Cola/Godis Sugen!!!

Hej Alla Glada!
Hoppas helgen har varit till belåtenhet!
Personligen tycker jag att helgerna springer förbi alldeles för snabbt!
Det hinner ju nästan inte ens blir fredag så är det helt plötslig måndag
igen! Men men.. What to do.. Thats Life ;p)

Ikväll sitter jag och försöker planera hur jag ska hinna med allt denna vecka.
Min sista arbetsdag är på fredag och jag kommer att försöka flytta redan till
helgen. Jag har miljoner saker att göra innan... Nu känner jag att det är lika bra
att sätta sig ner och göra en lista på vad som måste hinnas med.
Jag ska försöka börja packa lite kläder ikväll. Och resten imorgon. Nu försöker
jag komma på det smidigaste sättet att få ner alla sakerna till Stockholm!
Tåg Eller buss... ? Jag måste först se hur mycket saker jag kommer att ta med
mig innan jag bestämmer mig.. Men det måste bli snart så jag inte blir utan biljetter!

Just nu känner jag att jag skulle kunna döda för en coka cola och lite godis! hihi
Men jag har då inte tänkt att gå utanför dörren en endaste gång till ikväll! Det är
svinkallt. -21 grader närmare bestämt! :O Så jag får allt klara mig till imorgon
om jag forfarande känner för det då...

Ha en skön kväll!




*Vill haaa*

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Lisa

Om jag kunde skulle jag köpa dej en cola och hjälpa dej packa! :D

2009-02-09 @ 19:55:15
Postat av: Miwa

Vilken fin bild på dig...Sååå glad för er skull att ni äntligen ska få vara tillsammans för alltid. Kul att du bloggar så vi får reda på lite, vad som händer omkring er.Kevin säger ju inte så mycket i sin blogg om er :)Va kul för er om det blir en tripp till Malta m turnèen. Men Sofia lova att ni kommer tbx till Sverige igen :) Ni har ju blivit våra idoler båda två :) Ni är ett så otroligt vackert o kärleksfullt par ihop. All lycka till er

2009-02-09 @ 20:48:05
Postat av: Anonym

Jag är också sugen på cola ...! x'D -21 grader? :O Det låter hur kallt som helst! Här, i Södertälje är bör man inte klaga så mycket - endat -5 till -10 grader, och folk går runt och klagar hur kallt det är. xD Haha ... men det var en jättefin bild!

2009-02-09 @ 21:01:43
Postat av: Sophia

De låter som att de kmr bli en otrolig stressad vekca för dig.

Men sen kommer du till stockholm och är med din underbara Kevin :)



De var en grymt fin bild på dig måste jag säga:)

2009-02-09 @ 21:12:52
Postat av: Natalie

Hej Sofia :)

Gillar faktiskt att läsa din blogg, man blir sugen på att få läsa mer varje dag. Den är jätte bra.

-21 grader sheat och jag som klagar på stockholmsväder som är -5 -10 ungefär hehe

Och jätte fin bild på dig :)

Ska kika förbi varje gång jag har tid efter jobbet ..Jobbar som frisör i Stureplan så om du vill ha en bra frisör är det bara att säga till :)

Hälsa Kevin så mycket och att jag längtar tills hans album kommer ut .



Hälsningar



Natalie :)

2009-02-09 @ 21:21:02
Postat av: Britt-Marie

Hejsan

Förstår att du har mycket att göra,alltid massa pyssel när man ska flytta. -21 grader fy tusan så kallt. Här har vi -14 och det tycker jag är i mesta laget.Ha det bra och lycka till med flytten

2009-02-09 @ 22:49:43
Postat av: Patrik

Din blogg är jätte fin:)

2009-02-10 @ 02:19:59
Postat av: frankee

Lycka till med flytten nu Sofia! Hoppas du kommer trivas där nere! Annars så finns vi ju kvar här uppe :) Om vi nu inte snöat bort som det verkar som nu! :D

2009-02-10 @ 08:11:33
URL: http://frankee.blogg.se/
Postat av: hafsa

Håller med dig helgerna går alldeles för fort :P :)

<3

2009-02-10 @ 11:43:59
Postat av: Lena&Alma

På villavägen var det -26 igårkväll! :)

2009-02-10 @ 12:43:57
Postat av: emma

Jättefint kort!



Ja, visst är det otroligt jobbigt när man blir sugen på nåt man inte har hemma?! Sånt borde inte få hända! :)



Kram Emma

2009-02-10 @ 13:43:30
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina ögon!

2009-02-10 @ 18:24:32
Postat av: Christina

Så gott att du snart flyttar till lite värme.

Grattis till lägenheten och så underbart för er

2009-02-10 @ 20:03:38
Postat av: Anonym

-21 grader :O SHEEEEEEEET

2009-02-10 @ 20:47:45
Postat av: Rebecca

så söt du är!

2009-02-10 @ 21:33:20
URL: http://resolute.blogg.se/
Postat av: frankee

Jo man måste ju prova på nått nytt tillslut. Man är ju inte så van vid storstäder då man är härifrån det är nog det. Det blir kanske inte direkt några lugna och stillsamma promenader på senkvällarna längre. Men säkert mkt annat som inte finns här! Det är bara bra med mig, som sagt, bara lite less på snön!! Det får lätt bli sommar nu! :)

2009-02-11 @ 00:09:18
URL: http://frankee.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hejsan Sofia.. Du jag håller med dig om helgerna och jag tycker man borde vara ledig onsdagar också så man bara jobbar två dagar irad MAX.. vad tycker du om det... - 21 yack då är det ju nästan så man fryser fast... här i stockholm har vi i år haft som kallast -9 och det var en natt så nu kommer du till sydligare breddgrader :) här brukar det ligga runt nollan...men och andra sidan så är den eventuella snön här inte lika fin... skitig och slaskig.. hoppas verkligen Kevin har slutat att äta snö nu när han bor i Stkhlm :) annars kan det gå illa... välkommen ner till stockholm...tror du kommer att gilla vår stad.. speciellt när våren kommer då är det magiskt här nere... och den kommer ju redan i April här :)



kram

2009-02-11 @ 09:37:55
Postat av: sabina kjellhard

tjoo :D Du är grymt fin, nu har du gjort mig cola sugen xD :)

2009-02-11 @ 09:50:28
URL: http://somsabina.webblogg.se/
Postat av: Linda

Hej Sofia!

Tycker veckorna borde vara helger och helgerna veckor om du fattar vad jag menar! haha



Usch fy blä med -21 grader här nere i Åmål klagar vi som bara den vid - 2 =P



Kram!

2009-02-11 @ 15:09:20
URL: http://liindiiizen.blogg.se/
Postat av: Natta :)

Ojjj , -21 ??

Jag klagar på att det är -1 här i skåne ;P Haha

2009-02-11 @ 18:34:25
Postat av: Malin (Bloggtjej)

Hej :)

Bilden var jättefin!!

Ser att du blivit sjuk. Krya på dig. //Malin, Boden.

2009-02-13 @ 23:03:18
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Mandiis

Asså Sofia, du är så söt! Jag blir galet glad när jag ser dej (:

Du har världens finaste pojkvän, vet du det?

Jag träffade honom på Bilia i Kungsbacka i lördags och han signerade.

Världens bästa dag.

Kram Mandiis

2009-02-23 @ 15:56:13
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle