Sjätte sinnet

Nu har vi kommit hem till Stockholm igen. Både jag  och Kevinla oss på soffan och somnade. Vaknade ett par timmar senare av att våra grannar bråkar och skriker (som vanligt).

Det har varit en rolig helg. Sista sverige spelningen och en brak fest efteråt! :o)

Ikväll ska vi se sjätte sinnet. Det är en riktigt läskig film. Jag minns första gången jag såg den på bio
skrek jag så högt så jag skrämde hela bio salongen! Folk vände sig sedan om, tittade på mig och skrattade.
Gissa om jag kände mig dum. Ikväll går det nog bättre eftersom jag sett den så många gånger nu.

Hoppas att det fina vädret håller i sig nu när vi är lite lediga i veckan. skulle vara kul att bada och sola lite. Är blekare än ett badkar just nu. :P

Kram Kram

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: emelie

vad kul :) Ska kasnke också se den <3:)

puss å kram sofia...du är en ängen :D<3

2009-08-09 @ 21:12:03
Postat av: Ulrika

Hej du underbara människa :D

Skönt för er att vara hemma igen, förstår att ni är lite trötta nu. Åh, så jobbigt med grannar som håller på så, det är inte speciellt kul.

Härligt att ni haft en sån bra helg :D Känns lite konstigt att det var sista Sverige spelningen igår, men man har ju iallafall Sommarkrysset kvar att se framemot :D Kommer sitta fastspikad vid TV:n på lördag :D

Sjätte sinnet är en grymt bra film :) Kommer ihåg att jag inte fick se den när jag var mindre för den var så läskig :P Filmer är ju alltid värre första gången man ser dem, då vet man ju inte vad som ska hända :P

Jag hoppas också att vädret håller i sig nu, jag behöver också verkligen sola :P Men jag jobbar ganska mycket just nu, men jag måste hitta en dag nu snart då jag bara kan dega i solen hela dagen så man kan få lite färg :)



Ha det så mysigt ikväll! :) Pussar och kramar <3<3





2009-08-09 @ 21:13:04
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Marielle

Jag tror faktiskt inte jag har sett den filmen, borde jag det?

Skräckfilmer är jag emot lite eller det beror väl på...



Här i Småland o i Målilla ska det nog bli sämre väder, tråkigt. Vi har pool på gården så bara o hoppa i ibland:)



Kramis

2009-08-09 @ 21:36:42
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ellinor

Tack för igår! Du förgyller min dag.

Hoppas festen blev lyckad!



Hoppas du kan spara fotona o glöm inte visa Kevin :)

KRAM

2009-08-09 @ 22:05:56
Postat av: Maria

Tja Sofia!! Va skönt me en tupplur! Men INTE roligt att vakna av störiga o bråkiga grannar!!! Va skönt me lite ledigt nu! Det förtjänar ni verkligen!! Ska bli kul att se Kevin i Sommarkrysset den 15!!!! KUL KUL KUL!!!! Kan tyvärr inte komma, men kommer sitta bänkad framför tv:en då!!!!

Va pisamt med det där med bion!! Men, så här efteråt är det nästan bara kul o tänkta på det va?!

HA DET SÅ BRA, O HÄLSA KEVIN!!!<3

PUSS O KRAM MARIA!!!<3<3

2009-08-09 @ 22:51:37
Postat av: kia

Sista spelningen på sommarturnén! Det måste ha känts både skönt o vemodigt! Hoppas att festen blev lyckad.

Bråkiga grannar är aldrig roligt,det är ju tur att ni ser en spännande bra film, tyckte själv att den var läskig första gången jag såg den. Ha det så skönt nu när ni är lediga o rå om varandra ordentligt! Stor kram!

2009-08-09 @ 23:22:55
Postat av: Lenajl

Haha! Jag kan faktiskt se dig framför mig där i biomörkret. :) Kraaam!

2009-08-10 @ 08:48:28
Postat av: sofia

Hahha ja sjätte sinnet är bra , fast jag tycker den är läskig fortfarande (:

Saknar dig (:

kram sofia (:

2009-08-10 @ 12:39:32
Postat av: Gabriela

Vad pinsamt hihi! Jag vågar inte se såna filmer

får mardrömmar då och det är inte roligt:( ha det så bra så ses vi snart!

2009-08-10 @ 13:47:13
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Jeg har en drøm..... At Kevin synger i mitt bryllup..... He he :-)....



Klem til dere begge fra Elisabeth

2009-08-10 @ 20:55:39
URL: http://Bindy.blogg.no
Postat av: Patik

ojoj den filmen har jag här hemma nånsstans:D



Jag älskade den filmen förut, haha och den e lite läskig aktikst(A)

Hoppas ni hade en mysig film kväll:D

2009-08-11 @ 14:00:11
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia.Usch så trist för er med bråkiga grannar det är inte kul att lyssna på.Filmen du berättar om har jag inte sett det låter ruggigt tycker jag. Inget man vill se om man är ensam hemma. Hoppas att ni får ett fint väder så ni kan njuta lite nu efter turnen. Ha det så bra.

Kram Britt-Marie

2009-08-11 @ 14:45:01
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :) Hoppas allt är bra med dig :)<3<3

2009-08-11 @ 20:41:28
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: amanda ! <3

Håller med sofia... sjätte sinnet är läskig ! :P har jag alltid tyckt ;D



Jobbigt med era grannar... de borde ta och tysta ner sig tycker jag ! Härligt att sista spelningen här i sverige blev lyckad, jag kunde inte komma men ser fram emot att höra lite mer om den sen (:

hoppas du kan besöka min nya hemsida och lämna en kommentar eller två... skulle uppskatta det <3

kram amanda <3

2009-08-12 @ 17:01:19
URL: http://nogg.se/kevinborgstar
Postat av: marielle eriksson

heej igen gulliga sofia :) åå vad kul:D den filmen är jättebra men det var ett tag jag såg den men den är faktist läskig, fast jag tyckte att den var mer läskig när jag såg den första gången men nu när jag har sett den några gånger börja jag tycka att den inte är så jätteläskigt men den är ändå en väldigt bra film :) hehe du skulle bara ha sett mig första gången jag såg den, hållde ju fan nästan på att kissa på mig och sen skrek jag typ hela tiden för att jag blev så rädd, sen när jag skulle sova på natten kunde jag knappt inte sova för att jag var så rädd men nu är det inga problem hehe xD och snart är det sommarkrysset :D wiie det ska bli så kul att få träffa dig och kevin eller asså jag hoppas att jag kommer få träffa er för ni anar inte hur mycket jag har saknat er :( <3<3 jag måste få träffa er :)<3 !!!! men du och kevin får ha de så bäst<3 :)bamsekram till er båda, pusss<3

2009-08-12 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle