NEJ NEJ

Det som inte får hända har hänt! Jag har gått och blivit sjukt!
Det har jag verkligen inte tid med! Jag ska ju hinna med en massa
grejer i veckan. Hur ska detta gå? Förhoppningsvis är det något som
går över snart...

Det är ändå svårt att vara bitter en dag som denna för det är verkligen vackert väder!
Det är dagar som dessa som jag definitivt kommer att sakna när jag flyttar.
Men jag får väl komma hem och hälsa på med jämna mellanrum.


 
Det är många som ställer frågor. Jag försöker svara lite då och då.
Nu var det en person som undrade om jag tycker att det är svårt att förstå
Kevins svenska ibland.  Men det kan jag inte påstå. Kevin har blivit så otroligt
duktig på att prata och han kämpar på med att skriva som ni kanske ser på hans
blogg.. Han är inte rädd för utmaningar. :o)
Vill också skriva att jag tycker det är super kul med alla kommentarer! Verkligen
jätte roligt!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: daniella

jaa kevin har blivit sååå duktig på svenska :D han skriver jättebra också :)<3



kevin!!! :D<3 är bäääääääääst!! :D

2009-02-11 @ 16:11:32
Postat av: Mikaela Berninge

jag tycker det är gulligt när han srkiver lite stavfel hihi :D :)

2009-02-11 @ 16:27:23
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Sophia

Nej stackare. Men hoppas de går över snart :)



Okej. Jag och säkert jätte många andra tycker att de är hur kul som helst att du har börjat blogga. :) Då får man inte bara veta vad Kevin sysslar med från dag till dag utan dig med :D De är jätte kul.

Ha en fortsatt fin dag med mycket snö och så <3 :)

2009-02-11 @ 16:52:43
Postat av: Marie

Hoppas du blir frisk fort!

2009-02-11 @ 17:04:35
Postat av: Anna

Hej Sofia, ville bara skriva en kommentar när jag ändå läser din blogg. Kul att få följa med dig o Kevin i ert nya liv med flytten till Sthlm och allt. Kevin var så snäll och trevlig på lördan när han sjöng för oss i Åre! Ha det bra och hoppas du blir bättre snart!

Mvh Anna

2009-02-11 @ 17:42:14
URL: http://annasareblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej, stackare.

Måste vara jobbigt att vara sjuk och packa och all stress!

Klart det inte är svårt att förstå Kevins svenska han är ju super duktig!



Krya på dig!

2009-02-11 @ 19:31:00
URL: http://liindiiizen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men han e ju grym på svenska, jag tycker att det var en dum fråga! Man har ju alltid förstått vad han menar o säger... aja ;P

Vilken sjukdom? Snälla, säg inte att det är magsjuka!! Det e så hemskt, man vill ju inte bli magsjuk nu... man vill ju aldrig bli det, men du har ju så fullt upp, så det var verkligen "bad timing". Men krya på dig, hoppas det blir bättre! ♥

2009-02-11 @ 19:49:52
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Christina

Krya på dig!!!

Han är grym på svenska. Det finns många som varit här i 10 år som knappt kan nåt allt.

2009-02-11 @ 20:16:38
Postat av: Ellinor

Kul att du bloggar! Jätteintressant att få följa ditt liv!

Jag skulle vilja ställa en fråga... Hur känns det när Kevin ska på många turnéer nu i vår o sommar? Kommer du att följa med på några? (det skulle jag tycka vore va kul att få säga hej till dig!)



Vill önska sig stort lycka till med flytten till Sthlm. Vilken resa du gör, men jag tror inte du kommer att ångra dig i alla fall. Och så vill jag hälsa KRYA på dig och hoppas det bara är något tillfälligt.

2009-02-11 @ 23:35:08
Postat av: emmanylund.blogg.se

Hoppas verkligen att det inte är något långvarit då! :)



Sen så beundrar jag dig verkligen som kan flytta ifrån norrland till storstaden. Själv är jag en norrlands älskare och skulle inte kunna tänka mig att bo i sthlm. Du gör det bra!



Krya på dig!

Kram Emma

2009-02-12 @ 08:54:16
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: johanna

vad heter kevins blogg???

skulle gärna vilja veta det.

2009-02-12 @ 10:05:27
URL: http://sofiadirekt.blogg.se/
Postat av: monika

kevins svenska är ju SJUKT bra, jämfört med audition till exempel. Helt sjukt egentligen hur snabbt han har lärt sig :)<3



jag är också ursprungligen norrlänning. Kiruna/Pajala. Bosatt i sthlm, det är iiinte mkt jag fått se sånna där dagar =( åker bara upp på somrarna. Shit vad jag saknar norrland! det har sin charm =)<3

2009-02-12 @ 10:26:45
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej du.

Längesen jag kikade in här nu.

Ett gammalt(och äckligt men fungerar konstigt nog oftast) kock knep för förkylning:

koka upp vatten tillsammans med skalad ingefära i stora bitar, och en halv vitlök. (klyftor skalade)

Vitlök är en av de starkaste anti-mikrobiella växterna och kan döda bakterier och virus.



Sov mycket också, när man sover bygger kroppen upp imunfösvaret igen.Fast det är lite svårt att sova när man inte har tid..=/ Krya på dig.

2009-02-12 @ 12:15:29
URL: http://nysansmat.blogspot.com/
Postat av: Britt-Marie

Vi kan lätt förstå Kevin så varför skulle du ha svårt att förstå honom?? Han är superduktig som på så kort tid lärt sig svenskan. Konstig fråga. Hur som helst Sofia krya på dig. Vacker vinterbild du satte in.

Kramar

2009-02-12 @ 13:00:00
Postat av: Patrik

jag satt på kevins rad under 1 fredag:) då satt jag typ breve dig och nån kille:)

2009-02-12 @ 17:09:26
Postat av: michelle

hej sofia jag tycker också att kevin har blivit jätte duktig på svänska. jag har en fråga till dig tycker inte du att det är svårt jag menar att kevin är ju borta gnska ofta och spelar in skivan och snart ska han ju på turne. kan inte du stopa in bilder på dig och kevin krya på dig hälsningar michelle sofias och kevins fäns

2009-02-12 @ 19:20:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

Hej! Hoppas du blir bättre snart. För är ju inte kul att va sjuk. Och du som ska hinna med grejor nu. Då har du ju inte tid att va sjuk. Hoppas flytten går bra. Tycker att kevin är jätteduktig på svenska. Han har verkligen lärt sig det bra på kort tid. När det va schlager på idol och han sjöng på svenska. Jag tycker han sjöng jättebra på svenska fast han inte hade bott i sverige så länge. Men ha det bra och krya på dig. Kramar

2009-02-12 @ 22:14:04
Postat av: Anonym

Hej! Hoppas du blir bättre snart. För är ju inte kul att va sjuk. Och du som ska hinna med grejor nu. Då har du ju inte tid att va sjuk. Hoppas flytten går bra. Tycker att kevin är jätteduktig på svenska. Han har verkligen lärt sig det bra på kort tid. När det va schlager på idol och han sjöng på svenska. Jag tycker han sjöng jättebra på svenska fast han inte hade bott i sverige så länge. Men ha det bra och krya på dig. Kramar

2009-02-12 @ 22:16:14
Postat av: bia

Hej Sofia,

Vill tacka dig att du övertalade Kevin att prova till Idol. Det gjorde att vi alla fick uppleva en stor talang och en fantastisk människa och artist. Lycka till i Stockholm !

2009-02-14 @ 15:08:29
Postat av: Anna C

Hej Sofia!

Snälla hjälp mig!!!

Vad heter Kevins blogg!!!!

PS Krya på dig!!

2009-02-14 @ 17:47:05
Postat av: Miwa

Till Anna C....här är länken till Kevin :)

http://www.kevinborg.se/blogg/



Hej Sofia!!!

Hoppas du har blivit frisk nu o landat i Stockholm.



Ha en bäst Alla Hjärtans Dag.



Kram från Skåne

2009-02-14 @ 18:01:20
Postat av: Sophia

E du och kevin med varandra denna dag som är alla hjärtans dag ? :D

Eller e ni ifrån varandra.

2009-02-14 @ 18:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle