Bildbevis!!

Här kommer lite bilder från gårdagen, det var väldigt roligt :)
Det var faktiskt flera år sedan jag åkte skidor. När jag var yngre gillade jag det
inte speciellt mycket, jag var mer en slalom tjej men jag måste faktiskt medge att
det var riktigt mysigt. Kevin var duktig!! :) Han imponerade (som vanligt)! Som ni ser nedan så hände de
en liten olycka men det behöver man ju inte låtstas om HiHi :o) Mamma följde med och hade
kamerna i högsta hugg! Och hon var minsan inte sen att fotografera mig då jag trillade på ändan!
Men skratta bäst som skrattar sist brukar man ju säga! Hon drattade på ändan hon med då hon var så fokuserad på att fota mig i snön att hon inte riktigt hade koll på lilla Zakke som blev så vild och drog omkull henne!
Moahahaha :)

Imorgon är det julafton! Jag längtar. Ikväll ska vi baka knäck, duka bordet för morgondagen och fixa det sista med pepparkakshuset, belysning och bomull osv.

HO HO HO

Sofia





 


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: SofiaSöderström!

Åhh vad gulliga bilder!

Mysigt med så mycket snö , vill också ha :)

Imorgon är det Julafton :D

God Jul , julkramar från sofia :)

2009-12-23 @ 20:13:04
Postat av: emelie

haha ni värkar ju vara proffs på det där Sofia. Hoppas du och Kevin får en underbar jul tilsammans.

Puss och kram

2009-12-23 @ 20:35:58
Postat av: Gabriella

Hejsan. gud vad roligt att höra. ni är ju så otroligt sööta tillsammans. vad bra att ni hade det så underbart. god jul på er. hoppas ni får det bra imorgon kväll

2009-12-23 @ 21:20:18
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Haha, ni ser ut att ha haft kul iallafall :) Jättefina bilder, och så mycket snö ni har!! :) Härligt värre! :) Ha det så bra och ha en riktigt underbar och mysig jul!! :) God jul än en gång!! :) Pussar och kramar <3<3

2009-12-23 @ 21:41:47
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Linn

Haha, jag vet inte hur många år sen det var jag åkte längdskidor. Måste vara minst fem år sen, på idrotten i gymnasiet någon gång kanske. Det ser härligt ut med all snö i alla fall. :) Hoppas att ni får det mysigt hela familjen i morgon, god jul! Julkram från Linn

2009-12-23 @ 22:02:18
Postat av: Ellinor

Åh vilken härlig julstämning med fina vinterbilder på er! Ni är så fina och jag tycker din mamma gjorde helt rätt att ta med kameran ut ;)



Trevlig Helg & God Jul till er!♥

//Ellinor

2009-12-23 @ 22:20:48
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Sanna eklund

Fina bilder! Du är iallafall inte ensam om att ramla ._. Det gör jag minst 5 gånger varje gång jag åker ;) Hoppas ni får en bra jul tillsammans! GOD JUL ♥

2009-12-23 @ 22:40:11
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Karin Betsvall

Va kul att ni firar jul här i Arvidsjaur i år. Ha en härlig och mysig jul...

Kram på er, ;)

2009-12-23 @ 22:48:57
Postat av: Britt-Mare

HO HO HO.

God Jul till er alla.



Britt-Marie



PS Det syns att ni hade en fin dag DS

2009-12-23 @ 23:04:11
Postat av: Maria

Hej hej Sofia:)

Oj oj oj, så kan det gå:) Men huvudsaken att du inte bröt några armar eller ben;) resten behöver(som du säger) inte bry sig om:) men annars såg det VÄLDIGT mysigt ut!!!! Har själv inte åkt så mycket skidor, men det verkar väldigt kul!!! Och Kevin imponerar som ALLTID!!!! Vad han än gör:) Ha en riktig GOD JUL till både dig och Kevin!!!!

Ha det såå JÄTTEBRA!!!

MASSOR AV PUSSAR O KRAMAR

//MARIA

2009-12-23 @ 23:13:28
Postat av: Marielle

Härliga bilder:) Det ser verkligen ut som ni hade kul trots den lilla olyckan.



God Jul!

2009-12-23 @ 23:15:16
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni hade det,och Kevin verkar ju vara jätteduktig på skidor.

Jag har inte åkt längdskidor på över 25 år.

Ni får ha en riktigt God Jul med många klappar och god mat och framför allt SNÖ!

Krama Kevin riktigt mycket och var rädda om er och din familj.

Julkramisar från Sussie.

2009-12-23 @ 23:57:13
Postat av: kia

Fina bilder Sofia! Önskar dej o hela familjen en GOD JUL och tack för alla fina blogginlägg, det har varit roligt att läsa dom Stor kram o ha en skön jul bland nära o kära!

2009-12-24 @ 10:30:36
Postat av: Gabriella

Hej sofia! Jag hoppas ni har det bra. hälsa kevin att jag kommer och ser musikalen igen den 7 februari i uppsala. lycka till med allt. jag älskar er för alltid

2009-12-24 @ 22:30:46
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Emilia Kostenniemi

ååååh så mysigt det ser ut! :) Hoppas ni hade en mysig julafton! :)

2009-12-25 @ 15:02:13
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :) Hoppas allt är bra med dig :) Pussar och kramar <3<3

2009-12-28 @ 17:19:31
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: marielle eriksson

heej sötis :) hoppas att allt är toppen bra med dig och kevin där uppe i Norrland och att ni har det kul och trevligt tillsammans:D hörde att ni hade det kallt där, -28 grader, ni borde ju typ frysa ihjäl :O visst här är det ju också minusgrader men inte så tok mycket som ni har :P fattar inte hur ni kan klara att stå ut det :O :P hehe vad fina bilderna är :) :) du och kevin är så söta så :D och jo föressten, hur är det med den lilla söta vovven där hemma då :D? han borde ha växt mycket nu :) kan inte du lägga in någon bild på han här på bloggen :D snälla (A):)? hoppas också att allt är bra med resten utav av familjen :) du och kevin och alla andra får ha det så bra och forsätta att ha en trevlig "semester" i det kalla vädret i Norrland hehe :P ;) massor med kramar, puss på er <3 :)

2009-12-30 @ 10:30:28
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: Filippa (Kevins största fan!) <3

Söta ni är! <3

2010-01-20 @ 11:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle