Snöbus

Riktigt riktigt deprimerande väder idag. Det är inte speciellt kallt men det har små snöat och blåst hela dagen. Att det är mörkt 80% av dagen hjälper inte heller. Det känns precis som en sån där sommar dag då det är allmänt grått och dugg regnar hela tiden. Tror minsann att det är fler än jag som känner mig väldigt trött dagar som denna. Hade stora problem att ta mig upp ur sängen imorse. Blev en liten försening till jobbet, jag var så bombsäker på att jag hade minst 30  min kvar innan klockan var åtta, så där stod jag framför spegeln och sminkade mig i godan ro. Sedan inser jag att det faktiskt bara är 10 min kvar innan jag ska vara på plats. Oooppsss :P Well well.. Sånt som händer antar jag.

Imorgon är det iallafall äntligen fredag!! Och då kommer Frida, min bästa vän, på besök över helgen. *länga längta*
Vi får se vad vi hittar på för något skoj :o)

Ciao Ciao

/Sofia


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anna

allting går i slow motion nu när det är så mörkt.

försök att äta mycket D och C vitamin, det kör kroppen lite piggare.



gud va jag längtar till sommaren när man kan sitta ute i en park och grilla med sina vänner ända fram till 23 på kvällarna, och det fortfarande är varmt.



haha sjukaste grejen vi gjorde för 2 veckor sen..

det va snö, mörkt och kl var runt 8 på kvällen.

vi tog fram engångsgrillen köpte korv, vin och 4 ficklampor. sen gick vi ut i "vår" park och satt oss i snön och grillade, spelade kort och drack vin. haha det var en upplevelse kan jag lova....=/

2009-01-19 @ 13:05:22
URL: http://nysansmat.blogspot.com/
Postat av: alexander

vilken dag var det ? tror jag var i A-jaur då :P och hälsa på farsan på ica :P

2009-01-22 @ 22:11:24
Postat av: Adna

Háhaha aaa det är det men du är jätte bra på att blogga du har en jätte fin blogg lycka till med allt kram.adna

2009-01-25 @ 13:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle