En legend har lämnat oss..

Kevin väckte mig tidigt på morgonen innan han åkte och berättade att Michael Jackson hade gått bort...
Jag kunde inte fatta det!!!! Blev så himla ledsen och chockad.

Har suttit och lyssna på hyllningen till Michael Jackson på P3. Det är många olika känslor jag känner när jag lyssnar på hans musik idag. Han har varit en stor idol för mig och det är svårt att acceptera att han är borta. Jag tänker också på hans barn som han lämnade efter sig. Dom är inte gamla alls. Det måste vara otroligt svårt att inte heller kunna sörja i fred på grund av media hysterin!

Jag såg en intervju på aftonbladet där man hade pratat med ett fan av michael och där sa han:
"Michael Jackson he aint dead. Its just the show that stoped. He is still gonna be in existence and become a guardien angel "

Och det tror jag verkligen på. Han kommer att leva vidare precis som Elvis. Hans musik kommer föralltid att fortsätta inspirera och skapa nya minnen...

En liten tröst är i alla fall att jag vet att han befinner sig på en mycket bättre plats nu än vad han gjorde när han levde här på jorden.

Länge leve the King of Pop!!! Jag glömmer dig aldrig Michael!!








Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Evisen

Så sant, så sant.. Fy fan, världen har verkligen mist en av tidernas mest geniala artister. Det är så sorgligt :'(



Och jo, som du säger - han kommer leva vidare.. i all evighet.. <3

2009-06-26 @ 16:44:17
Postat av: Ulrika

Jag kan inte heller fatta det. Jag verkligen älskade honom, speciellt när jag va liten. Han var en av dem största genom tiderna och hans musik kommer leva vidare för alltid. Han kommer alltid vara The king of pop!!! <3<3

2009-06-26 @ 16:53:05
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Toffe

Hemskt... fattar det inte... älskar honom och hans musik kommer att vara tidlös!!!! Forever Michael!

2009-06-26 @ 18:51:15
Postat av: Anonym

RIP king of pop

2009-06-26 @ 19:44:44
Postat av: Lisa

Hej! Läser din blogg varje dag. Du skrev verkligen fint om MJ. Hoppas han får en skön vila. För det är han minst sagt värd!

2009-06-26 @ 20:05:00
Postat av: Anonym

Sov gott Michael! Mina tankar är hos din familj och barn!

2009-06-26 @ 21:57:19
Postat av: Anonym

Hej Sofia! Kommer du till enköping imorgon? :)

2009-06-26 @ 23:51:41
Postat av: kia

Jag har svårt att fatta att MJ har gått ur tiden. Han var ett musikaliskt geni o hans musik lever vidare.Kan tyvärr inte åka till Enköping i morgon utan det får bli en annan gång! Stor kram!

2009-06-27 @ 00:36:55
Postat av: Anonym

Vila i frid MJ!

2009-06-27 @ 11:05:51
Postat av: Britt-Marie

Det är riktigt sorgligt att Michael så tidigt lämnade denna jord.En av vår tids största artister som kommer att bli saknad. Vila i frid Michael.

2009-06-27 @ 12:02:12
Postat av: Mona

Hej! Tycker att du har en jätte fin blogg sofia. Stackars MJ:s barn... Jag kommer verkligen att sakna honom... Kan knapt tro att det är sant. :(

2009-06-27 @ 12:36:40
Postat av: Gabriela

Blev också chockad när jag fick höra det. hoppas han får det bra i himlen..

2009-06-27 @ 22:30:35
URL: http://blogg.se
Postat av: Patrik

Hej sofia:) Kan man skicka bilder till dig nånstans?:) vill skicka några på dig o kevin jag tog i enköpiing :)

om det går altsså:)



ha d bra:)



Ps:lägger upp filmer/bilder från Dagen i enköping på våran blogg imorn:) säg till kevin att kolla:D



2009-06-28 @ 00:38:46
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Jag saknar dig så sjukt mkt redan Sofia :'/ Jag vet inte vad jag ska säga. Jag vill kunna prata mer med dig :( Förlåt för att jag inte sa så mkt igår, men jag är så sjukt blyg, eftersom jag tycker om dig så mkt så blir det uppenbarligen så. Sry. Saknar dig sjukt mkt redan "/ <3

2009-06-28 @ 18:26:24
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: Emelie Karlsson

Jag kan inte heller fatta att han är borta.han var också min idol.Jag skulle på konserten i London den 16:e Juli och nu får jag inte det.

men jag vill inte prata mer om det.

vad kostar en Kevin Borg skiva på en signering?

2009-06-28 @ 18:37:01
URL: http://emeemd.blogg.se/
Postat av: Jenny

Många har kommenterat på YouTube: "He was the king"", "He was a legend!", "He rocked!".... MEN DET ÄR FEL! Han ÄR kung, han ÄR legend, han ÄGER fortfarande! Det tar inte slut! Vår kung av pop lever kvar med sin musik < 3

R.I.P Michael Jackson!

2009-06-29 @ 21:14:16
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

Kan inte heller fatta det:( det är hemskt och fruktansvärt :( det känns jätte konstigt att han är borta för MJ är liksom kungen av pop, han har gjort så många bra låtar och är en sån stor och känd artist<3 han har en sån talang i sig, han är en legende och hans musik kommer alltid att leva kvar och fortfarande vara väldigt bra, visst jag lyssnar ju inte på honon direkt men det finns ju låtar som jag tycker är bra och som jag har hört som t.ex. the way you make my feel, black or white ( något sånt heter den ) thriller och många fler :D jag säger bara en sak, R.I.P Michael Jackson <3

2009-06-30 @ 10:33:18
Postat av: Maria

Heeej Sofia!!!!

jo, jag bara undrade om du ska med Kevin till Töreboda-festivalen imorgon???

Puss o Kram Maria<3

2009-07-01 @ 18:11:54
Postat av: Patrik

Hej! allt bra?:)



Ikväll drar jag till göteborg:) ett tipps: Ta inte nattbuss så sjuukt jobbigt(A)

2009-07-01 @ 18:40:11
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Ellinore (Ellie)

Sofia UPPDATERA! ;D

2009-07-03 @ 14:40:47
URL: http://streetlightss.blogg.se/
Postat av: ebba

hej sofia ! saknar dina blogg inlägg! :) ha det bra! kram kram <3

2009-07-03 @ 16:58:24
URL: http://jjagheterebba.blogg.se/
Postat av: *Bam Bam* - I´m herreyifierad

Jag håller med dig Sofia... det är svårt att acceptera att MJ är borta. Han är ju vår kung och att han gick bort... ja det fick liksom hela världen att stanna upp lite.



RIP you wonderful man <3

2009-07-06 @ 22:15:41
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Angelica-Gika

R.I.P Michael Jackson.. MJ - King Of Pop - Forever!<3

2009-07-17 @ 01:44:18
URL: http://kevinborgsfans.blogg.se/
Postat av: Anna C

För mej så lever han fortfarnade och som du skrev han kommer alltid finnas kvar via hans musik

Sörjer dej MJ. Hoppas du får det bra i den andra världen!

2009-08-15 @ 13:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle