Fest Humör!

Ikväll är jag och Kevin bjudna till inflyttningsfest hos Jacke, ni vet killen som spelar bas i bandet. Jag ser verkligen fram emot det! Känner mig på Super G ;o) Så nu har jag mer eller mindre dragit fram hela min garderob för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Det är väl det so är jobbigt med att vara tjej... Allitd problem och beslutsångest med kläder, frisyr, smink osv osv osv... Tänk så mycket enklare det skullle vara att va kille, man tar på sig en skjorta och jeans samt kletar lite vax i håret så är man ready to party :P Eller?

Ringde till tandläkaren idag också, något jag borde ha gjort för längesen. När jag var yngre hade jag tandställning och när jag äntilgen fick ta bort den så satte dom en järntråd bakom mina tänder så att dom skulle hållas på plats. Nu är det så att den har släppt både uppe och nere... Jag blir så jäkla arg, för som ni alla vet så kostar det en hel förmögenhet att gå till tandläkaren och det här är inte första gången som tråden släpper, har säkert laga den 6-7 gånger sedan dom slimade fast dem. Nåja.. finns inte så mycket att göra.. Har tid nästa vecka på tisdag klockan 13.45 och då ska jag minsan ta med mig Karlssons Klister!!!

Valpen döpte mina föräldrar till Zakke... Här är en bild på honom som mamma skickade i morse, 10 veckor gammal! Han är så söt så man vet inte vart man ska ta vägen. Tycker att det är så himla fint när han är så pass mörk!




Just nu ligger Kevins hemsida nere. Det är ett probelm som dom jobbar på. Men som ni kanske förstår så kan han inte blogga just nu. 

Kram!
 

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Michelle<3

Det passaaddeee han bra kram haa såå kullllllllllllllll

2009-06-17 @ 16:46:24
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! :) Så kul med inflyttningsfest :)Det är en bra anledning att klä upp sig, vilket jag tycker är roligt ibland :) Men som du säger så är det alltid ett problem när man ska gå ut, att välja vad man ska ha på sig, sminka sig osv... Det tar oftast sån tid, men det är kul när man kan göra sig lite extra fin ibland :)

Usch, hatar själv tandläkaren och har haft tandställning innan så jag förstår vad du menar, det är inte så kul...

Zakke var ett jättefint namn på den lille, passade honom superbra!! :D Så himla söt :)

Ha det så kul på festen idag!!:) Pussar och kramar <3<3

2009-06-17 @ 17:06:44
Postat av: Anonym

Det är hemskt vilket problem man ska ha med kläder och allt som tillhör.



Nämen oj, usch hatar tandläkaren och nästa gång ska jag betala. Fyllde 20 i januari. Jag längtar verkligen inte!!

Fast jag ser verkligen inte ut som 20 år, synd att man inte kan lura dem lite haha som man kan på andra ställen. Fast det är inte så kul att se mindre ut än vad man är egentligen.



2009-06-17 @ 17:33:39
Postat av: Marielle

Förra kommentaren var från mig!



Att namnet ska försvinna, fyy



Ha det bäst!

Lycka till hos tandläkaren!

2009-06-17 @ 17:34:53
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ulrika

Hoppas verkligen det blir bättre hos tandläkaren denna gången och att den inte släpper mer nu... Vill inte att du ska ha såna bekymmer ju...:) Lycka till på tisdag!! :) Pussar och kramar <3<3

2009-06-17 @ 18:05:26
Postat av: Ellinor

Det du skrev om att det skulle va lättare o va kille håller jag med dig om där ;) hehe



Hunvalpen är verkligen supersöt! Fint namn också, Zakke :)



Hoppas ni får en fin kväll på festen och så hoppas jag att Kevins hemsida kommer igång snart igen!

KramKram

2009-06-17 @ 20:27:22
Postat av: Gabriela

Tack för det. jag försökte gå in på kevins hemsida men det gick inte. hoppas ni kan lagga denna hemsida. saknar kevin jättemycket.

2009-06-17 @ 20:27:40
URL: http://sofiadirekt.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Jag har också en "tandställningstråd" bakom tänderna (att det är jobbigt när man tror man ska få slippa tandställningen helt och så får man int det?! ;P). Min tråd släppte i överkäken för kanske ett halvår sedan, och den tog de bort. Kostnadsfritt, trots att jag egentligen ska betala. Till mig sa de att jag slapp för det är ju påbörjad behandling! Har de inte sagt nåt sånt åt dig?



Zacke är såå söt!! Fint namn också, det passade :)

Hoppas festen är/var/blir kul!



Kram

Malin, Boden

2009-06-17 @ 22:03:26
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: kia

Fint namn till en jättefin hund! Lycka till med tandläkaren, det går säkert bra! Vad bra att du berättade att Kevins hemsida ligger nere jag började undra om det var fel på min dator. Hoppas att ni har det trevligt i kväll! Stor kram till er båda.

2009-06-17 @ 22:12:21
Postat av: Helon

Skaffa ett såntdär abonnemang, det är faktiskt lätt värt det! Har man inga problem med tänderna egentligen så går det mellan 300-500 om år och det tjänar man igen så fort det händer nånting. Ett hål eller just att tråden släpper. Det har hänt mej någon gång också och då var det bara att trippa iväg till tandis gratis :)

2009-06-18 @ 07:59:18
URL: http://mini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha så kul och ha en riktigt trevlig midsommar.



/Mostra

2009-06-18 @ 10:49:59
Postat av: Faster C

Hejsan, kul med fest!!!

Ha en glad midsommar.

Kram

C

2009-06-18 @ 10:55:04
URL: http://caharonu.blogspot.com
Postat av: Gabriela

Vad söt hund! Zakke vad fint namn, du är världens sötaste tjej sofia

2009-06-18 @ 15:12:53
URL: http://sofiadirekt.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hejsan Sofia. Hoppas att ni hade en trevlig kväll igår. Vet du något om när Kevins hemsida kommer igång? Det har blivit en vana att gå in där några ggr per dag. Vi är nog många som saknar den. Trevlig midsommar på er båda två.

Kram

2009-06-18 @ 15:13:58
Postat av: Ulrika

Trevlig midsommar!!! :D Hoppas ni får det riktigt mysigt imorgon!! :)



Kolla gärna in på min blogg och lämna en liten kommentar :)Pussar och kramar <3<3

2009-06-18 @ 15:56:35
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran blogg testar vi skönhetsprodukter och ger tips.



Du får jättegärna ta en titt och hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

SHEER BLONDES

2009-06-18 @ 16:02:18
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: Ellie

Vad kul, ha så kul på festen :D men det var ju jätte gulligt namn ju, gillar ja, Jätte söt hund :)



Jaha, jag som trodde det var fel på min data när det

stod att länken var bruten men då vet ja att så inte var fallet hehe :p ha de bra, hälsa kevin <3

2009-06-18 @ 17:09:45
URL: http://streetlightss.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

Hehe håller med dig sofia, ibland kan det vara jättesvårt att veta vad man ska ha på sig och hur man ska sminka sig och sånt, speciellt när man ska åka på t.ex. fest eller kalas :/ får typ damp när jag inte alls vet vad jag ska ha på mig eller hur jag ska sminka mig och sånt men strunt samma, vi tjejer är ju så ibland xD :P ;) hoppas att ni hade det jättekul ikväll:D naw, gud vad söt hunden är och namnet som dom har gett honom är ju fint och ett bra hundnamn:) Zakke var i allafall jättesöt:) och jag hoppas verkligen att kevins hemsida blir klar snart:) saknar att läsa hans blogg och sånt:( är typ beronde av hemsidan hehe xD känns konstigt att inte kunna gå in på den :( :( Men aja, du och kevin får ha de så jättebra :D :D STOR KRAM TILL BÅDE DIG OCH KEVIN :D TACK FÖR ATT NI ÄR SÅNA GULLIGA OCH HÄRLIGA PERSONER :D :D :D

2009-06-19 @ 22:06:54
Postat av: Linnea Gröning

Haha själv sminkar man sig inte, det är faktiskt till en ganska stor fördel ;) jag slår vad om att du är jäättefin utan smink! tack för att du kommenterade min blogg igen, du är tamejfan underbar, saknar dig beautiful<3

2009-06-20 @ 07:54:57
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: Evisen

Så fruktansvärt söt ^^

2009-06-26 @ 16:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle