Tvättkväll

Jag hade ett berg av tvätt igår! Hatar att tvätta men nu
fanns det inga alternativ längre haha, kläderna började ta slut
så jag var tvungen att ta tag i saken.

Jag hade möte igår också, det är ju så mycket man måste tänka på
när man säger upp sig från ett jobb, inte har något att  falla tillbaka på
och bara flyttar till en annan ort. Det är ganska stränga regler. Igår fick
jag veta lite mer om vad jag måste göra osv. Jag vill ju inte förlora stämplingen
eller bli utesluten från försäkringskassan! Massor att tänka på men det brukar
alltid lösa sig..

Många undrar hur det går med bostadsletandet. Och jag kan bara meddela att
vi har eventuellt fått en lägenhet, första hands kontrakt och allt. Vi har dock inte sett den
än men är den bara någorlunda fräsch så kommer vi att ta den. Den blir ledig i februari :o)

Som sagt.. det mesta brukar lösa sig om man bara tar ett steg i taget även om det känns just
nu som om mitt huvud ska explodera av all information haha!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anna

Jag tvättade i måndags. Det hade gått så långt att jag var tvungen att låna min sambos kalsonger=)

Det är skit jobbigt att tvätta, men skönt när det blir rent.

2009-01-29 @ 12:36:47
URL: http://nysansmat.blogspot.com/
Postat av: Sophia

Okej. Men de går säkert jätte bra med lägenhet och allt ska du se Sofia :)

När åker du hit till stockholm ? :D

2009-01-29 @ 15:05:27
Postat av: Ellinor

Härligt med en lägenhet på gång! :) Och äntligen får du och Kevin träffas i helgen!! Ta hand om er! KRAM

2009-01-29 @ 15:21:05
URL: http://ellaann.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ooohh, va kul! Sen så e det så kul att inreda så att det blir exakt så som man vill ;)

Fast såklart... det kanske e lite jobbigt, men tiden kommer ju när den kommer. Men det kommer nog bli grymt! =D

2009-01-29 @ 15:31:55
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Silan

Hej ! :) tycker att du skriver ganska bra, eller jag ville bara säga de !.. Men aa du fattar vad jag försöker säga :D HAHaha

2009-01-29 @ 15:39:44
URL: http://smokiinghot.blogg.se/
Postat av: Christina

Livet är tufft med alla papper och regler.

Stort äventyr du ska göra.

Grattis och hoppas lägenheten blir bra.

2009-01-30 @ 12:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle