE......!!!

KRAMAR I MASSOR TILL DIG SOFIA!!!!!!

PS. JÄTTEKUL ATT DU HAR SÅÅ MÅNGA LÄSARE!!!!! JAG ÄR JU EN UTAV DEM!!!!! HAHAHAHA

2009-06-25 @ 15:34:33
Postat av: Linnea Gröning

JAAAAAAAA! Åh du svarade på min fråga! Nu är jag happy happy happy happy! :'D Du kommer till Enköping! Har saknat dig så mycket! Åh nu längtar jag bara ännu mer :** Ihihihi! PUSSPUSSPUSS<3

2009-06-25 @ 16:18:25
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Btw, jag tog också mitt första dopp för ett tag sedan, det känns så sjukt kallt första gången. Men det blir faktiskt lättare sen när man väl kommit i första gången (: Låter som att du haft det jätteskönt hemma i soliga Stockholm :) Kram<3

2009-06-25 @ 16:19:14
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: Marielle

Härligt!



Nu blev jag sugen på hallon, varför nämde du hallon?;P haha. Det är såå gott



2009-06-25 @ 17:20:28
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ellinor

Visst känns det bra när man tagit första doppet!? Älska sommaren!



Jag gillar o baka så kanske att jag skickar en av mina speciallitéer till dig och Kevin - kladdkaka ;) Det värsta är nog att det kanske inte går så bra på posten... haha :)

Kram från mej.

2009-06-25 @ 20:31:18
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Natalie

Hej Sofia:)

älskar din blogg..

en fråga vart kan man köpa Kevin t-shirt? :P

ha det bäst



kram natalie

2009-06-25 @ 20:43:24
Postat av: Gabriella

Natalie tröjan köper man när man träffar kevin + att man får en affish på köpet:D:D, Tröjan kostar 160 kr. jag ska köpa den skiter att den kostar 160 kr jag ska ha den tröjan..

2009-06-25 @ 21:12:33
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: kia

Vad modig du är! Jag har inte badat än o det blir inte förrän jag är på semester i juli. Det måste vara många varma dagar först. Hoppas att det blev en fin grillkväll! Stor kram!

2009-06-25 @ 21:46:50
Postat av: Lenajl

GUMMAN, NU DRAR VI TILL STHLM! :)

Jag hör av mig någon dag, hoppas vi kan träffas någon dag! Massa kramar! /Lena

2009-06-25 @ 22:38:45
Postat av: Ryde

Din mamma fuskar inte när det gäller matlagning. Det finns inte i hennes värld. Jag tror mig veta, jag har ju haft förmånen att få smaka så många gånger :-)

2009-06-26 @ 00:31:11
Postat av: Sanna eklund

Jag har inte badat än D: Men det har kommit grejer ivägen -.- Men den här veckan blir det första gången för mig ='D

2009-06-29 @ 02:57:34
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

Heej gulliga sofia:D åå vad kuL:D vet att man skulle ha kommenterat tidigare men har inte kunnat så jag gör det nu i stället:D själv bada jag varje dag förra veckan och sola och så kommer det nog bli denna vecka också, kanske inte varje dag men nästan :) det är så skönt nu när det är så varmt:) man blir så glad och det är så härligt att sommaren äntligen har kommit :D fast ibland önska jag att det är lite svalare för ibland är det värsta heta solen xD men du och kevin får ha de så jättebra :D och jo föressten, hoppas att du hänger med kevin den 5 juli till barn allsången:) snälla, du måste det för jag måste få träffa dig :D men du och kevin får ha det så jättebra :D stor kram till er båda:D<3 <3

2009-06-30 @ 10:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle