I vårt vackra vita vinterland :)

Jiipiieee!!! Vi sitter på tåget  påväg till Östersund nu.
Det är en väldans lång resa men det är det värt för både jag och
Kevin längtar som tusan efter snö!! Äntligen :)

Kevin ska gigga i Östersund idag och ha en signering efter.
Så det är inte direkt en semester men jag tror dagen kommer bli jätte skoj!
Det tar nästan 8 timmar att åka dit från Stockholm och direkt efter spelningen
så sätter vi oss på ett nattåg tillbaka. Mycket resande idag men det var ju ett tag sen
så det är det värt! Jag hoppas bara att jag tagit med mig nog varma kläder.
För det har ju hänt ett x antal gånger att jag varit för lite klädd på signeringarna :P
Men skulle det vara på det viset idag också så får jag helt enkelt bita ihop :)

Nu ska jag försöka sova lite... Jag fick inte mer än 1,5 timmes sömn inatt så jag
känner mig otroligt trött just nu. Kunde nämligen inte sova inatt.. Igen.. :P

Allt gott!!

Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :) Åh va härligt, kan tänka mig att ni saknar snön :)Det är nog många som packar för lite kläder när dem ska någonstans, speciellt vid den här tiden, folk vill ju fortfarande ha sommar :P Men det blir säkert bra ska du se :) Usch då, hoppas verkligen du kan sova lite på tåget då och att du får mycket sömn inatt sen :) Ha en underbar dag i Östersund :) Kevin kommer säkert vara bäst, som alltid :)Pussar och kramar <3<3

2009-12-02 @ 09:15:06
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Linn

Härligt med snö, det är så mysigt i december! Här i Luleå snöade det natten mot tisdag, och nu hoppas jag verkligen att det inte smälter bort. Blir lika besviken varje gång det händer, haha. Hoppas att du lyckas sova lite på tåget och att ni får en kul dag i Östersund! Kram

2009-12-02 @ 11:12:41
Postat av: Mikaela

men ush vad jobbigt för dig som inte fick mycket sömn inatt :/ Jag som tycker jag får för lite sömn..



Vad härligt att åka norrut för er, önskar att jag hade kunna komma idag men det går tyvärr inte :( Vet att det där tåget går förbi Bollnäs så det är lite osis hehe :)



Ha det bra och ta hand om varandra <3

2009-12-02 @ 12:23:22
Postat av: Marielle

Hoppas det går bra med allt idag:)



Du får försöka sova lite på tåget och då går ju tågresan lite fortare med:)8 timmar är mycket



2009-12-02 @ 14:12:42
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Britt-Marie

Hoppas att dagen blir lyckad och du Sofia försök att sova på tåget. Sömn är viktigt och förlorad sömn är svår att ta igen.

Kram



Britt-Marie

2009-12-02 @ 14:41:19
Postat av: Kia

Härligt med snö det ska det ju vara i december! Ha det så trevligt det brukar ju vara varmare när ni haft signeringar! Bara man är varm om fötterna så brukar det ordna sej. Hoppas att ni kunde sova på tåget, stor kram o ha det så bra!

2009-12-02 @ 15:37:12
Postat av: gabriella

Hej sofia! Hoppas ni får det kul där.. Jag saknar er otroligt mycket. lägg in skiit sööta bilder på er sen. vill så gärna ha bilder på er. puss och kram och hälsa keevin från mig..

2009-12-02 @ 15:59:47
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: emelie

hejsan snögubbe :D <333



Snö det är kul och nu i december också , helt perfekt :)



Det är nog bäst att sova ja om man inte har gjort det så mycket heller .

Hoppas du kan sova Sofia :D <3 (L)



Puss och kram :)

2009-12-02 @ 16:45:58
Postat av: Maria

Heej Sofia!! Skönt att sova lite på tåget:) Ja, vi får verkligen hoppas att du har tagit med dig varma kläder! Du får inte stå o frysa på singeringarna:( inte bra;)

Ha det gött i Östersund idag, och sov gott till både dig o Kevin på nattåget!

Puss o Kram Maria

2009-12-02 @ 20:32:29
Postat av: gabriella

Hej sofia! hoppas allt är bra, jag saknar er otroligt mycket.. ni kommer alltid vara bäst för mig. kram gabriella

2009-12-04 @ 17:04:37
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: ebba

Hej Sofia! Jo, jag vill verkligen att du och Kevin (kanske mest Kevin) läser mitt senaste blogg inlägg. Det betyder väldigt mycket för mej. Ehm, jag vill verkligen att han läser det för jag vill att han ska veta hur mycket jag saknar han! Och jag saknar dej sjukt mycket! Jag vet inte vad jag ska skriva, jag har total blackout just nu. Kollar på Idol, Erik sjung just Heaven! ^^

Puss! Krama på Kevs från mej ;)

2009-12-04 @ 20:31:16
URL: http://earmstrong.blogg.se/
Postat av: Patrik

Sofiaa:) gå in på http://kevinborgsplace.se och kolla videon vi gjorde till Kevin!:D



haha han och du kommer nog skratta:D

2009-12-07 @ 00:23:27
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: gabriella

Hej Sofia! jag har skrivit en jättefin sak till kevin som han borde läsa. han kommer säkert bli glad, hälsa honom det.



kram gabriella

2009-12-07 @ 14:53:59
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :) Hoppas allt är bra med dig :) Pussar och kramar <3<3

2009-12-09 @ 19:37:03
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: gabriella

Hej sofia! jag saknar dig och kevin otroligt mycket, hoppas ni hade det bra i boden. kan man få bilder därifrån om ni tog några det skulle vara jätte-kul eftersom han är så sööt och det är ju du också. puss och kram vi ses snart

2009-12-10 @ 21:55:41
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Jag hann faktiskt få en skymt av dig igår, kul att se dig i verkligheten för en gångs skull. Tänkte gå fram o säga vilken bra blogg du har, men det var mitt under Kevins sista låt så det passade sig inte tyckte jag. Men nu vet du det i alla fall! :)



Det stod om Kevin i NSD idag, jag vet inte om ni har läst det. Recensenten beskrev i alla fall honom som "en spelevink med självdistans". Tycker det stämde rätt bra. hehe. Eller väldigt bra faktiskt. Jag gillar Kevin väldigt mycket, han lyckas alltid göra mig på bra humör då jag är på hans konserter. Tacka honom från mig för det!



Stor kram!

Malin Lundström, Boden

2009-12-11 @ 09:02:00
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle