Våga Yoga!

Jag har ju tänkt börja mitt nya liv detta åt, det vill säga nyttigare matvanor och mer motion.

Haha, ikväll har jag vågat mig på yoga.
Kanske inte riktigt min grej.... Men jag gillade verkligen alla nya tips man fick när det gäller stretching.
Shit vad man fick sträcka ut musklerna, kände man inte tidigare att man levde så gör man det efter
pass yoga :o)  I promise!  Jag tror dock att jag föredrar styrketräning eller ett (ialla fall lite) ösigare
pass på gymmet. Men som avkoppling kan jag rekommendera det!

Nu känner jag mig så slö och lat så nu ska jag lägga mig under en filt framför tv:n en stund
innan jag går och lägger mig!

Thats all!
/Sofia


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anna

Hej!

Haha jag satt och klickade runt på massa bloggar och blev helt chockad när jag fick syn på din blogg och såg en bild på dig och Kevin! Oj, jag menar... Er har man sett i Idol och så var det med det! :) Tyckte dock att ni såg såååå söta ut tillsammans! :)



Ååh, hur var det med yoga? Var det svårt eller nåt? Jag och min kompis ska prova på yoga på söndag och jag känner mig riktigt nervös, så stel som man är! :D



Kram!

/Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle