Lägenheter




Sitter denna lördags kväll men en kompis och spanar efter en ledig
lägenhet i Stockholm. Det är minsann inte lätt att hitta något. Men det
finns ett par intressanta alternativ  iallafall! Det känns hur som helst att
det börjar bli dags att flytta nu, saknar min Kevin ofantligt mycket

Han har rätt mycket att göra nu med den kommande skivan och alla
turneér. Så det enda alternativet är att jag börjar röra på mig. Men först
måste vi ju ha någonstans att bo! Och det är INTE det lättaste!!!





Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Nina

Åh va ni är fina tillsammans!

2009-01-18 @ 00:25:22
Postat av: Pelle

Du är HET !!!

2009-01-18 @ 00:25:48
Postat av: Kajsa

mums

2009-01-18 @ 00:26:53
Postat av: Moa

Är det du som är Kevins Flickvän?

2009-01-18 @ 00:28:05
Postat av: patrik

Fin blogg sofia!:)

2009-01-18 @ 14:17:55
Postat av: Sophia

Ni är så fina tillsammans :)

2009-01-18 @ 14:33:32
Postat av: Anonym

Lycka till med letandet

2009-01-18 @ 15:28:45
Postat av: Natta

Så söta tsm :)

2009-01-18 @ 17:02:06
Postat av: carolina rigo

fan vd söt fu är sofia, hoppas du ser detta för asså, du måste ju vara den lyckligaste människan i världen, träfade kevin igår i trollhättan och blev superduper kär när han sjung i can se in your eyes och kollade rakt in i mina, ochjag är bara 14 år vill värkligen vara du sofia, du är min dröm <3

2009-01-18 @ 23:13:17
Postat av: jennifer

asså varför är du så sööt?!! jag är så himmla avundsjuuk! jag älskar verkligen keviin!! jag vill vara dejj! är otroligt avundsjuk på dejj! jag ringde typ 10 ggr på Kevin varje gång, älskar kevin och är så himmla avundsjuk på en sådan underbar människa som dejj och keviin!!.. du är min dröm! <3333

2009-01-18 @ 23:26:16
URL: http://jenkanpenkan.blogg.se/jenniferl
Postat av: jennifer

älskar verkligen Kevin! jag är så himmla avundsjuk på dejj, du är verkligen min dröm, att vara dejj skulle vara så himmla fantastiskt! snälla hälsa kevin från jennifer att jag älskar honom!!!!<33

2009-01-18 @ 23:28:29
URL: http://jenkanpenkan.blogg.se/jenniferl
Postat av: marielle

ni är det sötaste, finaste och gulliaste paret som finns så var rädda om varandra nu:)<3

2009-01-19 @ 08:47:30
Postat av: marielle

ni är det sötaste, finaste och gulliaste paret som finns så var rädda om varandra nu:)<3

2009-01-19 @ 08:49:16
Postat av: Hafsa

Guud vad söta ni är! :)<33

Och jättefin blogg juh, :D

Ha det bra!<33



Hafsa

2009-01-19 @ 16:12:33
URL: http://duuuu.bloggspace.se
Postat av: daniella

åååh ni är sååå söta tillsammans :)

jag skulle va den lyckligaste personen i världen om jag var du sofia :) att du har kevin :)



sofia vet du... kevin har rört mina axlar o jag höll nästan på svimma :) hihi när dom va på turne i norrköping så kom kevin alice o robin fram till just mig :O o dom fråga vart gina tricot låg och ja visade dom för att dom skulle hälsa på min kusin (victoria dogan) som åkte ut under kavlet i alla fall o på vägen höll/rörde han mina axlar :O :D o jag kan inte sluta tänka på de en av de bästa dagarna i mitt liv TAAAACK KEVIN!!! kan du hälsa till honom från daniella aydin :) som är victorias kusin snälla SNÄLLA!!

KEVIN ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!!!!

ha de bra :)<3

2009-01-19 @ 16:58:15
Postat av: daniella

åååh ni är sååå söta tillsammans :)

jag skulle va den lyckligaste personen i världen om jag var du sofia :) att du har kevin :)



sofia vet du... kevin har rört mina axlar o jag höll nästan på svimma :) hihi när dom va på turne i norrköping så kom kevin alice o robin fram till just mig :O o dom fråga vart gina tricot låg och ja visade dom för att dom skulle hälsa på min kusin (victoria dogan) som åkte ut under kavlet i alla fall o på vägen höll/rörde han mina axlar :O :D o jag kan inte sluta tänka på de en av de bästa dagarna i mitt liv TAAAACK KEVIN!!! kan du hälsa till honom från daniella aydin :) som är victorias kusin snälla SNÄLLA!!

KEVIN ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!!!!

ha de bra :)<3

2009-01-19 @ 16:59:15
Postat av: sara

ni är verkligen jätte fina tillsammans!

jag tror att det är fler än jag som är avundsjuka på det ni har tillsammans. började till och med gråta när han sjöng för dig på kärleks temat i idol :)

jag fick en kram av kevin i globen när hann vann och sen kom expressen och intervjuade mig under rubriken "inte bara johan som har galna fans som stöd" hehe! vet inte om kevin kommer ihåg mig.. aja, det var iaf den bästa kvällen i hela mitt liv! .. tack vare kevin! längtar så mycket tills hans skiva släpps, han är bäst! <3

tack vare dig så fick vi se honom i idol, och kommer få se honom i framtiden .. så tack sofia :D



kram

2009-01-19 @ 19:53:47
Postat av: Josefine

oj, jag snubblade in här av en ren slump. visste inte att du bloggade, vad roligt! ni är så fina ihop :D

2009-01-24 @ 16:06:07
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle