Packning!

Idag vaknade jag vid nio tiden vilket är väldigt ovanligt, brukar nämligen
sova till tolv på helgerna! Men det är rätt skönt att stiga upp "i tid" någon
lördag också, så känns helgen längre.
Många tror att jag och kevin är tillsammans i helgen men det
är vi inte. Han är i Kiruna och jag hade ingen möjlighet att åka upp dit.
Det är ju cirka 37 mil så det är inte så nära som många kanske tror mellan
Kiruna och Arvidsjaur! :P
Men jag kommer att åka till Stockholm imorgon och spendera den kommande
veckan tillsammans med honom. Känns otroligt bra, det var ju drygt en måndad
sedan jag träffade honom. Just nu håller jag på att packa... Och jag gör samma
misstag varje gång... Nämligen att jag tar med mig på tok för mycket kläder än vad
som egentligen behövs.. Men jag tror att det är ett "tjej-syndrom" :P

Ikväll ska jag på gala. Kevin vann ju priset som Årets Arvidsjaur bo och ungdomskultur priset.
Eftersom han inte hade någon möjlighet att komma till galan, på grund av det tajta schemat,
så får jag åka dit och ta emot prisen. Han har också fått bestämma vart kommunens 10 000
kronor ska skänkas i år och han valde att ge dem till cancerforskningen. Ett bra val tycker jag!

Nu ska jag fortsätta packa och börja fundera på vad jag ska ha på mig ikväll! :D

Ciao!

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Micke

Behöver du en dejt ikväll? ;o)

2009-01-31 @ 15:52:57
Postat av: Sophia

Okej ;)

Men hur gör du med ditt jobb om du åker till stockholm imorn och är där denna vecka som kommer ? :)

Ha de så trevligt på galan :) Och ha en fortsatt trevlig helg :)<3<3

2009-01-31 @ 16:01:45
Postat av: Jenny

Hehe, det kommer nog bli kul att ta emot priset, tror ja! =D

2009-01-31 @ 16:06:50
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: daniella

kevin är bäääst!! :D<3

han är så speciell

2009-01-31 @ 16:38:14
Postat av: Miwa

tack Sofia för att du uppdaterar oss...såååå gulligt av dig....Fattar inte hur ni pallar o va från varandra en heeeel månad, vill inte ni ska från varandra en dag. Härligt för er att ni får en vecka tillsammans nu.....Fattar inte hur Kevin pallar detta tuffa schema som han haft sen IDOL vinsten, åka hit o dit hela tiden o såå jobba med sitt album och utan dig vid sin sida...tur de finns telefoner...Hoppas att allt löst sig med lägenhet nu för er....Ha en fortsatt bra helg o på Galan ikväll. Kram Sofia kämpa på allt är snart iland för er....Ps valet av var pengarna skulle gå var väl helt givet för Kevin ....Jag har alltid Rosa bandet på mig efter en förlust av bästa väninnan för 2 år sen Ds

2009-01-31 @ 17:03:24
Postat av: Anonym

Hej! Jo man packar nästan alltid för mycke. Men hoppas du och kevin får en trevlig vecka tillsammans. Kul att på gala. Snällt av dig att du tar emot priset istället för kevin. Är säker på att han skulle göra detsamma om du hade vunnit pris. Hoppas ni hittar lägenhet snart också. Men du får hälsa så gott till kevin. Kramar

2009-01-31 @ 20:29:58
Postat av: Sara

Hej igen! Va jag som skrev den senaste kommentaren. Det är mig du ska hälsa ifrån så gott till kevin.

2009-01-31 @ 21:08:48
Postat av: Christina

Så skönt för dig. 1 månad är lång tid.

Lova att ta hand om er nu och se till att han inte stressar för mycket

2009-02-01 @ 01:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle