World Tour :P

Hej Hej!

Hoppas alla mår bra!
Själv kunde det nog inte vara bättre faktiskt.
Vaknade runt nio tiden imorse då Kevins väckar klocka ringde, han skulle repa inför
sommarkrysset imorgon.

Det är fint väder ute så egentligen borde vi kanske ta en promenad eller nått. Men istället sitter
vi inomhus och spelar guitar hero. Men trummorna har tyvärr gått sönder. Så vi får se vad vi ska göra med dem.
Har tappat bort kvittot så jag har ingen garanti. Undra vad det kan kosta att laga det?! Säkert skit dyrt.

Lev o Må!

Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Linnea Gröning

IMOOOORRN!<3

2009-08-14 @ 13:48:02
URL: http://imlinnea.blogg.se/
Postat av: Mikaela

åh hoppas du mår bra Sofia :)



Ses imorn på sommarkrysset :D

2009-08-14 @ 14:14:47
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: sofia

Jag mår super bra :D

Själv vaknade jag vis 1-tiden (:

kommer sitta bänkad imårrn framför tv :D

massor med kramar från sofia (:

2009-08-14 @ 14:14:50
URL: http://flikkansofiaa.bilddagboken.se
Postat av: Mikaela

åh hoppas du mår bra Sofia :)



Ses imorn på sommarkrysset :D

2009-08-14 @ 14:14:58
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Marielle

Halloj:)



Det ska bli hur kul som helst att se Sommarkrysset men attans att jag inte är hemma. :( Jag får se det i efterhand!

Ska iväg på en annan TV-sändning och de kommer sändas i 140 länder:O Speedway grand prix tävling som går här på min ort.



Attans att det skulle krocka:(



Neej, vad tråkigt:( Det borde inte vara så dyrt tycker man.

Hoppas det fixar sig!

2009-08-14 @ 14:29:03
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Gabriela

okej vad skönt! hoppas att du hittar kvittot till slut. ha det underbart så ses vi någ imorgon

2009-08-14 @ 14:41:50
URL: http://www.kevinsofia.blogg.se.
Postat av: Ulrika

Hej sötaste Sofia! :)

Jodå det är bara bra med mig :) Skönt att höra att ni mår så bra :D

Längtar super mycket tills Sommarkrysset imorgon :D Tyvärr så kan jag inte se det live men jag kommer sitta spikad framför tv:n :D

Åh, guitar hero är sjukt kul :) Synd att trummorna gått sönder :( Hoppas ni kan fixa dem utan att det kostar för mycket :)

Ha en underbar dag! Pussar och kramar <3<3



2009-08-14 @ 14:45:48
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: kia

Vilken otur ibland om man har betalt med kort så kanske det går med det som bevis, datum o affär finns ju där. Så om du har tur så kan det gå, lycka till! Ha en bra kväll o vi kanske syns i morgon. Stor kram!

2009-08-14 @ 14:50:03
Postat av: Maria

Heej Sofia!!! Hur är läget??? Med mig är det bara bra!! Va kul med gitar hero!! Har själv alldrig kört det, men det verkar ganska kul!!!

LÄNGTAR TILLS SOMMARKRYSSET IMORGON!!!!!!!!

HA DET SÅ BRA SOFIA!!!

PUSS O KRAM MARIA!!!<3<3

2009-08-14 @ 17:29:45
Postat av: emelie

nej vad kul (:

Kram

2009-08-14 @ 17:53:10
Postat av: Britt-Marie

Hejsan

Trist att det gick sönder men som Kia säger det kanske ordnar sig.Det borde väl finnas garanti. Ha en fin kväll. Här är det regn med hagel för tillfället.Det blir att se på tv och lägga sig tidigt ska upp tidigt och jobba.

Kram till er båda.

Britt-Marie

2009-08-14 @ 18:36:15
Postat av: Michelle

Hej sofia jag har haft feber i går men nu mår jag mycket bätre jag ska se på kevin i morgon på tv. men jag kanske kommer när kevin spelar troy. det ska bli så roligt att se kram på dig :)/Michelle i boden

2009-08-14 @ 19:26:23
URL: http://michelleselberg.bloggsida.se
Postat av: Ellinor

Vad härligt att du mår bra! :)

Tråkigt att trummorna är sönder... har ni slagit så hårt? :O :P

Kram!



2009-08-14 @ 19:52:12
Postat av: marielle eriksson

Heeej :D jodå det är jättera :) hoppas att det är desamma med dig och kevin:) såg dig igår på sommarkrysset när jag, linnea och dom andra stod vid staketet och pratade med kevin:) synd bara att du inte kom fram med så man kunde få prata med dig med, det var väldigt tråkigt att vi inte hann träffa dig igår för jag ville verkligen göra det :( har saknat dig ju, det var ju ca en månad sen jag träffade dig och kevin :( <3 men aja vi ses säkert snart igen :) och jo föressten, du och kevin får ha det så härligt på malta :) önska att jag själv bara kunde åka ditt men kan inte, men ni får ha de så bäst där :) bamsekram till både dig och kevin , tack för allt<3 <3<3

2009-08-16 @ 15:13:13
Postat av: Maria

Tja Sofia!!!!

VILLE BARA SÄGA ATT KEVIN VA URGRYM IGÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NJÖT AV VARJE SEKUND!!!!!!!!!!

PUSS O KRAM MARIA<3<3

2009-08-16 @ 18:59:13
Postat av: Linnea Gröning

Fyfan. jag fick 1 chans att se dig, då vänder jag ner huvet för jag blir gråtfärdig när jag ser dig och kevin för jag blir så glad. nu vet jag inte nästa gång jag träffar dig och jag saknar dig så sjukt jävla mkt att det gör ont och det går inte beskriva hur obeskrivligt mycket du betyder för mig. du anar inte hur mkt jag saknar dig Sofia. jag får panik av tanken på att jag inte vet nästa gång jag träffar dig. jag måste göra det snart. hur vet jag inte men snart. jag älskar dig

2009-08-17 @ 10:50:20
URL: http://imlinnea.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

kom på att jag fick se dig efter. men då såg du inte mig. fick iaf se dig lite, och det värmer. du är så saknad. och bäst är du också.<3

2009-08-17 @ 10:51:48
URL: http://imlinnea.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Heeeej Sofia :) Hur är det? Hoppas allt är bra :) Såg på Kevin på Sommarkrysset på tv och herregud, va grym han var :D Ett av dem bästa framträdandena jag sett alltså :) Han var bäst! :) Hoppas jag träffa er snart på något sätt, saknar er så mycket :) Pussar och kramar <3<3

2009-08-17 @ 20:38:13
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle