Myys

Tänkte att jag skulle uppdatera lite.
Det var helt magiskt att träffa honom igen, det var precis
som jag hade tänkt mig! :o) Det var någon som kommenterade
att det skulle vara som en film snutt hehe och det var det faktiskt.
Det känns otroligt bra att vara tillsammans igen, jag njuter av varje sekund.
På kvällen följde jag med honom till Svenska spel galan. Det var roligt att se
honom uppträda live igen. Han ägde verkligen på scenen!!! Jag är så stolt över
honom!

Idag är jag med honom i studion, han sliter som ett djur för att plattan ska bli så
bra som möjligt. Och jag kan helt ärligt säga att skivan kommer bli kanon bra!
Han har super bra låtar!

Ska också berätta att det gick bra för mig att ta emot priset, hehe. Jag slapp hålla tal vilket
var en otrolig lättnad! :P



Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Förstår att det måste vara otroligt skönt att vara tillsammans igen!!! Jag förstår att det samtidigt måste vara otroligt jobbigt att vara ifrån varandra så mycket som ni är... sköt om er

2009-02-03 @ 16:12:52
Postat av: emma

tack för att du håller oss uppdaterade om ditt liv också. Roligt att läsa!

2009-02-03 @ 16:54:04
Postat av: Emma Simsek

mysigt att ni får vara tillsammans nu igen gumman :)

2009-02-03 @ 17:02:55
URL: http://emmasimsek.blogg.se/
Postat av: Jenny

Omg, det var ju jag som kommenterade det! Du e för härlig, asså =')

Men va skönt, njut varje sekund! Hälsa från mig, "filmsnutts-idén-tjejen-Jenny"! ;D

2009-02-03 @ 18:36:45
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Vad bra att det blev så bra som du tänkt dig. Såg på Kevins hemsida att du fick chans att följa til Los Angeles och se honom spela in sin första musikvideå. Vad bra! Den blir säkert ännu bättre om du kan ladda honom med lite energi. Hoppas du kan skvallra lite till oss om det ni gjorde förutom innehållet i videon eftersom det säkert är hemligt. Ha det så bra!!!

2009-02-03 @ 19:59:06
Postat av: Mostra

Fin blogg du har, gumman!



/Kramisar

2009-02-03 @ 20:07:30
Postat av: Karin

Hej! Vad bra att det blev så bra som du tänkt dig. Såg på Kevins hemsida att du fick chans att följa til Los Angeles och se honom spela in sin första musikvideo. Vad bra! Den blir säkert ännu bättre om du kan ladda honom med lite energi. Hoppas du kan skvallra lite till oss om det ni gjorde förutom innehållet i videon eftersom det säkert är hemligt. Ha det så bra!!!

2009-02-03 @ 20:10:42
Postat av: Ellinor

Härligt Sofia! Jag blir glad av att läsa din blogg, du och Kevin sprider verkligen värme. Fortsätt med det och vad kul att du fick ta emot hans pris :) Skönt o slippa talet med, hehe!

Ha det bra!

2009-02-03 @ 22:24:42
URL: http://ellaann.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej, tack för uppdateringen Sofia! Hälsa Kevin och ha det så bra "däröver". Hoppas resan gick bra och omställningen i tid. Det skiljer ju några timmar mellan USA och gamla Sweden.

2009-02-03 @ 23:07:53
URL: http://vonneprat.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie

Sofia du har all anledning att vara stolt över Kevin. Vilken begåvning Kevin har. Och vi tror att albumet blir superbra.

2009-02-04 @ 18:46:03
Postat av: fridaa

åh, jag slumpade bloggar och då kom du fram. då tänkte jag: "Men henne känner jag igen!" och sen så fick jag ju fram att du är ju kevins flickvän!

haha, så coolt ; )

vilka fina bilder, gillar också din design!

kolla gärna in i min blogg och kommentera min nya design (:



2009-02-08 @ 23:19:57
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle