Underbar helg




Hejsan Hoppsan!

Vilken resa vi har gjort i helgen!!! Först Malmköping, sedan Edsbyn och till sist (men absolut inte minst) Grebbestad!
Sverige fortsätter förvåna mig över vilka otroligt mysiga och vackra platser det faktiskt finns. Det är en av de roliga sakerna med att  följa med på turné, man får se så mycket av vårt vackra land och besöka så många platser som man inte ens visste fanns :)

Mitt absoluta favorit ställe hittils är Grebbestad, ett otroligt vackert och charmigt litet samhälle. Har ni möjlighet att åka dit så gör det! Ni kommer inte bli besvikna :) I promise!

Har precis kommit innanför dörren. Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan framför Tv:n :P

Stort tack Till alla ni som kom till Malmköping, och tack så mycket för de fina hälsningarna och presenterna!
Ni är så gulliga!

Puss O Kraam!



Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Marielle

Det finns jättemånga platser som inte jag känner till. Aldrig hört talas som Grebbestad bla haha.

Miss you!

Kram

2009-07-27 @ 16:08:09
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ellie

Gud vad fin bild! :D

Jag åker till Grebbestad varenda sommar, fast vi bor på en camping i strömstad men det ligger så nära grebbestad så åker dit varje gång :) Och det är jätte fint där det går inte att inte älska Västkusten det är så otroligt fint! :D Jag säger som du om ni inte varit där, så åk dit, det är otroligt fint.

Jag var i Malmköping, med Linena,Monika och Emilia det var så otroligt kul, både du och Kevin är underbara människor, tack för att ni finns, Ha det bäst, Kram

2009-07-27 @ 16:53:19
URL: http://streetlightss.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Har aldrig varit i Grebbestad tyvärr :/



Kevin var verkligen jätteduktig i Edsbyn, Jag blev glad att du kände igen mig hehe :)



Kram

Mikaela

2009-07-27 @ 17:09:18
Postat av: Linnea Gröning

Åh helt underbart var det i Malmköping! YEHO! Hihi vsg för presenten :) du är så himla söt! Saknar dig! Vi syns väl i katrineholm? <3

2009-07-27 @ 18:31:17
URL: http://kevinfreaks.blogg.se/
Postat av: Emilia Kostenniemi

aaaw så jäkla fina ni är! :*

Varsågod, hoppas du tyckte om halsbandet! Jag saknar dig jättemycket sofia! :( <3 Men vi ses på sommarkrysset? Btw. kolla min blogg om du har tid och lust, en text där till dig:) <3 PUSS:*

2009-07-27 @ 18:51:05
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: patrik

Malmköping vae jätte bra:D



åhh ville vara i grebbestad ocskå:(



Cool bild ovanför:D

2009-07-27 @ 19:21:31
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Vi har saknat både din och Kevins blogg. Det måste vara spännande för er att få se så mycket av sverige. Ni är ju riktigt beresta och det på kort tid.I grebbestad har jag aldrig varit men kan tänka mig att det är mysigt där. Men jag kan också tänka mig att det är skönt att få komma hem och slänga sig i sin egen soffa.Hälsa Kevin att spelningen i Malmköping var toppen och det var också kul att se att så många hade kommit för att se Kevin. Nu tänker jag ta och slänga mig i soffan och se Lottas allsång. Kramar till er båda från Britt-Marie med dotter Linda.

2009-07-27 @ 20:00:26
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! :) Förstår att du tycker det är kul och det måste vara helt underbart att få se så mycket av Sverige som du får se nu :D Önskar att jag kunde åka och se er men det har jag inte haft möjlighet till :( Men jag hoppas kunna se er mer i sommar :)

Älskar bilden föresten :D Du är så jäkla söt, hihi :) och ni är så söta tillsammans :)

Pussar och kramar <3<3

2009-07-27 @ 20:02:57
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: emelie

hej sofia :) Kolla min bilddagboken KojjEmm :) Fyller år idag... Kram <3

2009-07-27 @ 20:12:12
Postat av: Tommy

Älvsbyn?

2009-07-27 @ 20:46:23
Postat av: Ellinor

Skönt att ni haft de bra och förstår att det är kul och se lite nya ställen, eller många nya ställen får ja väl säga :)

Hoppas Du och Kevin hinner vila lite innan det är dax för diggiloo :)

Ni är bäst.

Kram Ellinor

2009-07-27 @ 21:23:08
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Anonym

Är i Grebbestad varje sommar, är verkligen jätte mysigt där!



Verkligen fin bild!! :)

2009-07-27 @ 22:28:16
URL: http://liindiiizen.blogg.se/
Postat av: sofia

Det är Skit mysigt på kvällarna i grebbestad ( när det inte är kallt )

Tck än en gång för att jag fick tröjan lite billigare så att jag hade råd...

kramar sofia (:

2009-07-27 @ 23:22:21
Postat av: Linnea Gröning

jag saknar dig så sjukt mkt sofia :'/ skulle kunna börja gråta för att jag tkr om dig så mkt, du är världens finaste tjej, så himla vacker och så himla omtänksam och söt! saknar dig direkt när jag åker ifrån gigen. du är finaste. jag vill träffa dig igen igen och igen. du är BÄST! du betyder så himla mkt för mig och jag alltså, tack för allt, du får mig att må så himla bra

2009-07-28 @ 00:27:19
URL: http://kevinfreaks.blogg.se/
Postat av: Michelle från Linköping :)

Vilken härlig bild på er :) Jag hörde Kevin på radion när jag var hos farmor (inslag från malmköping) :D Ja du, det finns så mycket som man inte vet om vårt avlånga land. Man upptäcker nya saker nästan varje gång man åker på nya vägar :) Hoppas att allt är bra med dig Sofia!



Kram!

2009-07-28 @ 00:30:47
Postat av: Faster C

Vilken fin bild!!! Perfekt att ni får se stora delar av Sverige, man är lite för dålig på att åka runt...

Kramar hemifrån!

2009-07-28 @ 09:41:49
Postat av: emelie

hej sofia..såg dig i berkvara :d kram

2009-07-28 @ 11:41:06
Postat av: Maria

Heej Sofia!!!! Vilken otrolig sööt bild på dig och Kevin!!!! NI ÄR SÅÅÅ SÖÖÖTA IHOP!!!!! Kan tänka mig att det finns hur många fina o vackra platser runt om Sverige!!!! Önska att man fick uppleva det också!!! Vilket otroligt späckat schema ni har nu under di närmsta dagarna!!!! Skärsillt DIGGILOO!!!! Va kuuuuuul!!!!!!! ÖNSKAR ATT JAG KUNDE FÅ SE KEVIN PÅ DIGGILOO!!!!! Men, det var bara såå irenterande, för att jag va o titta på DIGGILOO i Lidköping!!! Och staden efter va ju Älvsbyn!! Och då va ju Kevin med!!! Bara en stad i mellan!!!! Iriterande va?!

Nåja, HOPPAS ATT DU O kEVIN HAR DET BRA!!!!!

PUSSAR O KRAMAR I MASSOR MARIA<3

2009-07-28 @ 14:53:17
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :) Jag har lagt ut lite bilder från din blogg på i mitt fotoalbum på min Kevin fansite http://nogg.se/kevinborg4ever Hoppas detta är okej med dig, hör av dig annars, så tar jag bort dem :)Pussar och kramar <3<3

2009-07-28 @ 17:02:23
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Ulrika

Du är bara för underbar!! :D Tack så hemskt mycket för din kommentar på min fansite!! :D Du kan inte ana hur glad jag blev och hur mycket det betyder!! :) Tack, tack, tack!! :) Du är bäst! Pussar och kramar <3<3

2009-07-28 @ 19:35:22
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Gabriela

vad roligt att höra! det var skit kul att se kevin i malmköping:D.. ha det bra sofia

2009-07-29 @ 11:51:12
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej sötis :)<3 först och främst måste jag säga att bilden är otroligt fin:) ni är jättegulliga :D förlåt att jag inte har kommenterat tidigare men har haft fullt upp :( åå vad kul, jag har också varit i grebbestad men det va jättelänge sen :/ men skulle vilja åka ditt igen för det är, som du säger, ett väldigt härligt och fint ställe:) det är jättekul att vara där så jag ska tjata lite på mamma att vi ska åka ditt igen xD :) hoppas att ni får en toppenhelg den här helgen som kommer också:D längtar som en tok till sommarkrysset :D och jag hoppas verkligen att jag träffar dig och kevin:D saknar er ju:)<3 ville komma till malmköping men jag hade ingen som kunde skjutsa mig och jag hade inga pengar att åka tåg heller :( :( men vi ses säkert på gröna lund på sommarkrysset sen:) bamskekram till dig och kevin<3 :) <3

2009-07-30 @ 13:39:09
Postat av: Anonym

hehe oj glömde skriva namn igen xD men det är jag marielle ( som du träffa förut på cinderella:) ) som skrev kommentaren nyss :)<3

2009-07-30 @ 13:40:20
Postat av: amanda ! :D

hej sofia ! tänk att jag aldrig har träffat dig ): längtar som attans tills den dagen jag träffar dig, du är den finaste tjejen som finns ! tur att kevin har dig och tur att du har honom ((: jag hade planerat att åka till katrineholm, men nej ): det gick inte sa mamma och pappa sedan, vi kunde inte det ! )'; hoppas hoppas vi träffas nån dag ! <3 skulle självklart åkt ner till malta om jag fick för mamma och pappa... men haha, de släpper nog inte iväg sin elvaåring ENSAM till malta (: så jag får hoppas att det blir nån gång i alla fall, verkar riktigt fint där (: <3

kjamis kjamiiis !



amanda.h (:

(har träffat kevin i göteborg två ggr, partille en gång och kungsbacka en gång... längtar tills nästa som alla trogna fans (: du är bäst ! )

2009-08-09 @ 16:14:51
Postat av: amanda ! :D

ojsan !

jag glömde säga att bilden är sjukt fin ! och ditt hår , sofia, jag vill ha !



kram till dig, sötis! och hälsa kevin !



kramar amanda harde

2009-08-09 @ 16:16:06
Postat av: emmy

gud vad söt bild på er två :)

2009-08-14 @ 21:39:06
URL: http://somemmy.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag hatar dig asså i idol du gjorde ju inget du bara satt där precis som alla andra tiotusen personerna du har ju inte gjort något speciellt.

2009-08-29 @ 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle