Woow!

Vilken kväll det var igår och vilken fin respons Kevin fick för sina framträdanden!!! K U L!
Man kan verkligen känna sig stolt över honom.

Det är rätt lustigt hur det kan bli ibland. Förra sommaren satt jag, mamma, pappa och Kevin
framför TV:n och tittade på allsången. Vi skojade lite och sa typ "nästa år är du med där" och hips vips
så blev det så också. Helt fantastiskt. Tyckte drt var roligt också när han kastade sånghäftet! :P

Idag har jag varit i stan och shoppat. Hittade inte så värts mycket, modet just är verkligen inte min smak.
Hoppas på något nytt till hösten.

Nu kom Kevin precis innan för dörren. Han har med sig Pizza! MMMmmm. Kurrar i magen.

Ha det så bra så länge!

Kramar!
Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :) Det var en helt underbar kväll och det är så kul att Kevin fått så bra respons, det är han värd :) Förstår att du är stolt :D Man vet aldrig vad som ska hända i framtiden men det är så kul att Kevin fick vara med :)Haha, ja håller med, det var så kul när han kastade sånghäftet, riktigt coolt :)Kul med shopping :) Jag ska till stan imorgon, får se om jag kan hitta nåt :)

Mmmm pizza va gott :P Ät lite för mig med :) Ha det så bra!! Pussar och kramar <3<3

2009-07-22 @ 18:42:49
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kevin var verkligen värd all den bra responsen han fick, för han var otroligt bra! jag gillade också när han kastade häftet :D

Hoppas pizzan var god ^^

Kram <3

2009-07-22 @ 18:58:58
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: sofia

Han var Skit bra igåår :D

har ni fått bilderna av din mamma ? (:

blev också sugen på pizza nu ju (:

kram sofia (:

2009-07-22 @ 19:02:22
Postat av: Gabriela

Kevin var grymt underbar igår. vilken kraft han hade trodde att han inte skulle orka

2009-07-22 @ 19:09:15
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: patrik

Han var verklien bäst igår:D:D



sstog läängst fram:) hade köat sen 06:30 haha:P

såg dig också:)



ha d bra:D

2009-07-22 @ 19:18:12
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Mikaela

han var verkligen fantastik igår :D stod ju längst fram och hade köat sen halv sju på morgonen med Patrik.



vi alla är stolta över honom :D <3



ha det bra Sofia :) <3



Kram Mikaela

2009-07-22 @ 19:46:59
Postat av: Ellinor

Kevin är så otroligt duktig! Han passar på scenen som fisken i vattnet :) hihi

Gott med pizza... mmmmm!

KRAM!

2009-07-22 @ 20:02:56
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Emilia Kostenniemi

Jaa, kevin var verkligen bäst igår! Vi saknar dig redan jag och Linnea, så otroligt mycket ! Vi har en liten överraskning till dig nästa gång vi ses:D iiihihi^^ Ha det bäst Sofia!<3 / Emilia och Linnea

2009-07-22 @ 20:10:50
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Tja Sofia!!!! Hur är läget??? med mig, det kan inte vara bättre!!!!! visst va Kevin såååå bra igår!!! jag njöt varje sekund!!!!! Tyckte också att det va kul att han kastade häftet!!! hi hi

VILKET OTROLIGT SAMMANTRÄFFANDE ATT DET SKULLE BLI SÅ SOM NI HAR SAGT ÅRET INNAN!!!!!!!!!! Va tyckte Kevin o Allsången då?? kommer du ihåg vilka artister som var då?? fast, det kanske inte är så lätt o komma ihåg!!!<3<3

Hur som helst, huvudsakaen va att KEVIN VA BÄST IGÅR!!!!!!!! KEVIN ÄR BÄST, INGEN POTREST!!!!!!!

Va gött med pizza!!!!! HA DET SÅ MYSIGT NI TVÅ, SÅ HÖRS VI!!! HI HI

KRAMAR O PUSSAR I MASSOR!!!!!!!

Maria!!!!!<3<3<3

2009-07-22 @ 20:32:15
Postat av: Sanna eklund

han var verkligen bäst! Snacka om utstråning! Japp, var stolt ;)

Du hittar säkert fina kläder :) Du har ju redan jättesnygga så :D

2009-07-23 @ 15:41:54
URL: http://nogg.se/kevinboorg
Postat av: Saman

Hej Sofia, jepp Kevin var verkligen BÄÄÄÄÄÄST HAN ÄGDE JU HELA SCENEN !! :) Jag tyckte ochså det var kul när han kasta häftet hihiih ha de jättebra och stor kram :)

2009-07-23 @ 16:15:58
Postat av: sussie

Ja du Sofia du kan verkligen vara stolt över din fina Kevin,med en sån härlig utstrålning så trollbinder han nog alla och envar.Hans charm och underbara röst år en unik kombination.Hoppas att ni hinner njuta av lite härlig fritid ihop.Vad gott det låter med pizza,hoppas att den var god.Hälsa till din fina Kevin och säg att han betyder mycket för mig och min son som sitter i rullstol och som vill hemskt gärna träffa honom.Han kan gärna skriva på myspace på min profil om det går.

2009-07-23 @ 18:00:46
Postat av: Marielle

Kevin var bäst på allsången.

Gott med Pizza:)

2009-07-23 @ 20:02:17
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Vonne

Stämmer den här artikeln om Kevins kommande konsert i Malta? Den var inlagd i stora gästboken kevinborg idag och gör en lite konfunderad vad det är som gäller. Vore jättebra om du skulle kunna be Kevin bekräfta hur det blir med Maltakonserten så snart han kan. Det blir lite förvirrat med olika information. Som sagt, stämmer artikeln i denna länk? http://www.gylleneskor.se/blogg/bjoerne/nu-atervaender-kevin-till-malta

2009-07-23 @ 22:08:15
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Med all rätt kan du vara stolt över Kevin. Han gjorde allsången värd att se.

Kram Britt-Marie

2009-07-24 @ 23:50:53
Postat av: marielle eriksson

ja håller med dig sofia :D wow vad kevin var bäst igår, man satt där och nöjt utav varje sekund :) man satt där med ett stort leende och ryste till ibland <3 och han är så grym på att sjunga svenska låtar och det var så mycket GO i honom:D jag satt där och bara " YEEAH GOO KEVIN GOO KEVIN, KEVIN IS THE BEST " och sa, eller skrek kanske man ska kalla det, massor andra glada ord :D och som tur var spela vi in när kevin var med i allsången så jag kollat på det typ hundra gånger hehe xD en sak är säker, kevin gjorde ett fantastiskt och superduber bra framträdande i allsången :)<3

du och kevin får ha de bäst :D<3

2009-07-25 @ 14:50:46
Postat av: marielle eriksson

hehe ojdå råkade skriva "igår" men jag menade i tisdags :) kramkram till diig gulliga sofia<3

2009-07-25 @ 14:52:27
Postat av: josse

jag vet att det flesta ogillar när man bara skriver att man gillar bloggen men det gör jag verkligen med din... det här har inget med ditt inlägg att göra men jag kände för att skriva det bara... (hoppas du nu inte heller tar bort den för at det är en "onödig kommentar")

en sak bara som jag tycker är synd men absolut ingen kritik... det är att du inte uppdaterar så ofta.. jag förstår att det händer mycket för dig men jag tycker bara det är lite synd... föresten på tal om att ha något att göra... har du något som du jobbar med nu...? med tanke på att du flyttat till stockholm...

2009-07-25 @ 18:41:44
Postat av: amanda ! :D

håller med dig, kevin var bäst på allsången, man dansade hela tiden när han var och sjöng ! :D jag hade ett stort smile på munnen och min syster frågade mig vad jag höll på med, och jag svarade bara med; lyssnar på kevin !

han är bäst, och att han kan sjunga svenska låtar så himla superbra är ju helt otroligt, det skulle ta två år för de flesta andra ! men jag vet ju att kevin har sån drivkraft ! och du, sötis, jag måste bara säga att du är såååå fin ! och att du övertalade kevin att söka till idol, sofia du är en sån förebild ! du ÄR en förebild, gör en att vilja BLI en förebild och är IHOP med en förebild ! sofia, go go go ! du är bäst ! mums filibabba, pizzaaaaa! :D<33



Ha det bäst !

2009-08-09 @ 16:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle