Blocket

Måste nog vara en av världens bästa idéer hihi.
Jag satte in en annons imorse om att jag och Kevin
letade efter en lägenhet och jag har redan fått rätt många
svar. Några är mer intressanta än andra, vi får se
vad som händer. Men just nu ser det iallafall lite ljusare ut :o)
Det känns kanon bra!

Pratade precis med Kevin, han verkar vara jätte trött, stackarn, men
vem skulle inte vara det efter så mycket resande?
Hoppas han kan sova en timme eller två i bilen och att han sedan får
en god natts sömn!

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Lina

Haha ja, blocket är väldigt bra!

2009-01-18 @ 18:32:02
URL: http://broccolimos.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej sweetie! Du, vi hörde att du haft magsjuka, shit så trist! Och för att inte tala om äckligt. ;) Om du har tråkigt någon kväll får du gärna kika förbi, alma blir glad! ;) vi ses! /L

2009-01-18 @ 19:02:38
URL: http://lenajl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med lägenheten. Och Sofia stå vid din Kevins sida. Det händer mycket med honom nu ja med er båda. Ta hand om varandra.

2009-01-18 @ 19:13:02
Postat av: Ellinor

Fin blogg Sofia! Fick tipset av Kevin att kika in här! Hoppas du och Kevin hittar en bra lägenhet, ta hand om varann, ni är det sötaste paret jag sett!

2009-01-18 @ 22:52:09
Postat av: carro

hoppas ni hittar någon lägenhet! :)

2009-01-18 @ 22:53:08
URL: http://carrorocks.blogg.se/
Postat av: carolina

asså du är värklihen gullig <3

2009-01-18 @ 23:14:39
Postat av: Bostadsbytare

När jag flyttade till Stockholm så hittade jag min lägenhet på www.hemnet.se

Kram å good luck med sökandet!

2009-01-18 @ 23:18:14
Postat av: jennifer

så gullih är duu! <3

2009-01-18 @ 23:27:16
URL: http://jenkanpenkan.blogg.se/jenniferl
Postat av: Kicki

Jag håller med ! :D

2009-01-19 @ 07:14:15
Postat av: Vonne

Hej Sofia!

Önskar dig och Kevin all lycka och framgång. Viktigast nu tror jag faktiskt är att ni får ett fast punkt i ett gemensamt hem i Stockholm. Fint av dig att vilja stötta Kevins utveckling och flytta från det vackra arvidsjaur. Men jag kan trösta med att Stockholm är en fantastiskt fin huvudstad särskilt på sommaren med hela sin skärgård. Jag tror ni kan trivas där och hoppas verkligen att ni hittar en "lya" snarast. Med så mycket nytt ikring sig som Kevin har just nu och även du behöver ni säkert den trygghet ett eget gemensamt hem innebär för laddning av batterierna som det heter. Du har ju också dragits in i det här i grunden positiva men även förstås jobbiga och all eloge till dig från mig som är en dam boende i Örebro.

2009-01-19 @ 07:26:20
Postat av: Vonne

2009-01-19 @ 07:28:05
URL: http://vonneprat.blogspot.com
Postat av: Anna

Hejsan Sofia!

Jag hoppas det löser sig med bostad för dig och Kevin. Fick tipset av kevin att gå in här (från hans hemsida), kul att följa dig också. Vi är många fans som följer kevin och det är så roligt att läsa om att allt är bra mellan er. Ni är så otroligt fina tillsammans. Ta hand om varandra och stötta Kevin i allt han går ignom just nu (fast det vet jag att du gör =))

Mycket händer i era liv just nu, men som Kevin säger 'så länge ni har varann så klarar ni allt'



Jag är också i full gång med att söka bostad i Sthlm, men som du säger. Det är INTE det lättaste. Inte om man inte vill bli placerad i en sunkig liten etta i Alby, och vem vill det???



Hoppas du snart kan flytta ner till din Kevin, kanske ses vi i Sthlm i framtiden =)

Kram på dig!

Anna (Piteå)

Ps:kika också in på www.andrahandsguiden.se

Där finns en del sidor att kika på. Lycka till!

2009-01-19 @ 08:39:32
Postat av: Emma Simsek

heej :) gud va kul att höra ifrån dig.

såklart jag kommer ihåg dig :D

haha ja det har hänt en hel del här.

hos er oxå har jag sett haha.

hur är det med er? mustafa hälsar tillbaka, hälsa kevin :) kram

2009-01-19 @ 10:43:28
URL: http://emmasimsek.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad bra att det ser ljust ut. :)

2009-01-19 @ 10:58:39
URL: http://sixteen.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Sofia!

Trevlig blogg, ska bli kul att följa dig och grattis till äkta kärlek.



Jag har varit i kontakt med Kevin förut ang. La Chance armbanden. Jag skulle gärna ge dig lite mer info om dem och såklart ett till dig. Sedan vet jag att ett av Kevins armband är för stort och skulle behöva rättas till. Jag kommer att stå på två bröllopsmässor nu i Januari i Stockholm, kanske kan ni eller du komma förbi då eller dagarna i samband med mässan om ni/ du vill vara lite mer privata. Gå gärna in på min hemsida www.la-chance.info där finns också en mail adress som går till mig. Välkommen och hör gärna av dig!Vänligen Mia

2009-01-19 @ 11:42:57
Postat av: Anna

hej igen!



jag håller på göra om min blogg lite just nu. designa den. det är skit kul! tänkte att du också skulle tycka att det var roligt. den här hittade jag som jag blev helt förälskad i. http://blogger-templates.blogspot.com/2007/04/colibri.html

visst är den vacker! vet iof inte om du tycker om blommor. men det finns massor av annan design att välja mellan.



man kopierar en html text och klistrar in i bloggen under...hm utseende eller stilmallar tror jag.

här finns det mer fina såkallade stilmallar: http://mashable.com/2007/09/13/blogger-templates/

2009-01-19 @ 13:15:08
URL: http://nysansmat.blogspot.com/
Postat av: Maja

Hej detta är typ mer till kevin!!

Kevin kommer du ihåg mig? nej det gör du inte men jag var bakom tjejerna med planschen i ängelholm! Du sa bara: Hur e det? Det sa du väl till de flesta men jaja. Sen när jag hade fottat dig tog du typ ner ditt huvud till min mobil. haha säg varför ? :D

Kevin du äger!! Sofia ni två är såå söta tillsammans!

2009-01-19 @ 16:03:41
Postat av: Pernilla

Hej,hej!

Hittade hit via Kevins blogg.Hoppas verkligen att ni hittar någon lägenhet!! Min svägerska och måg letade efter en i höstas att hyra, de köpte en istället. Önskar er verkligen lycka till ´på bofronten. Måste bara säga att ni är otroligt vackra tillsammans!! Håll hårt i varandra, även när det blåser!!

Önskar er all lycka



många kramar



pernilla

2009-01-19 @ 17:31:00
Postat av: Marie G

Önskar er båda all lycka av hela mitt hjärta:-)

2009-01-19 @ 18:55:10
Postat av: alex

Trevlig blogg du har! :o) Ska kika in oftare!

2009-01-19 @ 20:31:06
Postat av: Adna

Hej sofia du har en jätte fin blogg hoppas det går bra för er om lägenheten och jag ger all lycka från mitt hjärta hare så bra hälsa kevin från mig .många pussar och kramar ahhaha hejdå!!!!

2009-01-22 @ 09:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle