Då börjar blogg livet igen :)

Hejsan!

Tänkte att det kunde vara skoj att börja blogga igen. Jag hade en blogg tidigare men tog bort den, dum som jag var. Det är ju alltid smart att vara efterklok :)
Nåja, inte mycket att göra åt den saken. Jag får helt enkelt börja om på nytt igen.

Anledningen till att jag bloggar är framförallt för att jag tycker det är skönt att ventilera sig ibland men också eftersom det är roligt att mankan gå tillbaka och läsa vad man skrivit. Det finns ju kvar som minnen på det viset, nästan som fotografier.

Ska inte skriva allt för långt inlägg nu den första gången. Det var mest en uppvärmning!

Kram på er!

/Sofia.


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Har länge letat efter din blogg! Du är väl Idol Kevins flickvän?

2009-01-18 @ 00:41:14
Postat av: Linda

Kul att följa din blogg! Välkommen tillbaka ;)

Måste bara säga att du och Kevin är sjukt söta tillsammans!

2009-01-18 @ 22:47:03
URL: http://liindiiizen.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag letade rumpan av mejj efter din blogg, men sen hade min kompis den, ska läsa denna så fort jag kan typ varje dag! du och kevin 'r sjukt fina tsm! svara gärna på något :)<3

2009-01-18 @ 23:32:06
URL: http://jenkanpenkan.blogg.se/jenniferl
Postat av: johanna

hejhej. jag undrade bara vad kevins blogg heter. Jag hoppas att jag får ett svar. Läste precic att du hade blivit sjuk. Tycker synd om dig.Hoppas att du krya på dig.kram

2009-02-12 @ 11:11:54
Postat av: Anna C

Jag förstår hur du känner med det här att blogga det är som typ en dagbok som inte är hemlig. Jag tror att jag också ska börja blogga. (Skulle nog behöva det) ;)

Kramar

Anna

2009-02-19 @ 20:52:50
Postat av: Anna C

Jag förstår hur du känner med det här att blogga det är som typ en dagbok som inte är hemlig. Jag tror att jag också ska börja blogga. Jag skulle nog behöva det.

Kramar

Anna

2009-02-19 @ 20:54:39
Postat av: Anna C

Jag förstår hur du känner för det här att blogga.

Jag tror att jag också ska börja blogga. Jag skulle nog behöva det.

Kramar

Anna

2009-02-19 @ 20:59:16
Postat av: Anna C

Upps råkade skicka det två gånger

2009-02-19 @ 21:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle