Nora

Hejsan Hejsan!

Igår var vi i Töreboda, en riktigt lyckad spelning, massor med folk och solsken! Kan ju inte bli bättre än så :)
Tack Maria för det fina brevet. Så roligt att få träffa sina läsare in real life och få ett ansikte på er !

Nu är vi i Nora, Kevin giggar runt tio tiden. Det ser lite grått ut på himlen så vi får hålla tummarna så att det inte börjar regna! Men på vägen hit stannade vi på en strand hela gänget för att bada och sola. Så vi har, trots den grå himlen nu, hunnit njuta av solen idag ändå. Kan hända att jag lägger upp lite bilder från det senare.

Nu tror jag att jag ska lägga mig och vila en timme. Sedan in i duschen och till området!

Ha det bäst!

Kram
Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: linnea gröning

Äntligen har du skrivit igen, kommer du till Skansen fiaa?<3

2009-07-03 @ 18:09:16
URL: http://imlinnea.blogg.se/
Postat av: Patrik

vad kul:)



Var vattnet varmt?;D

2009-07-03 @ 19:19:37
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Härligt med lite sol och bad! :)

Bilder i bloggen är aldrig fel ;)

Ta hand om er!

Kram

2009-07-03 @ 19:50:25
Postat av: sjöbotjej

Hej sofia!

Har blivit av med Kevins hemsida,har han ny hemsida och i så fall vad har han för adress till hemsidan?

Har saknat den.

tacksam för svar,du och Kevin får ha en skön sommar Kram från sjöbotjej

2009-07-03 @ 20:39:31
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! :) Först vill jag bara börja med att tacka för en underbar blogg, älskar den :D Va kul att spelningen blev så lyckad :D Åhh, va härligt att ni kunde stanna till på en strand för lite sol och bad :) Jag har faktiskt tagit årets första dopp idag, det var riktigt skönt :D Hoppas du lägger ut lite bilder, hade varit kul att se :) Ha det så bra du med!! :) Pussar och kramar <3<3

2009-07-03 @ 21:17:19
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: kia

Vad härligt att ni kan njuta lite av det fina vädret! Vad Kul att att det var lyckat i Töreboda men det kan väl inte vara annat med Kevin o hans band. Kommer att lyssna på Skansen, hoppas att vädret blir bra! Stor kram!

2009-07-03 @ 21:57:33
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Det var trevligt att få några ord med dig i kväll. Tycker du inte att Nora var en vacker stad? Själv är jag en infödd stockholmare men boende i Nora kommun sen några år.Ha det så gott lilla vän och hälsa din underbara Kevin.

Kram Britt-Marie

2009-07-04 @ 00:56:54
Postat av: Vonne

Kvällen i Nora var riktigt rolig. Trevligt att se både dig och Kevin live igen. Tur hade vi ju med vädret också för i Örebro hade det regnat rejält under kvällen, det märktes när jag kom hem. Kevin gjorde ett så bra framträdande, som alltid, han och bandet är så charmiga dessutom. Hoppas nu att ni får tillfälle ta igen er lite mellan alla spelningar för ni ser ut att ha ett tufft program under juli och behöver nog all "avkoppling" ni kan få mellan gigen. Många kramar och tack för att ni förgyllde Nora-kvällen.

2009-07-04 @ 11:06:23
Postat av: Marielle

Vi ses imorgon. Jag åker en bra bit men det är det värt!

2009-07-04 @ 12:33:17
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Maria

Heej Sofia!!!! visst va det kul i töreboda!!!!! TACK SÅÅ MYCKET, SOFIA!!!!! det va så lite. va bara kul att ge ett brev till dig med uppmuntrade ord. DU FÖRKÄNAR DET!!!!!!!!!!<3<3<3

tyckte kevin om sitt brev?? va tyckte ni om bilderna??? alla bilder me Kevin, de har jag pysslat me själv på Power ponit!!!!!! de va svårt att välja ut några riktigt bra bilder, har JÄTTEMÅNGA bilder på Kevin från ALLA hans bloggar!!! så du kan ju tänka dig hur många jag har!!!!!<3<3 har föresten gjort en egen fil på hans bilder. och på dina också faktiskt, från alla dina blogginlägg!!!!!!!!!!!!!!!! JÄTTEFINA bilder, Sofia!!!!!!! TACK SÅÅ MUCKET ÄNNU EN GÅNG!!!!!! DET VÄRMDE RIKTIGT MYCKET I HJÄRTAT!!!!!!!

HÄLSA KEVIN FRÅN MIG!!!!!!!!!

PUSS O KRAM TILL DIG SOFIA!!!!!

MARIA!!!<3<3

2009-07-04 @ 13:35:05
Postat av: Maria

Glömde säga! DET VA JÄTTEROLIGT ATT SE DIG I VERKLIGHETERN OCKSÅ, SOFIA!!!!!!!!

PUSS O KRAM MARIA!!!!!

2009-07-04 @ 14:08:03
Postat av: gabriella

Tack sofia! Du är så gullig och snäll. jag kommer till kevins musical. han är ju den underbarste som finns... ha det bra hälsa kevin från mig och säg att jag heter gabriella

2009-07-04 @ 16:29:10
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: gabriella

sofia kolla in min blogg snälla. komentera bilderna lite, ni är så underbara tillsammans. hälsa kevin att han är bäst och han är min bästa idol i hela världen finns ingen bättre än kevin puss och ha det bra..

2009-07-04 @ 16:48:28
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Ellinore (Ellie)

Jaa ett nytt inlägg ;D älskar att läsa din blogg :)ha det bra sofia <3

2009-07-04 @ 19:45:01
URL: http://streetlightss.blogg.se/
Postat av: Marielle Erikssob

Heej gulliga sofia :D det var jättekul att få prata med dig idag:D du är lika rar och snäll som jag trodde och rolig att prata med :D du är en kanon tjej som gör ett kanon jobb:D jag hoppas verkligen att jag får träffa dig på cinderella sen igen:D det skulle vara jättekul:D för jag måste få träffa dig igen för du är hur gullig som helst mot den :D ha de så bra :D tack för att jag fick prata med dig och sånt :D<3 bamsekram till dig sofia :D<3333333

2009-07-05 @ 17:48:58
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! :) En liten fråga bara... Kommer Kevin sitta och skriva autografer i Svedala på Sommarrocken den 11?? Kommer du också sitta där då? Det hade varit kul för sist jag såg dig (i mars när ni var i Malmö) kunde inte jag (och så vågade jag inte riktigt :P) prata med dig och Kevin Så jag hoppas det för då kanske jag får chansen denna gången :) Pussar och kramar <3<3

2009-07-05 @ 19:30:29
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia!!

Hur mår du?? med mig e det bara bra!!!!! jag e sååå nöjd efter i torsdags när jag fick träffa dig o Kevin!!!! det va en av mina lyckligaste dar i mitt liv!!!! HOPPAS VERKLIGEN VI SES IGEN!!!!! DET VORE SÅÅÅ KUL ATT TRÄFFA DIG O KEVIN IGEN!!!! OM JAG KUNDE SÅ SKULLE JAG KOMMA PÅ ALLA HANS UPPTRÄDANDEN!!!!!! HÄLSA KEVIN FÅRN MIG O GE HONOM EN STOOOR KRAM FRÅN MIG!!!!!!!

PUSS O KRAM MARIA!!!!<3<3

2009-07-05 @ 20:17:49
Postat av: Vonne

Hallå där och tack för Nora,det var så bra. Njut nu så mycket ni kan av de få lediga dagar ni har, synd att det blivit sämre väder men det ger sig kanske snart. Så vill jag tipsa dig och Kevin att titta på denna video som är upplagd på youtube och där man använder Kevins låt The last word. Tycker videon är så fin på nåt vis http://www.youtube.com/watch?v=vTOsciE4kIc&eurl=http%3A%2F%2Fdavidarchuletanetwork%2Ening%2Ecom%2Fgroup%2Fkevinborgfansswedishidolwinner2008%2Fforum%2Ftopics%2Fkevin%2Dvideos&feature=player_embedded

Ha det.......

2009-07-06 @ 20:59:01
Postat av: Linnea Gröning

Jag älskar dig Sofia, du är den underbaraste tjejen jag vet, seriöst, du är den bästa tjejen som finns och jag vill aldrig sluta träffa dig! Saknar dig redan så sjukt mkt att det gör ont, tack för allt, finaste finaste Sofia! <3

2009-07-07 @ 22:52:57
URL: http://kevinfreaks.blogg.se/
Postat av: patrik

helllu allt bra?:)

2009-07-08 @ 00:27:50
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Och btw, jag har tagit bort min andra blogg (kevinjamesborg.blogg.se) eftersom jag startat en ny med Ellie, glömde spara dina söta kommentarer :( Menmen. Om du vill så kan du läsa vår nya ist <3

2009-07-08 @ 13:27:51
URL: http://kevinfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle