Hem Ljuva Hem!!!

Tjabba Tjena Hallå!!!

Nu har jag och Kevin haft 3 dagar semester hemma i Arvidsjaur. Det passade så bra eftersom Kevin var ledig måndag tisdag och onsdag och mina föräldrara skulle åka och titta på Kevin I strömsund så passade det sig så himla bra att
vi åkte hem i veckan några dagar.

Det har varit så skönt och jag känner varje gång jag har varit borta relativt länge från Arvidsjaur att det är så skänt att komma hem. Jag trivs hur bra som helst i stockholm och i lägenheten vi har där men det är ändå en speciell känsla när man kommer hem till mamma och pappa.

Känner mig himla taggad inför imorgon. Mamma ska eventuellt hjälpa till med merchen imorgon. Man tackar aldrig nej till extra hjälp! :D Jag vet också att mamma är duktig på sånt där eftersom hon haft sin egen affär tidigare.

Just nu klipper mamma Kevin, han behövde verkligen klippa sig. Det kommer bli sååå fint. Hon har även en massa jordgubbar och grädde som ska ätas alldeles strax!" *muuums*

Hoppas vi ses imorgon!

Puss och Kram och Nyp i Stjärten (som min moster brukar säga ) :P

/Sofia


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Hej söta Sofia!! :) Skönt för er att kunna ha lite ledigt och bara det lugnt :) Det passade ju jättebra att ni åkte upp till Arvidsjaur och hälsade på :D Förstår att det är skönt, speciellt för dig, när ni kan åka upp dit och vara med familjen :) Kul om din mamma kunde hjälpa till imorgon också :) Åhh, så gott med jordgubbar, mmmm :) Jag önskar att jag kunde träffa er imorgon men det kan jag tyvärr inte :( men vi ses förhoppningsvis på lördag i Svedala :) Hoppas du kommer med då, hade varit så himla kul att träffa dig :) Saknar er båda, det var ju ett tag sen jag såg er ( såg er senast i mars) :) Ha en underbar kväll och ät jordgubbar för mig också :P Pussar och kramar <3<3

2009-07-08 @ 20:15:16
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: patrik

åhhh skönt med lite semester för kevin:D



Ska bli kul och se kevins nya frisyr sen ocskå:D

2009-07-08 @ 20:22:04
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Hej Sofia :) Låter bra att ni fick några dagars ledigihet, det förtjänar ni verkligen!

Jag märkte att Kevin hade fått väldigt långt hår när jag var på skansen haha xD Vad gott med jordgubbar :) Ha det jätte bra sötaste Sofia, hälsa Kevin <3

2009-07-08 @ 20:30:00
URL: http://streetlightss.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia!!!! Det låter som om ni har haft det väldigt skönt uppe hos mammsen o pappsen!!!! Har de fått hem sin nya familjemedlem Zake än?? ( han heter så va?)

vilket sammanträffande, jag har precis ätigt jordgubbar!!!!! mums! Kan bara säga det att: JAG ÄLSKAR JORDGUBBAR!!!!!! Va kul för Kevin o få en ny frisyr!!!! Han kommer nog bli väldigt nöjd!!!! och han kommer nog att passa i det, o kommer bli väldit fin också!!!!!!!

Och så har jag en till sak o säga:

Jag tänker varje dag på hur kuuuuul de va i Töereboda!!!!!! Och att få träffa Kevin igen!!! Och skjälvklart va det sååååå himla kuuuuuuuul att få träffa dig också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅÅ KUL SÅÅ KUL SÅÅ KUL!!!!!!!HOPPAS VERKLIGEN ATT VI GÖR DET IGEN!!!!!!!! FÖR DET SKULLE JAG VERKLIGEN VILJA GÖRA NÅN GÅNG!!!!!!! Men vem vet, en dag kanske vi gör det!!! Både du, jag o Kevin!!!!!

Ha det sååååå bra ni två!!! så kanske vi ses nån gång!!!

PUSS O KRAM MARIA

PS. HÄLSA DINA FÖRÄLDRAR O ZAKE FRÅN MIG!!!!!!!!!!

2009-07-08 @ 20:33:51
Postat av: Maria

GLÖMDE SÄGA: HÄLSA KEVIN O GE EN STOOOOOOOOOOOOOOR KRAM FRÅN MIG!!!!! O HÄLSA ATT HAN KOMMER ATT BLI JÄTTEFIN I SIN NYA FRISYR!!!!!!

//MARIA

2009-07-08 @ 20:36:04
Postat av: Marielle

Ni förtjänar verkligen lite ledighet och hoppas allt går bra imorgon!



Kevin behövde nog få bort lite hår. Kommer se supertjusigt sen. Hoppas man får se någon bild:)



Det var bäst på Skansen, tyvärr så sa ja inget speciellt utan bara köpte en tröja. Jag skulle ha sagt något men jag hade en röd randig tröja men det minns du säkert inte:P



Jag kommer till Bergkvara så då kanske vi syns:) Jag hoppas jag kan få säga några ord då!



2009-07-08 @ 20:38:05
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ulrika

Glömde fråga, hur är det med lilla Zakke?? :D Ska bli kul att se Kevins nya frisyr på lördag, kommer säkert bli hur fint som helst :)Pussar och kramar <3<3

2009-07-08 @ 20:48:40
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Vonne

Lycka till i morgon på Dundermarknaden och hoppas att det inte blir alltför dåligt väder (dom säger ju att det ska bli regn). Här i Närke lär vi få värdens oväder och skyfall i morgon om man ska tro väderrapporterna. Hoppas dom har fel och de dumma molnen tagit en annan riktning eller helst blivit upplösta så solen kommer fram igen. Riktigt roligt att ni fått några dagar "hemma" i Arvidsjaur, det tror jag ni behövde.

2009-07-08 @ 22:58:22
Postat av: kia

Tack för senast på Skansen. Det är alltid skönt o komma hem där man kan koplla av o ladda batterierna! Såg att Kevin blivit långhårig men trodde att det var till musikalen. Vad skönt att bli ompysslad! Lycka till i morgon o stor kram!

2009-07-09 @ 00:11:10
Postat av: Linnea Gröning

Haha jag och Ellie tänkte faktiskt på hans frisys i söndags, han hade fått jättelångt hår ;o Så sött! Han blir säkert jättefin i sin nya frisyr! Saknar dig, vi syns senast 24 juli <3

2009-07-09 @ 00:11:29
URL: http://kevinfreaks.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Halloj :) Skulle du inte kunna ta ett kort på valpen? Måste vart mysigt att få träffa den nu när ni är "hemma" :D

Du verkar ha en väldigt gullig mamma måste ja säga, klipper Kevin o allt (fast det kunde väl hon inte säga nej till ;))

Merch gillar ja! Hahah som du vet... :P

KRAM o hej leverpastej!

2009-07-09 @ 00:29:07
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Anonym

Heej gulliga sofia :D det borde ha varit skönt med lite ledgigt för ni förtjänar det så himla mycket så hoppas att ni har haft det kul och tagit vara på ledigheten :) men det verkar som det i allfall:D :D vad kul att ni har varit uppe i arvidsjuar :D förstår att du har saknat det för det är ju liksom ditt hem :D hehe vad kul att kevin har klippt sig , han är säkert jättenöjd och han blev säkert jättefin i det också :D håller med, jordgubbar är mums mums, älskar att käka jordgubbar:) ska göra det snart, gott gott ska det bli:D men du och kevin får ha det så toppenbra :D längtar som en tok tills cinderella och jag hoppas verkligen att jag får träffa er igen, jag MÅSTE få det :D bamsekram till er båda :D <3<3<3

2009-07-09 @ 13:58:48
Postat av: marielle eriksson

förlåt glömde skriva mitt namn xD men det är jag marielle du du träffa förut på skansen som skrev kommentaren:D bamsekram till dig gulliga sofia<3

2009-07-09 @ 14:00:24
Postat av: Marielle

Hej!



Har en fråga Sofia

Använder Kevin någon penna som gör att inte texten försvinner på tröjorna som han signerar?



Jag är livrädd för att tvätta tröjan för jag vill inte att texten ska försvinna.



Ha det bäst så ses vi i Bergkvara!

2009-07-09 @ 15:41:30
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Gabriella

Hej Sofia! vad kul att höra det. kevin skulle ju inte klippa sig han var underbar precis som han såg ut.. men han kommer att bli underbart söt i sin nya frisyr.. ha det bra och hälsa kevin, älskar han så hilma mycket..

2009-07-09 @ 21:29:34
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Sanna eklund

Vad skönt att ni får vara hemma ändå! :) Hans frisyr blir säkert jättesnygg ;)

Jordgubbar! Wow, bjud mig :D

2009-07-10 @ 02:02:21
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej gulliga Sofia!! :) Ville bara säga att det var helt underbart i Svedala idag :D Kevin var grym som vanligt :) Det var synd att ni var tvungna att sticka direkt efter spelningen, hann tyvärr aldrig träffa dig ju... Men jag fick vinka till dig iallafall innan spelningen :D Trodde först inte du skulle se mig, men det gjorde du :D Hoppas du hade kul :) Ha det bra så länge!! :) Pussar och kramar <3<3

2009-07-11 @ 22:02:26
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Vonne

Hej! Har kollat in bilder från Swedala - hälsa din mor att hon gjort ett bra jobb med Kevins frissa. Och hälsa Kevin att det blev både coolt, snyggt och lagom långt.

2009-07-12 @ 19:23:01
Postat av: Ulrika

Har lagt upp lite bilder från spelningen i Svedala på min blogg om du vill kolla :D

2009-07-12 @ 20:43:18
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej jag har letat efter kevins nya singel i många affärer men den finns inte och på kevs hemsida står det att den har kkommit ut

2009-07-14 @ 15:10:48
URL: http://kevinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle