En dryg vecka senare! :D

Så här ser det ut efter man blivit biten/stucken av en manet 9 dagar senare!
Jag skulle utrota varenda en om jag kunde.. för nytta det gör dom minsann inte..
Eller så har dom ett "högre syfte" som ingen begriper sig på... Jag vet att sköldpaddor
äter dem.. Men eftersom sköldpaddan minskat så drastiiskt i antal så ökar såklart maneterna. Har hört att de
blivit ett stort problem nu efterom det finns så många av dem nu och de har nästan inga fiender.






Nu till något helt annat... Ellinor och Marielle kommer att göra om min sida här alldeles snart. Det kommer bli hur coolt som helst.. Det får ni inte missa! :)

Godnatt Sverige!

Sofia







Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anonym

nu blir jag ännu räddare för maneter än tidigare! Berätta mer om hur det kändes och hur ont det gjorde.. ser framemot din nya desigN!

2009-08-31 @ 21:23:02
Postat av: Ellinor

Jättekul att hjälpa till! :)



Det ska bli så himla snyggt, så alla kommer vilja vara inne här sen ;)

Ha det bäst och ta hand om ditt manetmärke.

2009-08-31 @ 21:34:49
URL: http://www.nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Vonne

Aj det där märket såg inte kul ut. Nu kommer jag då verkligen att försöka undvika brännmaneter det är då säkert. Men hoppas att du kan kurera det och bli kvitt besvären snart. Ska bli spännande att se din nya sida också. Marielle och Ellinor är ju riktigt duktiga så det blir säkert bra!

PS jag längtar tillbaka till värmen på Malta DS

2009-08-31 @ 21:50:32
Postat av: Caroline

Usch usch, ser inte trevligt ut det där! Hoppas det inte gör allt för ont och att det går över snart! :) Hälsa Kevin från mig :)

2009-08-31 @ 22:28:52
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nämen oj vilket märke. Det såg inge vidare ut:(



Det kommer bli hur snyggt som helst:) Jättekul och fixa din design:)

2009-08-31 @ 22:49:40
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Britt-Marie

Hej

Det där att bli bränd av maneter verkar inte kul. Usch det måste ha gjort ont. Tur att man klarade sig från sånt elände. Det blir spännande att se din nya hemsida. Tjejerna är duktiga så det blir säkert bra.

Kram från Britt-Marie som liksom Yvonne längtar tillbaka till Malta och värmen.

2009-08-31 @ 22:55:31
Postat av: Patrik

ajaj:O



hoppas det blir bättre snart:)



kul med ny design:D

2009-08-31 @ 23:02:54
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: kia

Ja jag såg det på Malta och jag undrade vad det var. Såg ut som du bränt dej o det var ju helt riktigt men av en manet fy vad hemskt. Jag längtar också tillbaka vi hade så roligt! Vad roligt med en ny design! Stor kram o hoppas att det läker snart!

2009-08-31 @ 23:27:32
Postat av: Linnea Gröning

Ajjs :( Det ser ut att göra ont du. Haha åh det kommer kännas konstigt att din sida blir ändrad ;o Är så van med din design, haha (: Jag kommer iaf läsa bloggen oavsätt. Saknar dig Sofia :/ Du är bäst<3

2009-09-01 @ 06:23:45
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: susanne

Aj aj det där ser inte så roligt ut,det måste ha gjort riktigt ont.Själv tycker jag inte om våra svenska maneter dom är så slemmiga och hala,nej dom kan man vara utan.Kul med en ny design på din blogg.Hälsa och krama Kevin så mycket från mig.Från Sussie.

2009-09-01 @ 06:42:17
Postat av: Ulrika

Aj det ser inte alls roligt ut :( Stackare... Håller med dig, jag hatar maneter :P va roligt med ny design, ska bli kul att se hur det kommer se ut :D Pussar och kramar <3<3

2009-09-01 @ 07:50:59
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Ulrika

Hej igen Sofia :P Har en liten fråga.... Kommer du vara på Göta Lejon när Kevin gör High School Musical den 27 september? :) Jag ska ju åka och se den då och jag har en sak till dig som jag gjort som jag tänkte du kunde få då.... :D Svara gärna på min fansite om du har lust och tid :) Ha en bra dag! Pussar och kramar <3<3

2009-09-01 @ 08:08:57
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: josse

usch, det ser inte så mysigt ut...

Jag gillar inte maneter - har dock aldrig blivit bränd av dem men det låter inget vidare!



Det där med sköldpaddorna visste jag inte om... Men man lär sig ju något nytt varje dag eller hur?!



Du får söka på maneter på google och se om du får reda på vad de är "bra" för... haha



Hoppas dagarna går bra trots manet"bettet"

2009-09-01 @ 11:01:32
Postat av: Gabriella

Usch, vad hemskt! vad kul att din hemsida kommer bli finare, men det är ju det nu. kram vi ses på söndag

2009-09-01 @ 15:23:09
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Janet

Ajj!! Det ser ut att göra ont :( hoppas det blir bättre snart <3 Kram!!

2009-09-01 @ 16:05:16
URL: http://janecita.blogg.se/
Postat av: amanda h (:

heej ! <3

nej men usch och fy och blä, maneter är inte särskilt granna dom , inte ! Stackars dig, och hoppas att allt blir bättre snart <3

gud vad kul att ellan och marielle ska få göra om din hemsida, dom är riktiga kompisar (:

puss&kram

amanda

2009-09-01 @ 17:37:25
URL: http://www.nogg.se/kevinborgstar
Postat av: Maria

Tja Sofia!!

ser verkligen inte bra ut efter en manet!! att det kan göra så mycket påverkan hade jag ingen aning om!!

HUR COOOLT SOM HELST MED HEMSIDAN!!!!! DEN KOMMER NOG BLI ASBRA!!!!!!! LÄNGTAR REDAN!!!!!

HA DET SÅ BRA!!!!

PUSSAR O KRAMAR MARIA:)

2009-09-01 @ 18:30:56
Postat av: SofiaSöderström!

åhh ser det ser ut att göra ont!

hemsidan kommer ´nog bli jätte bra , tror dom är bra på det! själv är man inte alls bra på att designa bloggar :P

kram sofia (:<3

2009-09-01 @ 22:19:19
URL: http://flikkansofiaa.bilddagboken.se
Postat av: Sanna eklund

Usch, stackars dig! D: Det måste göra ont.. Hoppas det blir bra snart (;

2009-09-02 @ 19:23:18
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Alexandra

du äe ful muhahaha inte synd om dig hahaha skrattar ihjäl mig jag utrotar magneter på 1 sek. du på 101 år muhahaha.

2009-09-06 @ 17:18:33
Postat av: Alexandra

skojar du äe fin måste göra ont

2009-09-06 @ 17:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle