Sista rycket

Snart är det Torsdag, och ni vet vad det betyder? Torsdag = Malta Time! :)
Jag längtar brallan av mig!! Haha. Ska bli tok skönt att åka bort ett tag, speciellt nu när
det börjar bli höst här i Sverige, då är det extra härligt att åka till solen och värmen
ett par dagar. Det blir ju inte super mycket ledighet men någon dag ska vi unna oss
stranden och havet.

Jag ska göra ett sista ryck innan vi åker, städa ordenligt här hemma och tvätta lite kläder
som vi ska ha med oss. Känns lite trögt att börja men jag vet ju att det kommer kännas skönt när vi kommer
hem igen att ha gjort bort det. Känns inte så frestande att ta tag i städning osv när man kommer hem.

Nåväl....

Kramar
Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: emelie

ne vad fuskig du e sofia x)<3 Jag vill också till Malta (:

jag ska till lodin isätllet...men skulle ta malta iallafall men får inte!

Puss å kram <3

2009-08-18 @ 14:26:39
Postat av: Mikaela

ha det så bra på Malta, hoppas ni får njuta lite av stranden också :)

2009-08-18 @ 14:27:23
Postat av: emelie

menar london

2009-08-18 @ 14:27:43
Postat av: Marielle

Ha så härligt på Malta:)

2009-08-18 @ 14:28:25
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Anonym

vad fusikt sofia! Jag vill också till malta men jag börjar skolan då!

2009-08-18 @ 15:30:21
Postat av: Anonym

vad fusikt sofia! Jag vill också till malta men jag börjar skolan då!

2009-08-18 @ 15:30:41
Postat av: Gabriella

vad fusikt sofia! Jag vill också till malta men jag börjar skolan då! Kommentera min blogg sofia! www.kevinsofia.blogg.se

2009-08-18 @ 15:32:05
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: susanne

Ha det nu så härligt på Malta och passa på att njuta av lite sol och bad,Kevin känner väl till alla fina stränder.Kevins konsert blir säkert väldigt bra,jag önskar så att jag kunde fått följa med.Kram till dig och fina Kevin från Sussie

2009-08-18 @ 15:33:44
URL: http://kevinjames,blogg
Postat av: Ulrika

Heeeej du :)



Åh, förstår att du längtar tills ni ska åka till Malta :D Det är ju riktigt snart :) Tänk va härligt :) Önskar att jag också kunde åka, hade varit så himla skönt, men det går tyvärr inte :( Hoppas ni får det super skönt och mysigt där nere, det förtjänar ni :) Bada och sola lite för mig med, ok? :P

Usch, jag vet vad du menar, det är inte alltid så där värst kul att städa och så, men som du säger så kommer det ju vara skönt att det är gjort när ni kommer hem igen, så ni slipper ta itu med det då :P

Ha det så bra sötis! :)

Pussar och kramar <3<3

2009-08-18 @ 15:50:58
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Ulrika

Och du... glöm aldrig att du är vackrast, underbarast och bara så bäst!! :D <3 Pussar och kramar <3<3

2009-08-18 @ 16:02:42
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia.

Här är fler som ska till Malta. Vi ser framemot en superkonsert med Kevin och hans duktiga band. Både Kevin och bandet är super. See you in Malta.

Hugs to you and Kevin

Britt-Marie (lasselus)

2009-08-18 @ 19:21:27
Postat av: Annica

Hej Sofia. Ha det så bra på Malta, och njut av vädret:). Jag undrar om man kan skicka privat meddelande till dig eller Kevin, finns det nån mail eller något som fungerar? Ha det så bra . Annica

2009-08-18 @ 23:32:07
Postat av: kia

Sak samma här, är uppe tidigt o fixar o donar det sista då jag också åker i morgon. Ska bli härligt o kul, längtar enormt till konserten, vi ses snart på Malta! Stor kram till er båda.

2009-08-19 @ 07:54:04
Postat av: sofia

Åh gud vad skönt att åka iväg :D , nästa år kanske jag också ska åka till Malta , fast på språk resa då :P

Njut verkligen av vädret där och kom ihåg att ta semester också!

massor med kramar från sofia :D

2009-08-19 @ 11:50:47
URL: http://flikkansofia.blogg.se/
Postat av: susanne

jag har ändrat namnet på min blogg,det andra var inte bra,ha det så bra och hälsa Kevin så himla mycketHälsn sussie

2009-08-19 @ 12:29:07
URL: http://sweetheartkevinborg.blogg.se/
Postat av: Marie

Ha det så bra på Malta! Förstår att ni båda längtar jätte mycket efter den här resan. Möta släkt och vänner, alla fans.Hoppas ni hinner njuta mycket sol och bad.Längtar själv till Medelhavet så fort någon bara nämner namnet.Om en månad åker min man och jag till Kos, ett sätt att förlänga sommaren lite.

2009-08-19 @ 15:13:42
Postat av: Anonym

Heej Sofia!! Gött att åka till Malta igen!:) Det börjar ju bli lite kallt o ruggigt här hemma!! Det kommer kännas jätteskönt att städa o så nu när man vet att man slipper det sen när man kommer hem!!!

NI FÅR HA DET SÅÅ JÄTTEBRA PÅ MALTA, SÅ SES VI PÅ GÖTA LEJON I HÖST!!!!!:)

PUSS O KRAM, OCH HÄLSA KEVIN

//MARIA

2009-08-19 @ 19:59:12
Postat av: Sanna eklund

ha så roligt :D

2009-08-20 @ 17:06:13
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Michelle

kommer sakna er jätte mycket men ha det så och roligt på malta kram puss

2009-08-20 @ 22:21:00
URL: http://michelleselberg.bloggsida.se
Postat av: marielle eriksson

heej gulliga sofia :) åå vad jag är avensjuk på dig och kevin xD vill ju också åka till malta :P men kan ju inte :( :( skulle vara skönt att komma till ett litet varmare ställe men det får väl mbli någon annan gång :P :) men du och kevin får ha det så underbart och kul i malta :) och jag hoppas att ni hinner få lite ledighet så att ni kan vila ut er lite för du och kevin förtjänar lite ledighet på denna resa:) , ni förtjänar alltid det bästa :) men ni får ha det så bäst :) puss och kram <3

2009-08-21 @ 15:40:28
Postat av: Linnea Gröning

du är kärlek för mig. läs gärna min blogg. puss

2009-08-21 @ 16:53:37
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: amanda.h

vad fint.

hoppas ni får det härligt.

du är så sjukt fin sofia, hoppas du vet det.

hoppas du vill läsa min blogg.

kram.



2009-08-23 @ 12:12:26
URL: http://www.nogg.se/kevinborgstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle