Äntligen!!!

Idag skrev vi på kontraktet för vår lägenhet. Vi kan flytta in redan till veckan. Oj oj.. Allt händer så fort nu. Vet inte hur vi ska hinna med allt. Kevin har ju väldigt pressat schema just nu. Lägenheten står helt tom nu (såklart) och vi måste ju inreda den. Men det ordnar sig nog. En vän till familjen som pendlar rätt ofta mellan Arvidsjaur och stockholm kommer med en låda som min mamma har skickat med honom. Med dom mest nödvändiga sakerna vi kommer att behöva. Han kommer imorgon bitti.

Kevin har gått och lagt sig. Han måste stiga upp före tuppen imorgon, 05.15, så han hinner fram till sin första spelning. Spännande! Lyckos alla er som får chansen att se självaste premiären :o) Själv ska jag börja fixa med lägenheten.

Hare gott!

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ellinor

Du är duktig Sofia :) Jag håller tummarna för dig att det går bra med lägenheten! Du & Kevin är bäst!

2009-02-26 @ 20:50:49
Postat av: CA

Vad kul att börja med lägenheten!!! Hoppas att man har vägarna förbi Hufvudstaden snart så att man kan få se den=)

2009-02-26 @ 20:53:13
URL: http://caharonu.blogspot.com/
Postat av: Mamma Lena

Skulle vilja vara och hjälpa dig lillgumman men jag vet ju att du klarar allt galant. Hoppas vi kan komma med resten av grejorna snart för de lär ni behöva. Gissar att Ikea får besök av er snart...

2009-02-26 @ 21:02:57
Postat av: kia

Vad kul! Önskar er båda lycka o det kommer säkert att gå jättebra, ta en sak i sänder så ordnar det sig, Kram till er båda

2009-02-26 @ 22:32:11
Postat av: kia

Vad kul! Önskar er båda lycka o det kommer säkert att gå jättebra, ta en sak i sänder så ordnar det sig, Kram till er båda

2009-02-26 @ 22:33:43
Postat av: Mikaela

Lycka till med lägenhetenn Sofia :)

2009-02-27 @ 07:17:54
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: susanne

Hej Sofia vad roligt att ni får flytta in i er egna lägenhet,flytten kommer att gå bra bara man tar det i tur och ordning.Tur att du har vänner som kan hjälpa dig.Hälsa din fina Kevin att vi ses till våren på Springbreak i Kalmar.Hälsn.Susanne

2009-02-27 @ 13:12:11
Postat av: Jenny

Åååhh, va kul! Grattis till lägenheten! =D

2009-02-27 @ 13:26:57
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Vad kul det blir för er att inreda den nya bostaden.Hälsa Kevin från oss när du talar med honom och önska honom lycka till med premiären på hans turne. Han är såå duktig din Kevin. Vi är så många i detta avlånga land som beundrar honom,från tonåringar till äldre människor. Vi längtar tills april då vi ska till Västerås och se honom live. Ha en fin helg

Kramar från Britt-Marie och resten av Örebrotjejerna

2009-02-27 @ 15:52:43
Postat av: Sandra

Blev det södermalm eller stureplan?:)

2009-02-27 @ 16:22:39
Postat av: Ulrika

Nejmen vad roligt!! :) Grattis!! :)

2009-02-27 @ 18:24:39
Postat av: Miwa

GRATTIS till att ni äntligen får ett eget hem....Gu va kul o inreda från noll...men ack så jobbigt o dyrt :) Å nu när Kevin har de sååå tight i kalendern....Men ni fixar de ....E sååå nyfiken på hur Kevins premiär var!!!!! Lycka till med allt önskar jag er 2.....Kramar från Skåne

2009-02-28 @ 13:15:20
Postat av: Christina Schönbeck-Persson

Grattis!! Tänk er första bostad.

Njut av den och stressa inte för den kommer bli fixad i sinom tid.

Önskar Kevin en lycka till hälsning. Det kommer gå kanon.

Funderar lite på att se han nästa lördag men inte säkert.

Ha en underbar kväll!!!

2009-02-28 @ 15:39:25
URL: http://glife.se/Taxmaffian
Postat av: Filippa

Hej sofia!

Grattis till lägenheten.

Jag tycker att du och Kevin passar jättebra ihop.

Hälsa Kevin grattis till lägenheten från mig =)

Ha det bra.

2009-03-01 @ 15:29:37
URL: http://www.filippa
Postat av: maria selberg

förstår att det är mycket för er just nu men tänk så kul när ni fått iordning allt till att bli just erat gemensamma hem :) Lycka till till er båda och hoppas att vi får se dig nån gång också kram maria

Postat av: kristin

Hej sofia, jag undrar om du vet hur jag ska kunna få ta på kevins låt, with every bit of me, instrumental, jag ska nämligen sjunga den på min brors bröllop. jag har ju skrivit min e.post så om du skulle kunna skicka till den om du har något tips, vore jätte snällt, för har lite smått panik! ha de bra, sofia!

2009-03-02 @ 21:31:59
Postat av: Marielle

Lycka till! Hoppas allt går bra!



Du får gärna säga till när du är med i Amelia

2009-03-03 @ 13:33:29
Postat av: Vonne

TILL KRISTIN!

Den instrumentala versionen av with every bit of me ligger som spår 2 på singeln. Men om man kan få tag i singeln nu vet jag inte.

2009-03-03 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle