Båstad

Sitter på balkongen med ett glas vin och lyssnar på Diggiloo som spelas utanför.
Kan inte ha det bättre just nu. Bra musik, utsikt och gott att dricka :)

Båstad är också en mysig stad. När man kommer till havet påminner det mig litegrann
om Piteå Havsbad. Och jag ÄLSKAR piteå havsbad så det är positivt! Jag och Kevin tog en promenad
vid stranden och helt plötslig kom världens storm och åskväder. Det började spö regna och
vi fick skynda oss tillbaka till hotellet. Jag är inte rädd för åskan så länge jag är inomhus. Men när man är ute (och speciellt nära vattnet) så har jag a great deal of respekt!!

Kram på er!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: emelie

O åska det är så läskigt ibland...Aja kram på dig sofia :D<3

2009-07-30 @ 20:39:59
Postat av: emelie

föresten hörde elr läste att dian föreldrar har vatt gifta i 25 år nu.. Ett jätte grattis till båda dom :) Kram igen

2009-07-30 @ 20:41:33
Postat av: Marielle

Låter underbart härligt!



Fy nej. Åska är riktigt otäckt ibland. Inget o leka med precis



Ha det så bra i Båstad!

2009-07-30 @ 20:41:46
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: sofia

Vi har också världens åskväder här , tyvärr "/

Saknar er

kram sofia (:

2009-07-30 @ 21:02:02
Postat av: Ulrika

Hej söta Sofia!! :D Åh, det låter ju helt underbart! :) Va romantiskt med en promenad på stranden :) Fast åskvädret och regnet är ju kanske inte så romantiskt, haha :P Håller med dig, man ska verkligen lite respekt för sånt alltså. Vi hade ett litet regn och åskväder här innan också, fast det varade bara i typ 5 minuter så det var rätt lugnt.

Ha det så underbart i Båstad :)Pussar och kramar och en massa kärlek till dig :)

2009-07-30 @ 21:06:55
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: malin

härlig blogg_:)

2009-07-30 @ 21:36:28
URL: http://maliniklasson.blogg.se/
Postat av: Lenajl

Hallåj!

Vi har haft en härlig sommardag här! Pilutta! ;)

kraaam!

2009-07-30 @ 21:38:50
Postat av: Mikaela

ush att det ska åska nu på sommaren :/

har inte varit särskillt bra sommarväder här där jag bor!



hoppas ni får det underbart ändå :)



Kram

Mikaela

2009-07-30 @ 21:40:45
Postat av: sofia

Hej tänkte bara skriva en lite text till dig (:!



Jag minns första gången jag såg Dig&Kevin här i lidköping ,Hur glad jag var! Sen när jag såg dig gå förbi så tänkte jag Gud vad fin hon är :O och sedan tänktee jag att om hon är så fin så ska hon inte vara så snäll för då skulle du ju vara perfekt , sen när det äntligen blev min tur att få autograf och bild av kevin så pratade jag lite med dig innan och jag märkte direkt hur snäll och trevlig du är , då tänkte jag bara en sak : shit hon är ju helt perfekt!

Sen dess har jag vart på några spelningar(5 st ) och varje gång har jag pratat med er och jag blir lika glad varje gång , ni är så himmla trevliga å snälla och unikt söta tillsammans! & varje gång jag ser att ni kommer ihåg mig så blir jag fylld med glädje hela jag !

Glädjen håller i sig väldigt länge kan jag säga !

& direkt när jag ser att ni åker iväg kommer saknaden lite , men det går ju såklart över efter en stund , men jag kommer aldrig glömma när jag träffade er första gången det var det jag ville ha sagt !

Du och Kevin är gjorde för varandra och Ni är helt perfekta !

det perfekta paret kan man säga !

ses kanske på high school musical?

- svara gärna om du vill (:

Massor med kramar från sofia !

(:

2009-07-30 @ 22:59:41
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia det låter som om du har det bra. Att sitta med ett glas vin och avnjuta Kevin låter inte helt fel. Jag hoppas att ni får en fortsatt fin helg tillsammans.

Kram Britt-Marie med dotter Linda.

2009-07-30 @ 23:45:48
Postat av: Sanna eklund

Usch, det åskar & regnar ju hela sommaren! Inte kul alls!

Tänkte fråga, den där tävlingen, på Stimorol-bloggen, när den som vinner får en 'Hemma-hos'-spelning, att Kevin kommer hem och sjunger i vardagsrummet, kommer du följa med på den? :) Har du någon aning om när den avgörs? Eller hur många motiveringar man får skicka in? :p Ja, det var några frågor xp Om du vet svaret på någon av dom skulle det vara kul att veta!

Kram Sanna :*

2009-07-31 @ 00:49:21
URL: http://nogg.se/kevinboorg
Postat av: Faster C

Ja, att det är häligt vid havet!!! I helgen blir det till att "båta" för oss alla, utom Matilda som ni förhopningsvis träffar på Luleåkalaset=)

2009-07-31 @ 07:38:44
Postat av: Emilia Kostenniemi

åååh piteåhavsbad! :'D <33 Love it, hoppas att ni har det bra! <3

2009-07-31 @ 09:17:35
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Gabriela

tråkigt att jag missade dig igår

2009-07-31 @ 11:32:29
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Gabriela

Hej Sofia hoppas allt är bra! Vad skönt att gå nere vid stranden, jag önskar att jag kunde komma och se kevin i båstad idag men det går ju inte för att jag bor i stockholm.. Kan du hälsa kevin att han är den finaste killen i hela världen och att det inte finns någon bättre än artist än han:D.. sköt om dig och var rädd om dig! vi ses i katrineholm

2009-07-31 @ 11:40:58
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Gabriela

Jag minns första gången jag såg kevin i Haninge centrum,det var en underbar kväll! jag kommer aldrig att glömma bort den kvällen.. då var jag otroligt glad! och jag stog i kön i mer än 3 timmar då och det var inte rolgit.. tack för allt ni har gjort för mig..

2009-07-31 @ 11:47:36
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Sofia!!!! Du verkar ha det jättemysigt!!!! kan tänkta mig hur det är att ha det som du just nu!! Gott o dricka, BRA MUSIK!, och fin utsikt!!!!!!!!!

KAN DET DET BLI BÄTTRE?! SVAR: NEJ!!!

PUSS O KRAM MARIA<3<3

2009-07-31 @ 22:20:46
Postat av: patrik

Hej:) hoppas allt är bra med dig:)



Tyvär blir det ingen malta för våran del:( det ble lite knepigt när datumet ändrades till den 23:e:(



får äl åka nästa gång kevin har nån spelning där:)

2009-08-01 @ 17:08:56
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Yenny

Ja, åskan ska man ha respekt för och sååå många timmar jag spenderat i bilen då det åskat, och får sen läsa att den kan lika gärna slå ner i bilen som någon annan stans :)

2009-08-02 @ 17:38:07
URL: http://yennyli.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej gulliga Sofia :) Hoppas allt är bra med dig :D Har lagt in en fin intervju med dig som gjordes dagen innan Idol-finalen på min fansite :D Gå gärna in och titta om du vill :) Pussar och kramar <3<3

2009-08-02 @ 19:06:22
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Emelie Karlsson

Hej Sofia. Jag undrar om du kan lägga upp lite bilder från Törebodafestivalen som du tog. Kevin har lagt upp några på hans hemsida men jag kan inte se dom. snälla. detta är den bästa bloggen jag har läst

2009-08-02 @ 22:19:57
URL: http://emeemd.blogg.se/
Postat av: amanda ! :D

typiskt :P samma sak hände mig en gång, nu i sommaren.. låg på stranden och solade med familjen och så började det åska och regna... typiskt asså !

även om jag inte träffat dig, så känner jag att jag "saknar" dig, fast då mera att träffa dig.

high school musical i höst ? svara gärna !

kramisar

amanda <3

2009-08-09 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle