Phuu..

Det blev sent innan jag kom hem i lördags. Kvällen tog slut alltför snabbt.
Men det brukar ju vara så när man har roligt. Igår åkte jag och hälsade på min
bästa kompis Frida som jag nämnt tidigare, jätte kul att träffa henne igen. Vi lagade
tacos, såg film och pratade en massa om allt och ingenting :o) Vi hann även med en hel
del sex and the city avsnitt. Men vi har mer än en hel box kvar att se!

Idag hade jag en intervju med tidningen Amelia klockan ett. Det gick rätt bra. Det kommer
publiceras om ca 4 veckor. Efter vi var klara så shoppade jag lite, åt en pizza och ja... Nu
är jag äntligen "hemma" igen :)

Pratade en snabbis med Kevin igår efter han landat (han är ju i L.A nu som ni kanske vet).
Flygningen hade då gått bra och han hade kunnat sova lite så tiden hade gått relativt snabbt ändå.

Nu ska jag lägga mig framför Tv:n och bara slappa.. Känner mig helt slut.


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Linnea

Kanske lite efter, men vad gör Kevin i L.A ??

kraam <3

2009-02-23 @ 16:49:10
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Önskar Kevin all lycka i L.A :) Fast du borde varit med honom där tycker jag hhe :)

2009-02-23 @ 17:07:36
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja ,hoppas allt går bra med musikvideon :) Snart kommer ju hans album oxå :D :D

2009-02-23 @ 18:10:14
Postat av: Anna

Har lyssnat på YouTub på hanns singel,låter jätte bra!

Har förhandsboka skivan på cdon.

Fast Karin skulle ju få en med autograf,sa hon.

Hoppas det går bra för dej att hitta i Stockholm, det är en utmaning att kolla kartor vart alla tunnelbannor går så man inte hamnar fel.



Grattis i efterskott:)

Såg er på vimmelbilder från bion



Kram/Anna.Å

2009-02-23 @ 19:17:20
Postat av: Christina

Så mysigt med en tjejkväll.

Det måste vara tomt nu när Kevin åkt.

Fast USA är ett underbart land.

Ska bli spännande att läsa om dig.

Saknar du dem där hemma mycket???

2009-02-23 @ 20:20:27
URL: http://glife.se/Taxmaffian
Postat av: Marie

Skönt att du har kompisar i stan när Kevin måste vara borta ibland. Hans nya singel är jättebra, fina bilder i dagens Aftonbladet också. Du kan väl skriva när artikeln om dej i Amelia kommer. Roligt att Arvidsjaurs kommun uppmärksammar er så mycket. Sköt om dej! Kramar från ett väldigt snöigt Norrbotten.

2009-02-23 @ 20:50:56
Postat av: Vida

Det låter jättetrevligt med en "tjejkväll"! :)

Jag längtar tills Kevins skiva & musikvideo kommer ut - jag ska verkligen köpa den på direkten, ska också komma och se på turnéer! :D

Jag ska bara säga till dig Sofia, att du värkar JÄTTEtrevlig & rolig ! <3

Sköt om dig nu! <3

2009-02-24 @ 12:16:12
URL: http://tredjejan.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Du verkar verkligen vara en mystjej (: Förstår att Kevin är glad över att han har dig :'D Jag gillar din blogg Sofiaa (: Hoppas jag får träffa dig någongång, du är cool :D Haha! Ska du följa med Kevin till signeringen i Barkarby nästa söndag tror jag att det är? (: För jag ska antagligen dit. Sen kanske jag ska till konserten i Västerås med :D Jag längtar som en jädrans tok !! (: Kevin är Bäeäeäast (: Puss och Kram

2009-02-24 @ 14:54:30
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: monika

hej :D när fyller kevin år? :) skulle vara kul o fixa ngt till honom :)

2009-02-24 @ 17:07:01
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle