Två flugor i en smäll!

Jajamensan! Idag hade vi "utflyttningsfest" samtidigt som vi firade min födelsedag lite i förskott.
Jag fyller ju inte år förrän på onsdag men eftersom jag inte kommer att vara hemma här i Arvidsjaur
då så firade vi den idag istället.

Jag känner mig mycket piggare nu. Mamma och mormor har hjälpt mig massor med packningen, tack och lov!
Hade jag inte haft dom så vet jag inte vad jag hade gjort.

Här kommer lite bilder av dagen som gått :o) Enjoy! hihi


Jag och mormor började dagen med en promenad :o) Visst är hon söt?!


När jag kom hem kände jag mig så mys sugen. Och när inte Kevin fanns till
hands så brukar Diesel ställa upp!


Sedan började folket rulla in! Karin, jag och Sanna!

Farmor, faster och mormor!


Min söta bror Tommy tittade också förbi! (Pssst.. Han är för närvarande singel!) hihi


Mamma hade bakat en kanon god tårta! Blir ni sugna?! :P


Ville man inte ha tårta så bjöds det på glass bomb också! Jag har världens
bästa mamma som ställer upp och bakar!


Jag fick ju en massa presenter också. Bland annat dessa örhängen av min gulliga mormor1


Jag fick också 6 stycken vinglas av denna serie som jag börjat spara på till
min och Kevins nya lägenhet! :D Super fina! Tusen tack!


Tack alla för en fin dag! Sist men inte minst vill jag skicka en alla hjärtans dag
hälsning till min underbara pojkvän som jag tyvärr inte kunde vara med ikväll!
Hoppas du läser detta gubben! Älskar dig mer än mest! Bara två dagar kvar tills
vi ses igen! PUSS!!!

Hoppas alla haft en lika härlig dag som jag!
Ciao!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Du är grymt söt!

2009-02-14 @ 19:11:18
Postat av: Mikaela Berninge

åh du fyller år samma dag som min pappa :)



hoppas du hade det bra fast du inte kunde vara med Kevin :( , önskar dig en fortsatt trevlig kväll :)

2009-02-14 @ 20:29:07
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: nicke

så roligt att ni kan komma igång snart!!!! ni är så söta tillsammans o det är en enorm styrka att vara 2 kevin är verkligen en fantastisk personlighet med den mest otroliga inlevelse i allt han gör och hans röst ÄR HELT underbar tröttnar aldrig på den han kan sjunga samma låt på så mång olika sätt ahhh bara njuta.. sofia du är en fantastisk tjej med hög medkänsla tolerans o förståelse kramar ta hand om varandra<3<3<3 o lycka till!!!!

2009-02-14 @ 21:53:50
Postat av: Britt-Marie

Grattis i förskott Sofia. Vilka fina vinglas. Det är väl samiska tecken på glasen eller?

Kram Britt-Marie

2009-02-14 @ 22:07:11
Postat av: Marie

Grattis på födelsedagen i förskott. Vilken underbar familj du har. Blir så glad när jag läser din blogg. Lycka till med flytten och ditt nya liv med din älskade Kevin.

2009-02-14 @ 23:07:45
Postat av: Sara

Hej! Vad bra att du fick hjälp med att packa. Hoppas du blir klar snart. Och att du vart nöjd med festen och presenterna. Va ju fina presenter. Grattis i förskott. Synd att kevin inte kunde va med. Men ni träffas snart igen. Då får ni fira din födelsedag och kanske alla hjärtans dag. Såg omslaget på hans skiva på hans blogg. Och den va jättefin. Ska köpa skivan när den kommer ut. Och låtarna kommer säkert va jättebra. Kramar

2009-02-14 @ 23:43:19
Postat av: Jenny

GRATTIIIIS, Sofia! Jaaa må hon leeeeva, jaa må hon leeeva, jaa må hon leeeva ut i huuundrade ååår....ja visst ska hon leeeeva, ja visst ska hon leeva ut i huuundrade ååår!! =D

Fyller du år idag, eller senare? Aja, grattis iaf! Jag fyller år idag ;D

2009-02-15 @ 09:14:51
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Karin

Jaha ja, nu kom man me på bloggen åxå. Tur att man ser hyfsat bra ut på bilden. Tack för fikat i går, de va jättesmarrigt. Ha det nu bra i Stockholm gumman, vi hörs...

1000 kramar från din vän, Karin Betsvall;)

2009-02-15 @ 12:03:55
URL: http://starlight77.bloggagratis.se
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia.

Jag bara måste skriva till dig igen. Ni verkar vara så underbara människor du och Kevin.Ta väl hand om varandra. Och vad rart du skrev om din mormor ja hon är söt.

Kramar från från Örebrotjejerna

2009-02-15 @ 18:52:17
Postat av: Christina

Vilken söt mormor du har och din mamma delar mitt stora intresse läser jag. Ni verkar vara lika tajta som vi är i min familj. Så skoj att du flyttar nu och så skönt för er två att vara tillsammans igen.

2009-02-16 @ 19:13:28
Postat av: Sanna

Ja nu var jag med åxå.. :)

Hoppas du ahr det gött vännen, kommer snart och hälsar på!!! Puss Puss

2009-02-16 @ 20:56:29
Postat av: monika

grattis på födelsedagen =)

2009-02-18 @ 16:40:02
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: Anna C

Kul med inflyttningsfest!!! Kommer du att sakna Arvidsjaur??

2009-02-19 @ 20:40:04
Postat av: Linnea Gröning

Åh, ser ut som att du haft en riktigt bra födelsedag (: Du och Kevin är verkligen hur gulliga som hellst (: Och jag kanske ska nämna, det är inte jag som skrev inlägget om grattis till dig det va min kompis, vi är några stycken som har bloggen tsm osv (: Men klart jag menat grattis till dig med :D Och vi är många många som verkligen längtar tills Kevins singel kommer ut, jag ska köpa den så fort jag får chansen! Ser såå mycket fram emot albumet med! Du måste vara såå stolt över honom (:



Puss!

2009-02-21 @ 18:37:57
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser att min söta syster karin är med på en bild :)hihi

2009-03-02 @ 14:28:34
URL: http://laestander88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle