Malta Spelning

Hallå!

Oj va skönt att få vara hemma några dagar i sin egen lägenhet!
Kevin är på Göta Lejon och repar infö musikalen, själv har jag bara njutit av det fina vädret,
gått en prommenad och städat en del här hemma. Som tur var så tvättade jag för inte så längesen,
så det slipper jag nu. Tycker dock lite synd om kevin. Han får inte mycket ledig tid över nu.
Men och andra sidan så vet jag och han själv att det kommer löna sig senare att jobba nu.
Vi kanske åker utomlands lite senare när saker och ting lugnat ner sig lite. Har ni något bra
förslag på vart man kan åka? Det kommer nog inte att bli förrän efter jul någongång.

Ser att det har blivit en del missförstånf angående Malta Spelningen. Det står olika datum och tider lite här och där.
Kevin kommer att uppträda den 23:e Augusti, ingenting annant. :) Tid vet jag inte ännu. Jag vet att det är en del som har tänkt åka ner och se honom. Kul! :o) Vilka trogna fans han har. Dessutom så får ni som åker garanterat njuta av sol och bad!

Igår gjorde jag en riktigt mumsig lasange! Jag lagar ju inte mat så ofta och har i stort sett ingen erfarenet av det. Så det blev en del telefonsamtal till mammsen men tillslut så fick jag till den! Blev faktiskt riktigt stolt över mig själv.

Sitter just nu och spelar lite X-box. Kevin köpte ett svin roligt spel som heter Rayman! (trro jag det var) Det kan till och med jag spela. Man skrattar tills magen viker sig :P Testa vet ja ! Just nu har jag dock kört fast. Så nu måste jag vänta tills Kevin kommer hem.

Kjam Kjam!

Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Caroline

Det är så kul när man lyckas med maten :D Det smakar ju oftast extra gott när man själv har lagat den ;)



Åh, Rayman är jättekul :D

2009-08-05 @ 15:38:07
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad härligt om ni kunde ta en utlandssemester senare:) Thailand är mitt förslag. Riktigt fint där!



Oh, lasange är en av mina favoriter. Det finns ju "fusklasange" som är enkel att göra. Tror det är knorrmärke på kartongen. Riktigt gott det med.



Kramar

2009-08-05 @ 15:46:16
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: sofia

Jag tycker ni ska åka till bulgarien , verkligen super fint där !

kram sofia (:

2009-08-05 @ 15:50:13
Postat av: Patrik

JAg och Simon tänkte åka ner till malta som i vet:(

men tyvär blir det inget, Simon börjar skolan dagen efter så det blev lite strul:(

Men vi kommer åka dit nästa gång!:)



Haha rayman spelade jag för typ 3 år sen ;) haha älskade det förut:D



ha d bäst!:)

2009-08-05 @ 16:54:23
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

Såg att Kevin kommer till Katrineholm på lördag, kul! :)

2009-08-05 @ 18:02:35
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

hej gulliga sofia<3 :) åå vad härligt med lite utomlandssemster sen, att bara få åka bort och slappna av och ha de kul:) speciellt för dig och kevin som gör så mycket så ni knappt hinner få någon ledighet men ni ska veta att jag är så enormt tacksam och glad för allt ni gör, min tacksamhet och gläjde för er går kanppt beskriva med ord<3<3 jadu, jag vet inte riktigt men tahiland kanske :) det är ju ett härligt semesterställe att åka till:) eller kanske bulgarien eller flordia :) har själv varit i bulgarien och det är en sånt härligt och fint ställe, och sen säger min mormor att florida är ett underbart ställe också :) men det finns så många ställen så vad ni än tar kommer ni nog ändå få en toppensemster:) och ni får ha de så kul i malta:) önska själv bara att jag kunde åka ditt men kan inte för mina föräldrar har inte råd, sen tycker dom ändå att det är för dyrt :( och sen börjar jag i skolan den 20 :/ men det kommer säkert flera chanser :) haha vad kul att spela rayman, dock har jag inte spelat det men det verkar vara kul att spela:) i allfall vad jag har fått hört:) hehe, hoppas att det går bättre för dig att spela det nästa gång då:) xD men vi ses på sommarkrysset så du och kevin får ha de så bäst :)<3 bamskekram till er båda :)<3

2009-08-05 @ 18:22:50
Postat av: Sanna eklund

Hmm.. Förslag på resemål, det är jag så jättedålig på! Men olika ställen i Spanien är fint, Mallorca :) Jag har typ bara varit i Spanien tror jag, Tenneriffa och Mallorca, och Åland (Finland) Varje år! :p Skulle vilja smaka din lasagne! :D Den var säkert jättegod^^

2009-08-05 @ 19:47:56
URL: http://www.nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ulrika

Hej bästa Sofia! :) Vad glad jag blev när jag såg att du hade bloggat :D Låter som om du haft en bra dag :D <3

Förstår att det är skönt för er att vara hemma lite nu, så mycket som ni har flängt :P

Såg Kevin på TV4 Godmorgon imorse :D Och då fick man se lite när Kevin repade inför musikalen :D Det var såååå bra och han var jätteduktig :D Det var så kul att se :) Nu längtar jag ännu mer tills jag och min kille ska se den :) Vi ska åka ca 65 mil bara för att kunna se den, det kommer verkligen bli ett minne för livet :)

Jag tycker det låter som en underbar idé att åka på semester :) Hmmm.... Bulgarien har jag varit i 5 gånger och där är så härligt och billigt dessutom, så det hade kanske varit nåt? :) Eller kanske Grekland? Vart i än åker så kommer ni ha det super bra, det är jag säker på :)

Mmmm, lasange låter riktigt gott! :) Nu blev jag hungrig, haha :P Jag brukar inte heller laga mat, så när man väl gör det så känner man sig rätt duktig :P

Åh, kul med X-box :) Hoppas du kan komma vidare på spelet snart :P

Ha det bäst och tack för att du finns :) Pussar och kramar <3<3

2009-08-05 @ 20:03:23
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: kia

Alltid kul att läsa din blogg, förstår att det är skönt att vara hemma o varva ner lite.

Matlagning är roligt när man får till det som man vill övning ger färdighet. När det gäller semester så tycker jag att Seychellerna eller Mauritius är spännande resmål men dyrt. En billigare variant är Tunisien där man kan besöka Djerba eller eventuellt besöka jordgrottorna där Star war spelades in. Det viktigaste är nog att man kan slappna av o få rå om varandra i lugn o ro! Hade tänkt åka till Katrineholm på lördag men det blir svårt med förbindelserna utan det får bli sommarkrysset Stor kram!

2009-08-05 @ 22:57:36
Postat av: Maria

Heej Sofia!!! Är allt bra med dig??!! Hade också VÄLDIGT gärna åkt till Malta för Kevins skull!!!!!! Men har TYVÄRR ingen möjlighet till det just nu!!!!!

Är sååå avundsjukt på dem som ska åka!!!!

Tycker att Malta är bland de finaste platserna i världen, även om jag inte har varit där så tycker jag det ändå!! Skulle tipsa dig om att ha lite `` semester`` på Malta när ni ändå är där oxå!!!! Men jag skulle nog tipsa er om Australien kaske. Eller Italien. Eller varför inte Paris!!! Eller Rom!! Fundera på det!! HA DET SÅÅ JÄTTEBRA NU SOFIA, SÅ SES VI!!!!HIHI

PUSS O KRAM MARIA<3

2009-08-05 @ 23:01:09
Postat av: Saman

Hej Sofia :) , Kul att lasagnen blev lyckad :) Rayman är jättekul spel :) Jag tycker att ni ska åka till Maldives för att de har jättefina stränder och Kevin vill åka dit :)

2009-08-05 @ 23:10:48
Postat av: Faster C

Hej Snygging! Gott med lasange och bra att kunna bolla med Lena Lu när frågor kring matlagningen uppstår, hon är duktig på det där. Hoppas att ni mår bra. Vi går snart på ytterligare 2 veckors semester, hääärligt!!!

Hälsa Kevin.

Kram

C

2009-08-06 @ 09:53:54
Postat av: emelie

Hej sofia :)

Maten blir mest som godast när man har gjort den själv..Ryman är jätte roligt spel:)

Kram

2009-08-06 @ 10:37:18
Postat av: Gabriela

Hej Sofia! Gud vad roligt att du prova att göra egen mat! Kevin är så rolig.. kul att han får lite tid över

2009-08-06 @ 11:31:37
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia kul att du bloggar igen. Lasagne är riktigt gott och ibland är det bra med mammor eller hur? Förstår att ni behöver lite ledighet sommaren har vad jag förstår varit hektisk för er båda.Hade gärna åkt till Malta men har små fyrbenta som är beroende av hjälp och det är svårt att få någon som tar hand om 6 stycken. Mitt tips angående resa är vackra Madeira en underbar ö som alla tider på året står i grönska. Härliga levador att promenera på,god mat och gott vin vad mer kan man begära? Ha det så bra och ta hand om varandra.

Kram Britt-Marie

2009-08-06 @ 12:21:43
Postat av: linnea gröning

Åh, det spelet är askul! :D Haha! Jag vill jättegärna åka ner och se hnm :( Önska att man kunde. Iaf. Saknar dig fia. Du är bäst. KÄRLEK <3

2009-08-06 @ 12:37:24
URL: http://imlinnea.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia!!! Hur är läget?! Med miig är det bara bra!!!! Jo, jag tänkte Kevin visade på Nyhetsmorgonen i igår sitt S på halsbandet som han berättade om, o att du hade ett K. Kan inte du visa ditt K nån gång så vi får se hur det ser ut? Om du vill o har tid förstås!!!!

PUSS O KRAM MARIA>3

PS. HÄLSA KEVIN!!!<3<3

2009-08-06 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle