Rysningar

Först tänkte jag svara på något som jag
ser att många undrar över: Kommer jag att följa med Kevin på hans turné i sommar?
Ja det kommer jag att göra, iallafall så mycket som jag bara kan. Det känns super kul!
Jag ser fram emot att se mer av Sverige och framför allt att vara nära Kevin.

Jag måste bara få säga till er att OM ni har möjlighet att se Kevin i en stad nära er så ÅK
och titta! Jag följde med honom igår då han repade med bandet och det är så förbaskat BRA!
Trots att jag har sett honom massor av gånger så lyckas han få mig att tappa andan, igen och igen.
Han kommer alltid med något nytt och fräscht! Sedan så syns det verkligen att han älskar att få sjunga
sitt eget material! Och när låtarna är så mäktiga så går musiken och hans röst rakt igenom en precis som en behaglig rysning. Jag Lovar!!!

Kul att ni tyckte om Street Lights, den är ju suverän! :D Gillade ni den låten så kommer ni att älska hans
album! Totally outstanding! Han har MÅNGA bra låtar och det är en upplevelse att se honom framföra dem live med ett band som verkligen vet vad dom sysslar med. Jätte proffsigt!

Ikväll blir det att se melodifestivalen. Hmm.. Tills det börjar vet jag inte alls vad jag ska göra. Kanske handla lite.

Ha det bra!

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: CA

Hallå Sofia!

Christina o Matilda här. Vi är på hockeycup med Markus och hans lag och har precis kommit hem från lite shopping...Spännande att få se Kevin in action på scen=)

Kram från oss

2009-02-21 @ 14:11:17
Postat av: Ellinor

Härligt att du förhoppningsvis har möjligheten att föja med på Kevins turnéer famöver!

Jag har tänkt att åka på två turnéer som kommer, och jag längtar verkligen!

Har Kevin varit med och skrivt låten Street lights?

Hur är det att bo i Sthlm då? Är det totallt different mot Arvidsjaur? :)



Ha det bra du med!

2009-02-21 @ 14:14:43
URL: http://ellaann.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh vad härligt för dig att få följa med honom, rena drömmen ju :D



Ha en bra dag Sofia :)

2009-02-21 @ 14:15:28
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag kan verkligen förstå hur mäktigt det måste vara! På IDOL-finalen rös jag ända in i märgen men då sjöng han ju alldeles för få låtar!!! Vilken dröm att få se en hel konsert!

Måste också få berömma Karin för den vackra tavlan hon tecknat av er, den är helt otrolig!!! Och jag skickar även ett tack till henne för den gulliga hälsningen hon lämnade i min blogg! Tack Karin

Var själv i Skellefteå och såg förra melodifestival-deltävlingen, hoppas att helgens bidrag håller samma klass!

Ha nu en riktigt fin lördag ni båda!!!! (Själv ska jag äta på "Old Duck Inn" och titta på melodifestivalen.)



Kram Ullis

2009-02-21 @ 14:34:02
URL: http://pechima.blogspot.com/
Postat av: Christina Schönbeck-Persson

Oh vad skoj då får man verkligen försöka åka och se han.

Skrev om min blogg med taxmaffian men ändrat adress.

www.glife.se/Taxmaffian

Ni får gärna läsa och njuta av mina underbara vovvar. Ha en underbar kväll!!!

2009-02-21 @ 16:34:58
Postat av: Miwa

Hej Sofia!!!! Tack för du bloggar :)

Nu längtar man ännu mer tills albumet släpps, Street lights är ju bara såååå bra, har nog lyssnat 50 ggr på den :)

Kul att du åker med på hans turnè,men bli nu inte ledsen när du kommer till Skåne..ha ha ...du kommer inte förstå ett ord av vårt läte (dialekt) härnere :)

Känner du dig som hemma nu i 08-landet :) Hi hi du vet väl att 08:or inte e riktigt 100% iga..bara 99%are....skämt....Kan säga att första ggn jag va däruppe såg jag inte en enda männska som gick lugnt o stilla..ha ha alla småsprang :)

Ha en bäst kväll m DIN Kevin...Kram från Skåne

2009-02-21 @ 16:36:08
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Vad kul det måste vara att få följa Kevin på hans turne. Och är han i närheten av oss så kan du lita på att vi kommer att gå och lyssna på honom. Första anhalt för oss blir ju Västerås. Har lyssnat mtcket på Street Lights och den är superbra. Ha en fin kväll, själva ska vi kika på melodifestivalen tillsammans med goda vänner

2009-02-21 @ 16:59:34
Postat av: maria selberg

hej sofia ! DEN VAR JÄTTEBRA LÅTEN MED KEVIN SKA VERKLIGEN BLI SPÄNNANDE ATT FÅ HÖRA ALBUMET OCH KOMMER HAN HIT TILL LULEÅ SÅ SKULLE INGET KUNNA STOPPA MIG ATT GÅ OCH SE HONOM DET ÄR LITE SOM BEATLES HYSTERI RUNT KEVIN HANS SJUNGER SÅ UNDERBART BRA,VAD KUL ATT DU KOMEMR ATT FÖLJA HONOM PÅ TURNE ,NÄ NU SKA JAG UT MED MINA VOVVAR HA DET BRA KRAMAR MARIA SELBERG

Postat av: Jenny

Åh, va spännande! En fråga bara: Finns det låtar som är skrivna av Kevin på plattan?

2009-02-21 @ 22:38:33
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Jag ÄLSKAR streetlights!

Han e så duktig! ;P

2009-02-22 @ 13:10:54
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: monika

vet du föresten när Kevin fyller år? :D eller jo, ja, det vet du ju självklart xP men när fyller han år?? =D skulle vara kul o fixa födelsedags present eller något :)<3



ha det bra =)<3

2009-02-22 @ 15:55:47
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska titta på Kevin i Malmö :) Ska du följa med då ? :D

2009-02-22 @ 15:56:37
Postat av: MICHELLE with every bit of me<3<3<3<

Hej sofia kommer du till luleå kalaset kevin ska ju dit i sommar hade varit kul och träfa dig och kevin längtar så mycket till det kan du säga när kevin fyler år så att man kan köpa nåt åt han. vad har du och kevin för TelefonNummer vill bli vän med er. det hade varit kul stora kramar michelle

2009-02-22 @ 17:14:35
URL: http://[email protected]
Postat av: MICHELLE with every bit of me<3<3<3<

hej det är michelle igen vad kul att du följer med på kevins på turne hans nya singel var ur bra han har en jatte vaker röst jag menar. underbar röst det ska bli spänande och höra albumet efter som att han har en under bar röst. det ska bli spänande och höra låtarna som han har skrivit stjälv stor kram MICHELLE SELBERG<3<3<3<3<3<3

2009-02-22 @ 17:23:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Linnea

kevin är bääääääst.. om du vill så kan du säga det till han, och jag såg han när han uppträdde i trollhättan med robin B och alice!

han var såååå bra <3

jag började gråta när han vann gför jag blev så glad!

kramkram!

2009-02-22 @ 19:15:33
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Åååh jag längtar tokmycket tills hans album kommer uut! <3

2009-02-22 @ 22:16:22
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: Jossan

Han är så bra. Street lights e super så bara längtar:)Lycko dig som har han nära dig hela tiden<3

ha det bra <3 kramar

2009-02-26 @ 19:40:29
URL: http://jossanslife.blogg.se/
Postat av: Jossan

Han är så bra. Street lights e super så bara längtar:)Lycko dig som har han nära dig hela tiden<3

ha det bra <3 kramar

2009-02-26 @ 19:40:37
URL: http://jossanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle