SömnLös

Sitter här i lägenheten och det är alldeles tyst och mörkt.
Försökte sova tidigare men det gick inte. Tänker på för tok för många saker.
Det blir inte heller bättre av att Kevin sover som ett barn. Då blir man bara stressad själv
över att man inte kan sova. Skit jobbigt. Försöker hitta på något att göra men fantasin räcker inte till.

Vet att det finns en bra hemsida för online games som man kan fördiva tiden med men jag kom inte
ihåg adressen. Jag kan inte heller böka på för mycket för då vaknar Kevin.

Jag får helt enkelt sitta här i soffan tills jag blir trött.

Hoppas ni sover bättre än jag !

Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Marielle

Hej Sofia!



Tack för Bergkvara! Du är finast!

Hoppas du kan sova snart!

2009-07-20 @ 22:58:48
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Mikaela Berninge

Hej sofia :)



sitter vaken jag också, fast inte för att jag inte kan somna utan för att jag ska sova i bilen ner när vi åker till sthlm inatt :D

ska bli så himla kul att se kevin imorn på allsång på skansen :D det kommer gå jättebra!



hoppas du kan somna snart! :)



Kram

Mikaela

2009-07-20 @ 23:10:39
Postat av: Caroline

www.king.com

www.miniclip.se

www.onlinegames.net



Nån av dessa kanske? =)

Hoppas du kan somna snart! :)

2009-07-20 @ 23:13:42
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Michelle

HEJ Sofia jag är också vaken men börjar bil tröt kram hoppas du sover nu /kram Michelle i boden

2009-07-20 @ 23:43:44
Postat av: sofia

Mjo kan inte heller sova "/ men det ger sig väl med tiden (:

hoppas du somnar snart då (: ha det superkul imårrn på skansen när kevin uppträder !

kram sofia (:

2009-07-20 @ 23:47:31
Postat av: kia

Hoppas att du har somnat, det är väl inte så underligt att det far så mycket tankar. Tänk vad ni har flackat runt. Vad skönt att Kevin kan sova så han är laddad i morgon, kommer att vara där så klart vill inte missa detta! Stor kram

2009-07-20 @ 23:55:34
Postat av: Vonne

Men lilla gumman, det var inget vidare. Jag har i och för sig inte heller somnat än och fördriver tiden med att lyssna på karlavagnen ömsom att jag kikar om det händer nåt på kevinborg. Hoppas du somnar snart och kanske kan ha nytta av länkarna som jag ser att carolina skickat. Godnattkram!

2009-07-20 @ 23:56:46
Postat av: patrik

Hej sofia:) är allt bra?:)



Om du vill gå in och gratta Simon på hans 18 års dag!:)



http://simoningwall.blogg.se

2009-07-21 @ 02:02:19
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Faster C

Hej Soffi! Vi skulle ha ringt till varandra inatt, det var samma läge för mig... Tror jag knoppade in vid 3-snåret och skulle upp 06.00....

Kram, hälsa Kevin, vi sitter bänkade ikväll=)

2009-07-21 @ 07:46:36
Postat av: emelie

hej sofia. Hoppas du kan sova x):)

jag såg dig på berkvara du kanske kommer ihåg mig. Min pappa å jah skulle köpa en affish men det var slut och pappa btalade med en 500 hundring x-D

kram

2009-07-21 @ 08:55:45
Postat av: Vonne

Hej! Tänkte bara utifall ni inte sett det, tipsa om att låten More than I do know är med på youtube i nån slags omröstning tror vi men har inte lyckats klura ut vad det handlar om. Vet möjligen kanske Kevin det? Vi försöker få reda på det (om man kan rösta eller så) men har inte lyckats ännu. Här är länken i allafall

http://www.youtube.com/watch?v=03_iZzWPujI&feature=PlayList&p=B1919A02306ABB88&index=12

2009-07-21 @ 10:13:15
Postat av: Ulrika

Hej underbara Sofia :) Usch va jobbigt :( Jag vet hur det är, så är det för mig vissa nätter också... Hoppas du kunde somna tillslut iallafall :) Kommer titta på Kevin på Allsången ikväll :D Ska bli så kul :) Pussar och kramar <3<3

2009-07-21 @ 14:02:23
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia!!!!! Va trökigt att inte kunna sova när man vill det!!!! Du får räkna får, ha ha!!

Det ska bli JÄTTEKUL att titta på Allsång på skansen ikväll!!!!!! Även om jag inte kan se det LIVE!!! Men jag ska sitt klistrad framför Tv:en!!!! Och dessuton så ska jag spela in det, så jag har det sparat för alltid!! Ha ha!!!

HA DET SÅÅÅ BRA O HÄLSA KEVIN ATT HAN KOMMER ATT VARA KANONBRA PÅ SKANSEN IKVÄLL!!!!!!!!!!

PUSS O KRAM MARIA!!!

2009-07-21 @ 16:12:12
Postat av: Linnea Gröning

Seriöst, Sofia, du är den finaste tjej jag vet, tack så himla mkt för igår, du är BÄST! Jag saknar saknar saknar dig, kommer du till Malmköping? Då ses vi där iaf! Älskar dig<3

2009-07-22 @ 12:44:17
URL: http://kevinfreaks.blogg.se/
Postat av: Emilia Kostenniemi

Heej finaste! Asså jag vet inte vadjag ska säga. Du är helt fantastisk, du är verkligen en av de bästa jag vet! Jag får det förklarat för mig för varje gång vi ses, tack för igår eller vad man ska säga. Ville verkligen träffa dig och prata. Men asså ååh, du anar inte hur lycklig jag blev när jag såg att du kom. Att du såg mig och linnea där bland allt folk. Och vinkade och allt! Du är helt fantastisk! en av världens absolut finaste människor! Vill att du ska veta det! Saknar dig massor, får nästan tårar i ögonen. <3 Kärlek till dig! <3 / Emilia

2009-07-22 @ 13:04:44
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Hoppas att du kunde somna jag vet hur det är att ha svårt att sova. Tankarna far i huvudet på en och man tittar på klockan hela tiden och räknar timmar. Ha nu en bra dag och gläds åt Kevins framgång i allsång på skansen. Du själv gör också ett jättejobb när du följer Kevin på hans turne och hjälper honom med diverse saker. Kram till dig och Kevin från en av tantmaffians medlemmar.

2009-07-22 @ 13:26:49
Postat av: Ulrika

Kevin var grym på allsången igår ju :)Han är såååå bra :D Man såg även dig i publiken, lika söt som vanligt :) Hoppas jag får träffa dig och Kevin snart, saknar er mycket!! :) Ni är världens finaste!! Pussar och kramar <3<3

2009-07-22 @ 13:53:37
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Gabriela

kevin var ortorligt underbar igår.. jag älskar han jättemycket.. igår var min bästa kväll i hela mitt liv..

2009-07-22 @ 17:31:26
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: amanda ! :D

jag känner igen mig ! det har hänt mig med, att man har suttit där och hummat på olika lösningar över hur man ska sova. och sedan får man ju panik när alla andra sover så gott, och så sitter man själv där uppe i mörkret och blundar och blundar...'

bara så att du har några kul hemsidor med spel tills någon annan gång så ska jag skriva några nu... vet inte om du gillar dem men de är kul om man inte har så mycket att göra, finns mycket att välja på !:

www.spela.se

www.123spela.se

www.spelo.se

sen så finns det ju fler... men nu glömmer JAG dem ! , hihi !



kjam kjam

amanda <333

2009-08-09 @ 16:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle