Vilken Helg

Hallå!

Då var man tillbaka i sverige. Lite blandade känslor, hade gärna stannat veckan ut i Malta.
DET VAR HELT UNDERBART! Bodde på ett super fint hotell. Den lediga tiden vi hade spenderade
vi i poolen och solen. Kevin har fått riktigt mycket färg dessa fyra dagar! Snygg och fräsht!
Vi hann även med att bada med delfiner, herregud så kul det var. Otroligt intelligenta och söta
djur. Har alltid önskat att göra det och nu kan jag stryka det från min "att göra"- lista! :)

Det enda negativa som hände under helgen var att jag blev bränd av en sådan där äcklig manet på benet!
Fyyyy så ont det gjorde, panik innan jag kom upp från vattnet haha!

Nu ska jag packa upp och sedan ta mig lite mat. Återkommer senare med lite bilder från helgen.


Puss och Kram!

Sofia


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Heeeeeej bästa Sofia!! :) Va glad jag blev nu när du bloggat :D Välkommen tillbaka :)Hoppas ni har det underbart och mysigt där nere, men det verkar ju så :D Förstår att du gärna hade stannat kvar, kan tänka mig att det var lite jobbigt för dig och Kevin att åka hem igen...

Det låter ju helt gudomligt :) Och tänk att ni fått bada med delfiner!!!! Det har jag alltid velat göra, hoppas jag kan göra det någon gång i framtiden :D

Usch, stackars dig att bli bränd av en manet :( Jag tycker definitivt inte om maneter, så fort jag ser en i vattnet så flyttar jag mig direkt! :P Hoppas du inte blev för allvarlig bränd.

Ska bli kul att se bilderna sen :) Har redan sett några bilder som Kevins fans Roberta och Nadine har skickat till mig, och även som Kevin lagt ut på hemsidan :) Och det ser helt fantastiskt ut :D Önskar verkligen man kunde varit där :)

Ha en underbar dag!! Pussar och kramar och kärlek från mig till dig <3<3

2009-08-25 @ 13:10:02
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Mikaela

Välkommen hem Sofia :)

Jag har saknar er båda, men hoppas ni hade det mkt bra på Malta. Låter som det iallafall :)



Åh vad härligt att få simma med delfiner, skulle också vilja det en dag :P



Kram Mikaela

2009-08-25 @ 13:39:49
Postat av: Janet - My life before the fame

Hej Sofia!! Va tråkigt att du blev bränd av en manet...hoppas benet är bra. Åååh jag har också viljat bada med delfiner...lyllos dig asså!!

Ha en bra dag!!

2009-08-25 @ 13:46:51
URL: http://janecita.blogg.se/
Postat av: Marielle

Välkommen hem Sofia!



Nämen åh vad härligt det låter, bada med delfiner liksom:) Jättekul!

Hoppas benet är bra nu:)



Ser fram emot bilder!

Kramar

2009-08-25 @ 13:55:43
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Anonym

Väkommen hem sofia! Vad kul att ni hade det så bra på malta och fick bada med delfiner, gud vad häftig. tråkigt att du blev bränd av en magnet på benet:´( vi ses på söndag! hälsa kevin att jag alltid kommer att tycka om han

2009-08-25 @ 14:33:26
Postat av: Gabriella

Väkommen hem sofia! Vad kul att ni hade det så bra på malta och fick bada med delfiner, gud vad häftig. tråkigt att du blev bränd av en magnet på benet:´( vi ses på söndag! hälsa kevin att jag alltid kommer att tycka om han

2009-08-25 @ 14:34:12
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Välkommen hem tjejen o vad härligt att höra att ni har haft det bra, eller till o med mer än bra ;)



Aj aj inte kul o bli bränd av en manet, hoppas ditt ben mår bättre nu.

Ska bli spännande och se bilder! Kevin hade lagt upp snygga på sin blogg.

Kram från mig!

2009-08-25 @ 15:14:35
Postat av: kia

Vilken otur att du blev bränd av manet, försår att det måste göra ont fortfarande! Tack det var mycket trevligt i fredags o söndags! Hälsa Kevin att uppträdandet var superb o bandet var helt underbara också. Saknar Malta men semestern är slut, hade turen att träffa o bli vän med Roberta, Kevins stora Maltafan. Ha det så bra o stor kram till dej

2009-08-25 @ 17:12:56
Postat av: Sanna eklund

Välkommen hem Söta Sofia! :D Verkar varit jättebra, hade gärna varit med ;)

Usch, men maneter är inte kul! När jag och min familj och några till var på mallorca var jag och pappa och badade i havet, då kom det en manet och attackerade pappa, han gjorde en "krigsdans" som han säger xD Fast jag fick ju mera panik än vad han fick! HAHA. På det sättet är poolen bättre (;

KRAAM

2009-08-25 @ 20:00:04
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Malin

Välkommen hem =)

2009-08-25 @ 20:43:37
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia!!!! VÄLKOMMNA TILLBAKA HEM TILL SVERIGE IGEN!!!!!! HAR LÄNGTAT SÅÅÅÅÅ MYCKET EFTER ER!!!!!!!

Låter som ni haft det riktigt skönt på Malta!!!!!

Åh, va ont det måste gjort!!!!

VA AVUNDSJUKT JAG BLIR PÅ ER SOM HAR SIMMAT MED DELFINER!!!!!!! jAG ÄLSKAR DELFINER!!!!! DET ÄR MIN ALLRA HÖGSTA DRÖM ATT FÅ SIMMA MED DELFINER!!!!!!! SÅ UNDERBART DET VORE!!!!!!!!

OCH SÅ EN SAK TILL: IMORGON FYLLER JAG ÅR, MEN IDAG FICK JAG EN BILJETT TILL HIGH SCHOOL MUSICAL SOM EN FÖDELSEDAGSPRESENT I FÖRSKOTT!!!!!!!! JAG BLEV ÖVERLYCKLIG OCH JAG LÄNGTAR DIT SÅÅÅÅ!!!!!!!! JAG SKA DIT LÖRDAG DEN 24 OKTOBER!!!!!!!! DÅ SES VI DÅ, SOFIA!!! HA HA HA

HA DET SÅ BRA!!!!!! OCH ÅTERIGEN, VÄLKOMMEN HEM!!!!!

PUSS O KRAM MARIA:)

2009-08-25 @ 21:12:27
Postat av: sofiasöderström!

Saknar dina inlägg riktigt mkt !

men det är bra att du & kevin har fått tagit det lite lungt & mysigt !

låter härligt att simma med delfiner! :D

åhh brännmaneter gör ont !:o

hoppas det har gått över!

förstår att du vill vara kvar på malta ; verkar vara ett härligt ställe!

massor med kramar från sofia ! (:

2009-08-25 @ 22:11:59
URL: http://flikkansofia.blogg.se/
Postat av: emelie

å så kul ni hade :) Vill också till Malta!

Ojj dumma manet asså....Hoppas det gick bra med dig sofia <3

Puss å kramar till er 2

2009-08-26 @ 10:40:09
Postat av: Linnea Gröning

Jag saknar dig Sofia.

2009-08-26 @ 13:09:16
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: amanda.h (:

hheej söta sofiaa ! <3

åh vad härligt det låter... nu känner jag mig lite avis (; kevin är alltid snygg och fräsch, och jag kan inte sluta tänka på när det kommer upp en fin bild på solbrända kevin här, eller på hans hemsida :D Självklart vill vii ju ha en (ELLER FLERA!) bilder på dig, du är så söt, snygg och vacker!! Att bada med delfiner är något jag också vill göra, när jag var i turkiet när jag var liten så åkte vi på en båttur och när vi var ganska nära en ö så omringades båten av delfiner, mina syskon hoppade i och simmade med dem i havet, men tyvärr kunde inte jag, jag var ju bara sex-sju år så mamma ville inte släppa iväg mej, men det kan jag förstå nu! :D Men jag förstår hur kul det var för dig, det verkar fantastiskt !

Stackars dig för det där med maneten... )': ´hoppas det gick bra !!

gör du det, men jag kan knappt bärga mig tills alla bilderna kmr !

KRAM KRAM ! <3



p.s besök gärna min blogg, har ändrat utseende där nu och skulle uppskatta om många kunde ge lit ekritik i gästboken... kjaam kjaam,



AMANDA

2009-08-26 @ 18:30:54
URL: http://nogg.se/kevinborgstar
Postat av: Ulrika

Hej sötis :D Har ändrat min fansite lite (http://nogg.se/kevinborg4ever) om du vill gå in och kolla :D Pussar och kramar <3<3

2009-08-26 @ 21:48:15
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle