Hello Stockholm!

Japp.... Nu har jag precis kommit fram till lägenheten och min fina Kevin.
Det märks att han har längtat efter mg precis lika mycket som jag längtat efter honom.
Han hade stor städat och gjort så fint när jag kom fram. Nu gick han iväg och handlade
lite mat som han skulle göra i ordning till oss. Sötisen.

Jag sovde inte så bra inatt. Låg och tänkte på en massa saker plus att jag hade lite
separationsångest haha! Men det känns bättre nu när jag väl är framme. Dessutom
har jag och Kevin redan planerat en liten tur hem till Arvidsjaur när tillfälle ges.

Klockan 13.00 ska jag följa med honom på ett möte och ikväll händer något roligt! :D
Vi ska nämligen på bio premiär wooohoooo! "Män som hatar kvinnor" Någon som läst boken?
Det ska bli jätte kul, har aldrig varit på något liknande tidigare så det blir spännande.


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Carina

Vad glad jag blir för er skull. Jag saknar min man bara efter en dag och er kärlek till varandra verkar vara lika stor som vår. Lycka till att komma in i stockholms-livet. Hoppas bion är bra, var på Australia för nån vecka sen, den kan jag rekommendera.

2009-02-16 @ 11:14:21
Postat av: kia

Hej Sofia första gången jag kommenterar i din blogg men jag läser den ofta. Vad kul att ni äntligen får vara tillsammans! Förstår att du har separationångest det är inte så konstigt! Med Kevin o allt roligt som ni har framför er så ser det bara ljust ut. Ha så kul i kväll o en stor kram till er båda!

2009-02-16 @ 11:16:28
Postat av: Anonym

2009-02-16 @ 11:56:52
Postat av: Mikaela Berninge

åh vad gulligt av honom att städa :)



ni får ha det så bra ikväll :)

2009-02-16 @ 12:15:11
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela Berninge

åh vad gulligt av honom att städa :)



ni får ha det så bra ikväll :)

2009-02-16 @ 12:15:11
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Miwa

Va glad man blir när man läser att ni äntligen är nära varandra igen. Precis så det ska va med er :) Önskar er all lycka med ALLT:)

Kram till er båda från Skåne

2009-02-16 @ 14:58:32
Postat av: matilda

Hej kusinen! nu har jag skaffat en blogg! :) när ska ni komma till arvidsjaur? :)



hälsa kevin från mig!



Kram/Matilda

2009-02-16 @ 15:10:16
URL: http://www.matildaomallt.blogspot.com
Postat av: Christina A

Vad kul och jag tror verkligen att den filmen är bra.

Hälsa Kevin och titta gärna in på min blogg...

2009-02-16 @ 15:25:06
Postat av: Jenny

Awww, som en filmsnutt - igen! =')

Va kul med bio, jag är faktiskt sugen på att se "Bröllopsduellen" och "En shopaholics bekännelser".

2009-02-16 @ 17:20:20
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Christina Schönbeck-Persson

Jag skriver till mitt hela namn för jag ser att det finns mer Christinor så du kan hålla reda på oss.

Så skönt att du är på plats nu men det måste kännas jobbigt att vara så långt från familjen. Tur att datorn finns. Jag har ju mina barn hemma än fast de är vuxna. Jag njuter av varje dag. Hälsa nu Kevin och var rädda om varandra och glöm inte berätta om hur filmen var.

2009-02-16 @ 19:16:16
Postat av: Emma

Du kommer nog få göra massor med roliga saker nu när du flyttat till Sthlm och kan vara med på allt som händer runtomkring Kevin. Kul! :)

Du måste lova att blogga om allting, så vi alla kan se vad du får vara med om!

Kram

2009-02-16 @ 19:21:34
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie Nielsen

Ha en trevlig kväll. Boken var jättebra.

2009-02-16 @ 19:34:08
Postat av: Yvonne

Hoppas du kommer att trivas i Stockholm och det tror jag säkert för det är en fin stad. Är uppvuxen där men bor numera i Örebro. Hoppas filmkvällen blir bra! Sköt om er!

2009-02-16 @ 20:17:08
URL: http://vonneprat.blogspot.com
Postat av: Tessan

Låter skönt att komma fram efter en lång resa, men lite jobbigt med separationsångesten. Jag känner igen mig lite, jag är själv en lantis från västergötland som flyttade till Sthlm pga skola och jobb, utan att kunna staden över huvud taget... Lite läskigt, men den här staden var lättare att tycka om än jag hade trott =) Du kommer säkert trivas efter ett tag =)

Kram och lycka till!

Tessan

2009-02-17 @ 00:30:06
Postat av: Mamma Lena

Hej min lilla gumma!!!

Vad bra att Kevin tar god hand om dig. Det är lite tomt här hemma just nu men jag vänjer mig nog snart. Har varit lite bortskämd med att ha dig hemma. Tänk vilket äventyr du och Kevin har framför er. Önskar er all lycka!!!

2009-02-17 @ 10:04:58
Postat av: Ellinor

Härligt att du bloggar Sofia! :) Ta hand om er i stora Stockholm!

Kram till dig och Kevin!

2009-02-17 @ 11:31:58
Postat av: Mandy

Hälsar dig hjärtligt välkommen till stockholm och hoppas att du kommer att bli kär i stan. Och en stor fördel med huvudstaden är ju att det finns jobb här... och allt kul ligger runt knuten.. Kram på dig Sofia

2009-02-17 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle