Uppdatering och en massa bilder + SKANSEN !!!!

Hej alla vänner!!

Har inte haft möjlighet att blogga förrän nu eftersom vi befunnit oss på vägarna
den senaste veckan... Vi räknade ut att under helgen som gick körde vi drygt 300 mil.
Man kan åka ända till Grekland på dom milen. Shit... Det har varit otroligt intensivt och otroligt roligt de
senaste dagarna. Jätte roliga spelningar med en massa ös, party och folk varje gång. Det kan ju nte bli bättre.
Igår var vi i storforsen med diggiloo!!! Oj va roligt det var. Om ni har chansen att åka och se det så GÖR det!

Idag är jag så trött, jag känner mig mer död än levande. Har bara gjort det som MÅSTE göras idag, betalat räkningar och annat skit... Annars har jag bara legat framför Tv:n och halv sovit genom mig hela dagen.

Antar att de felsta av er har fått veta att Kevin ska delta i Allsång på skansen nästa vecka!? Visst är det fantastiskt och VÄLFÖRTJÄNT?! Vet att många av er var både ledsna ,besvikna och upprörda över att han först inte skulle vara med
så jag kan tänka mig att ni jublade lika mycket som jag när ni fick veta denna mega -super fantastiska nyhet? Vet att han kommer göra oss så stolta!!!

Imorgon kommer han att delta i SVT "Godmorgon Sverige" strax efter sju så missa inte det ni som är vakna vid den tiden :)

Lovade ju er lite bilder tidigare så här kommer det en hel del, det är ganska blandat så jag skriver lite under bilden vad det är :) Ok?


Här är Zakke, 13 veckor gammal när vi var på besök förra veckan! Söt va?!



Besök hemma i Norrland, mamma klipper Kevin


Och se på resultatet :) Vilken Goooodning! <3


Älsklingen har just badat. Han är ett vattendjur!!


Det var på väg från Nora som vi stannade och badade. Kunde ju inte vara sämre än han :)


Här är vi backstage i Svedala. Himla lyxigt med pool och bastu. Vi anlädde tidigt så vi hade allt för oss själva! Wiee!


Allsång i Ulricehamn! Fullpackat!


Signering efteråt! Också fullpackat! :P


Kevin fick också signera många av hansT-shirts också! Kul!


Tyvärr så blev denna bild mycket suddig. Men det är från diggiloo.


Jag och pappa taggar upp lite inför showen :P


Nästan hela tjocka släkten kom för att se Kevin uppträda. Här är mamma och moster!


Ha det bra alla vänner!
KRAM!
Sofia


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Stryk skull du ha, eller nyp i stjärten...

2009-07-15 @ 18:43:23
Postat av: Gabriella

Gud vad söt han är.. och hunden också

2009-07-15 @ 18:52:19
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vilka fina och härliga bilder:)



Jag ska definitivt inte missa TVn imorgon:) Får inte hända liksom!

2009-07-15 @ 19:27:51
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Mikaela

åh vad roligt att du skriver :)

jättefina bilder :) Jag ska upp tidigt och se Kevin på tv, det går ju inte att missa :)



Vi ses imorn på Cinderella hoppas jag!:)



Kram Mikaela Berninge

2009-07-15 @ 19:28:31
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Det är så roligt att Kevin kom med på Allsång på Skansen, han är verkligen den artisten som ska uppträda där om du frågar mig :)



Vilka härliga bilder, jättekul o se! :D Nu fick vi se dina föräldrar också, din mamma och du är verkligen lika!

Hoppas vi ses i morgon på Cinderella,

Kram!

2009-07-15 @ 20:16:17
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! :) Va kul att du bloggar igen :D Wiiie :) Ja ni har verkligen haft fullt upp, så det är bra att du mest bara vilat idag :D Jag blev sååååå glad när jag hörde att Kevin ska vara med i Allsång på Skansen!! :) Kommer bli så kul att se :)Åhh, va kul att Kevin ska vara med i Godmorgon Sverige, det måste jag se :)

Jättefina bilder :)Tack för att du la upp dem, det är alltid kul att se bilder :)Så himla söt Zakke är :D Kevin också, haha :P Klippningen blev jättebra :) Kul att du la upp den bilden från Svedala, jag var ju där :)Jag vet inte om du kommer ihåg men jag vinkade till dig och du vinkade tillbaka, hihi :) Det är kanske inte så mycket egentligen, men speciellt med tanke på att jag inte fick chansen att träffa er,så betydde det mycket för mig :D Ha det bra så länge!! :) Pussar och kramar <3<3

2009-07-15 @ 21:46:52
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Linn

Ni gör det så himla bra som orkar med alla resor mellan städerna på turnén! Fast det är ju klart, ni har ju roliga mål på resan. ;) Förstår att du blir trött i alla fall, det tar på krafterna att åka bil långt.



Härliga bilder, Zakke är ju sååå söt! Man blir lite valpsugen igen, men jag tror att vi får nöja oss med vår lilla lapphund ett tag till. Hon får fortfarande valpryck trots att hon är 2,5 år nu. :)



Ha det fint, kramar!

2009-07-15 @ 22:01:56
Postat av: kia

Tack för dom fina bilderna o du kan tro att jag blev glad när jag hörde att Kevin är med i allsången! Kevin hör hemma där, han är så duktig o han är värd detta! Förstår inte hur ni orkar flänga fram o tillbaks! kevin blev jättefin i håret. Stor kram!

2009-07-15 @ 22:11:51
Postat av: Malin

Hej Sofia!

Synd att jag aldrig hann träffa varken dig (hörde rykten om att du var där?) eller Kevin igår, men jag var där i alla fall och fy tusan vad bra din karl är ;D Han har verkligen något som INGEN ANNAN HAR. Och jag har tyckt om många artister i mina dagar, det kan jag säga. Det är något mer än utstrålning och karisma, något som inte går att beskriva. Men det vet ju du :) Tänkte du kan väl hälsa honom det och att han var det bästa från gårdagen?

Kommer du med honom på Lulekalaset? Hoppas man får träffa er båda då!!



Godnatt och kramar till er!

//Malin Lundström

2009-07-15 @ 22:46:45
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Åh vilka fina bilder :) låter som att ni haft det jättekul! Va lyx med pool och allt, haha! Jättesöt bild på dig och Kevin, som vanligt, och va fin du var i håret på näst sista bilden btw, alltid så söt! Saknar dig, kommer till skansen, antar att du är där :) <3

2009-07-16 @ 01:02:28
URL: http://kevinfreaks.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Tack för fina bilder. Du må tro att vi är glada över Kevins medverkande i allsång på skansen. Kevin om någon ska bara vara där.Tyvärr missade jag morgonprogrammet i morse,jag var på mitt arbete då.Ha det så gott Sofia och hälsa Kevin.Kram Britt-Marie

2009-07-16 @ 13:44:12
Postat av: Ulrika

Jag såg programmet i morse :D Det var jättebra, även om Kevin inte var med så mycket, men det var kul att se han på tv igen :D

2009-07-16 @ 14:06:11
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Sofia!

Jag hittade det här nyss och tänkte att du kunde få se, om du inte redan sett det?



http://kuriren.nu/bildspel/StandaloneViewer.aspx?id=4991217&keepThis=true&TB_iframe=true&height=640&width=632



Hoppas länken funkar. Det ska vara ett bildspel:)

2009-07-16 @ 19:10:51
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia!!! Hur är det??

vilka OTRILIGT fina bilder!!!! Jag bara njuter av dem!!!! Tyvärr missade jag `` Godmorgon Sverige``!!!! skit oxå!!!!! men men... sånt händer ibland. men jag är lika glad för det!! Va fin Kevin blev i sin nya frisyr!!!!! COOLT!!! Din mamma är en riktig frisör!!!!!!

Åh, va gulliga du o Kevin va på den bilden när ni va o badade!!!! NI ÄR SÅÅÅ SÖÖÖTA TILLSAMMANS!!!!!! Åh, VILKEN SÖÖÖÖÖT O GULLIG LITEN HUND!!!! DEN ÄR SÅÅÅ BEDORANDE SÖÖÖÖT!!!!JAG ÄLSKAR DJUR!!!!!! ÖNSKAR JAG FICK LEKA MED HONOM, HI HI HI!!!<3

HA DET SÅÅ BRA NU BÅDE DU O KEVIN!!!! HÄLSA HONOM!!!

PUSSAR O KRAMAR I MASSOR!!!!!

MARIA<3<3

2009-07-16 @ 19:11:06
Postat av: Sanna eklund

Jättefina bilder! :D Det är skitkul att se när du bloggar igen ;) Och du och din mamma är ju jättelika :o :D Lika söta båda två!:)

2009-07-16 @ 19:21:21
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Hej fina sofia ;D gud vad söt hunden är, iih ;D Ja jag slutade andas för några sekunde när dom sa att Kevin skulle va med på Allsång, ska bli så kul! Han förtjänar det mer än någon annan! Fina bilder, ha de bra, kram <3

2009-07-16 @ 19:54:58
URL: http://streetlightss.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Sofia! Roligt att besöka din blogg som vanligt och vilka fina bilder. Skönt att i får lite tid för er själv. När Kevin var i Skellefteå såg han lite trött ut även om han var lika bra som vanligt. Om du läser på Kevins hemsida kan du se när han träffade Linda hon som gav honom den där skålen hon gjort. Ha de bra!!!

2009-07-17 @ 22:29:50
Postat av: frejjss

Jag ska se Kevin på allsången på tis:D

2009-07-18 @ 15:00:52
URL: http://bloggplace.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åhhh va gullig och mysig sommar du har :)

2009-07-18 @ 17:19:11
Postat av: Gabriela

Söta bilder! Hälsa Kevin att jag kommer och ser han imorgon på skansen:).. han är underbar

2009-07-20 @ 12:06:05
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shiet vad lika du&din mamma var (:

kram sofia

2009-07-20 @ 12:44:21
Postat av: Ulrika

Nu har jag också skaffat en Kevin fansite :) Gå gärna in och kolla :) : http://nogg.se/kevinborg4ever

2009-07-20 @ 19:21:58
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej, vet inte om du kommer ihåg mig, men vi sågs på cinderella, jag försökte hjälpa dig å Kevin att hitta varandra inne på discot ^^



Ska du vara med på skansen imorgon? jag ska dit, vi kanske ses isåfall? :D



En fråga, om jag skulle bjuda er två på middag hemma hos mig (typ tacos eller kyckling, det ni gillar typ ;P) hur stor är chansen att ni skulle tacka ja? :)

Kram Carro



Ps. önska Kevin lycka till imorgon från mig :D

2009-07-20 @ 20:32:57
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

heej gulliga sofia :D förlåt att jag inte har kommenterat tidgare men jag har inte haft en dator på några dagar :( men nu är det fixat och jag är så glad att jag äntligen kan gå in och kommentera på din härliga och fina blogg:D har saknat att få gå in på din blogg och kevins hemsida mycket, även fast det bara har gått typ 3-4 dagar som jag inte har kunnat gå in och kolla men ändå..dom dagarna har känns som en evighet xD men hoppas att allt är toppen med dig och kevin:D jättefina bilder du har lagt ut föressten:) jättekul att du har lagt ut så många med:D



åå allsången, gud vad kevin var SÅ BRA :D han klarade att sjunga dom svenska låtarna superduber bra :D<3 och sen såg jag dig med:) du var lika gullig och söt som alltid :D<3 kevin borde vara så glad och stolt över att ha en sån fin flickvän som du :D<3 men du får ha de så jättebra :D bamske kram till både dig och kevin:D<3

2009-07-25 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle