Världens finaste kille!!!!

FAN vilken gullig kille jag har. Idag när kevin kom hem från jobbet överraskade han mig med en brand new laptop! Åhhh... Den är så himla fin.  Det var verkligen gulligt gjort. Det hade jag inte väntat mig. Och det är en riktigt tjusig dator också. Inte nått svamel här inte! :D

Idag har jag legat ute i solen en stund, men bara en timme på eftermiddagen då inte solen är så stark. Låg ute på baksidan, läste en bok och myste. Det var en kille som hade öppe fönstert och spelade gitarr och sjöng. det var en rolig underhållning! :D

Imorgon är det den sista spelningen i Sverige. Katrineholm, here we come. Känns lite sorgligt att det snart är slut men samtidigt skönt. Vi har ju också Malta giget kvar. Det blir en häftig avslutning på turnén.

vet att det är några som funderar över stimorol tävlingen. jag har ingen information än men jag lovar att uppdatera er så fort jag hör något.

ha det bra
kramar


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Marielle

Verkligen fint gjort av Kevin:)

Riktigt kul med ny dator:)



Det kommer kännas tomt när det inte finns några fler orter kvar men ni får ha det så kul!



2009-08-07 @ 18:11:19
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia. Ja nog har du en fin kille alltid. Men du verkar själv vara en gullig tjej så ni passar bra tillsammans. Jag förstår att det känns konstigt att spelningarna snart är slut men det kommer säkert mer kan jag tro. Nu får ni ju lite tid tillsammans och det kan ju aldrig vara helt fel.Ha en fin helg tillsammans.

Kram till er båda från Britt-Marie

2009-08-07 @ 18:37:27
Postat av: sofia

Aawww gud vad snällt!:D

Hahha jo jag är ju en av dom som undrar om stimorol tävlingen :P

Ses på high school musical den 4 oktober?

kramar sofia :D

2009-08-07 @ 18:45:55
Postat av: Mikaela

Det var jättegulligt gjort av Kevin :) Läste i hans blogg att han skulle överraska dig!



Längtar till han kommer till sommarkrysset, det blir sista gången jag får se han i sommar, sen får jag vänta till oktober då jag ska se han i High School Musical :)



Kram på dig Sofia :)

2009-08-07 @ 19:19:24
Postat av: Maria

Heej Sofia!!!! Va Snnnnnäääääällllltttt av Kevin att köpa en laptop till dig!!!!! Du har rätt, han är världens FINASTE kille!!!!! ABSOLUT:)<3!!

Vad är det för en tävling??? Bra att du kommer o utaderar oss med mer information om tävling!!!!! Jag vet inte alls vad det är för en tävling! är lite förvirrad, men när du ger information till oss, så är jag inte orolig ett dugg!!!

HA DET SÅÅ BRA SOFIA!!!!

PUSS O KRAM MARIA!!<3

2009-08-07 @ 20:22:39
Postat av: Maria

jo, föresten! Ska Kevin va med i Sommarkrysset om 1 veckor???

KRAM MARIA<3

2009-08-07 @ 20:25:47
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :) Läste på Kevins blogg att han hade köpt en ny data till dig, hihi :D Så himla gulligt av honom :D Han tänker verkligen på allt :)

Låter som om du haft en mysig och skön dag, va härligt :D

Hoppas ni får det riktigt kul imorgon :) Önskar att jag kunde komma, men jag bor ju för långt bort :( Men jag kommer iallafall och ser High School Musical den 27 september :D Hoppas du är där då så man får träffa dig lite :)

Hihi, jag har gått med i den tävlingen :D Hoppas man kan få reda på mer information snart :) Tack för att du finns, du är bäst!! :)Ha det så bra Pussar och kramar <3<3

2009-08-07 @ 21:36:09
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Ellinor

Oj, Kevin är ju underbar! Verkligen så himla snällt av honom o köpa en dator till dig! Bara positivt för då kan du ju blogga mer i höst :D



Vi ses i morron i Katrineholm, I'll be there!

Kram

2009-08-07 @ 22:26:39
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Gabriella

Jag önskar att jag kunde komma och se han imorgon! Jag är så ledsen över att jag inte får åka dit:´(...

2009-08-07 @ 22:54:24
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: kia

Sista spelningen i sommar i morgon vad vemodigt det låter! Har varit så kul att följa er via bloggar o klipp i sommar, jag kommer att sakna det. Men ni har en härlig tid framför er med mindre resande o mer tid för umgänge med vänner o varandra. Håller med om att du har en härlig o omtänksam kille! Ha det så bra o en stor kram!

2009-08-07 @ 23:03:21
Postat av: Vonne

Sista spelningen på turnen i sverige låter lite sorgligt, det har varit så roligt att följa er! Hoppas hösten och vintern ger många möjligheter att se och höra Kevin. HSM ska verkligen bli kul! Sofia du var ju verkligen värd att få en laptop som överraskning, det låter jätteroligt och fint av Kevin. Hoppas du blir nöjd med den.

2009-08-08 @ 08:56:25
Postat av: sussie

Ja,Kevin är verkligen en urgullig kille han tänker på att du ska ha en bra laptop. Och vad tråkigt att turnen nu är slut,men ni har ju Malta kvar,och så kommer ju Kevin till Sommarkrysset nästa lördag.Ha en bra Lördag och hälsa så mycket till Kevin.Kram från Sussie i Kalmar.

2009-08-08 @ 09:40:13
Postat av: Emelie Karlsson

Hej Sofia. du gör ett fantastiskt jobb med din blogg. jag älskar din blogg.

Jag undrar om du kan lägga upp bilderna som du tog på Törebodafestivalen? för att Kevin har lagt in dom på sin sida på blogg där men när jag ska kolla på bilderna så är det ett kryss i vänstra hörnet på bilden.

2009-08-08 @ 22:22:05
URL: http://emeemd.blogg.se/
Postat av: linnea gröning

sista spelningen, den skulle jag på, och så skiter sig allting :'/ Fyfan. Det var verkligen inte kul att sitta där ute på långö och veta att "nu börjar kevins gig" och grejer. GAAH! Men jag kommer iaf på sommarkrysset. Jag saknar dig min ängel! Du är bäst!

2009-08-09 @ 13:00:42
URL: http://imlinnea.blogg.se/
Postat av: amanda ! :D

hej sötis <3

gud vad fint av kevin ! han är så snäll ! gott med fint väder, här var det 27 grader igår, men idag är det kallt och regn... jag säger bara ; carpe diem ! :D

haha joo jag undrar jättemkt över stimorol tävlingen :P <3

jag ska gå på high school musical i höst, datumet har vi inte kunnat besämma än men det blir av ! synas då, kanske ? hoppas !

puss oh kram <3

2009-08-09 @ 16:20:44
Postat av: Ulrika

Hoppas allt är bra med dig söta Sofia :D Saknar dig och Kevin mycket.... Kommer du vara på HSM den 27 september? Hoppas det, för då kanske jag får chans att träffa dig, hann ju tyvärr aldrig det i Svedala :( Ha det bra så länge :) Pussar och kramar <3<3

2009-08-09 @ 16:44:22
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: sofia

Hahha ja sjätte sinnet är bra , fast jag tycker den är läskig fortfarande (:

Saknar dig (:

kram sofia (:

2009-08-10 @ 12:35:41
Postat av: sofia

ojdå :O skrev på fel bild :O

men aja skriver samma sak på den andra som "kommentareen var menad till" (:

kram sofia :P

2009-08-10 @ 12:38:40
Postat av: marielle eriksson

naw fan vad gulligt och snällt utav kevin :) kevin är nog den bästa pojkvännen man kan ha, och du har en sån tur som har honom men han har även en sån tur att få ha én sån urgullig och genomsnäll flickvän som du. ni två är verkligen ett tillsammans, ni är bäst <3 lyckan och leende när man ser er är så stor som man knappt kan beskriva med ord , för att ni är två personer som verkligen bryr sig om folk, som får folk att må bättre, ni förtjänar alltid det bästa så urgulliga och underbara personer som ni är, ni är verkligen guld värda med hjärtan av guld. jag vill att ni ska veta att i mina ögon kommer ni alltid vara det fiinaste paret, ni kommer alltid vara viktiga för mig för ni ger mig lycka, ni gör mig stark. tack för allt, många kramar till er :)!! vi ses på sommarkrysset du och kevin får ha de så bäst :D<3

2009-08-12 @ 22:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle